ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات

1- هوفنهایم در 7 بازی گذشته خود میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.

2- ماینتس در 3 بازی اخیر خود در هردونیمه اول و دوم پیروز مسابقه بوده است.

3- ماینتس 3 بازی آخر خود در بوندسلیگا را با برد پشت سر گذاشته است.

4- هوفنهایم در 14 بازی اخیر خود در بوندسلیگا موفق به کسب پیروزی نشده است.

5- ماینتس در 3 بازی اخیر خارج از خانه خود میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.


تعداد بازديد : 40
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:5
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

ستایش پوگبا از مولر؛ مولر مرد لحظه های سرنوشت ساز است!

ستاره فرانسوی باشگاه یوونتوس در جدیدترین مصاحبه خود به ستایش از توماس مولر پرداخته است.

به گزارش fussballeuropa، پل پوگبا ستاره فرانسوی باشگاه یوونتوس از همتای آلمانی خود تمجید کرده است و او را بازیکن سرنوشت سازی خوانده است.

پل پوگبا در جدیدترین مصاحبه خود گفت:

او فوق العاده در لحظه های حساس سرنوشت ساز است، شاید گاهی اوقات درخششی نداشته باشد اما بازهم او به طور ناگهانی کارهای خارق العاده ای انجام می دهد هم در تیم ملی آلمان و هم بایرن. او همیشه موجب می شود که بین یک یا دوچیز تفاوت ایجاد کند، مولر واقعا بازیکن خطرناکی است.


تعداد بازديد : 42
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:42
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

واکنش باکا به علاقمندی آنجلوتی به وی؛ در میلان خوشحالم!

مهاجم کلمبیایی باشگاه آث میلان در جدیدترین مصاحبه خود از شایعات علاقمندی آنجلوتی به وی واکنش نشان داد.

به گزارش Espn، کارلوس باکا مهاجم گلزن باشگاه آث میلان در مورد شایعه علاقمندی آنجلوتی به وی واکنش نشان داد و بودن در میلان را ترجیح داد. این مهاجم کلمبیایی هفته ی پیش در لیست علاقمندی های کارلو آنجلوتی برای فصل بعد قرار گرفت اما حالا خود این بازیکن به شایعات واکنش نشان داد.

کارلوس باکا گفت:

من و خانواده ام خوشحالیم که اینجا در میلان هستیم، ما هیچ مشکلی و نگرانی در اینجا نداریم. هوادارن در اینجا به من خیلی محبت می کنند و من مشتاقم که تجربه ی جدیدی را با این هواداران سپری کنم.


تعداد بازديد : 29
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:28
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

هکینگ: کار صعود ما هنوز به پایان نرسیده؛ درکسلر هنوز هم جای درخشش بیشتری در ولفسبورگ دارد

سرمربی تیم فوتبال وولفسبورگ پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل خنت بلژیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد بازی سخن گفت.

به گزارش سایت یوفا، دیترهکینگ سرمربی باشگاه وولفسبورگ هنوز کار صعود تیمش را به دور بعد تمام شده نمی بیند با این حال این مربی بازی تیمش را در این بازی ستود و از بازیکن کلیدی تیمش هم یعنی درکسلر تمجید به عمل آورد.

دیتر هکینگ:

پیروزی بسیار شیرینی را کسب کردیم، یک نتیجه بسیار خوب با عملکری فوق العاده حداقل در 80 دقیقه از طول بازی. متاسفانه مکس کروزه در زدن گل چهارم ناکام ماند که در پی آن بازی را از دست دادیم و بصورت پایدار کار نکردیم. دیروز من گفتم که می خواهیم به یک نتیجه معقول و مناسب کسب کنیم چرا که هر وقت شما در زمین حریف پیروز می شود در مرحله حذفی نباید در خانه ی خودتان مرتکب اشتباهی شوید بنابراین باید در طول 3 هفته باقی مانده تمرکز کنیم تا بازی را هرجور شده به نفع خودمان تمام کنیم.

همچنین هکینگ در مورد جولین درکسلر گفت:

درکسلر امشب فوق العاده بود، جولین دو گل کلاس بالا به ثمر رساند که یکی از آن ها یعنی گل اول همراه با ویرینیا بود که خیلی زیبا کار کرد. و در گل دوم هم بسیار هوشیار و باکیفیت نشان داد. خوشحالم که این درخشش او می تواند برای اعتماد به نفسش مفید باشد، جولین حالا هر بازی می تواند خودش بیشتر بیشتر در زمین اثبات کند.


تعداد بازديد : 31
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 10:33
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

باشگاه لیورپول هم به جمع مشتریان جدی نوردوایت پیوست

هافبک باشگاه گلادباخ در پایان فصل قراردادش به پایان می رسد و حالا بسیاری از باشگاه ها برای جذب این بازیکن از همین الان دست به کار شده اند.

به گزارش soccernews، هاوارد نوردوایت هافبک باشگاه گلادباخ در پایان فصل قرارداش به پایان می رسد و در این بین باشگاه هایی نظیر دورتموند و چند باشگاه لیگ برتری از جمله لیورپول هم که امروز به جمع مشتریان این بازیکن پیوست اضافه شدند.

گفته می شود یورگن کلوپ این بازیکن نروژی را خوب می شناسد و او مصمم است که این بازیکن را در تابستان به آنفیلد بیاورد. نوردوایت اخیرا اعتراف کرد که درباره ی آیندش بزودی تصمیم گیری خواهد کرد اما او به احتمال زیاد با پیشنهادات وسوسه انگیز باشگاهای انگلیسی به لیگ برتر انگلیس خواهد رفت.


تعداد بازديد : 38
دو شنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 18:38
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

فوری و رسمی؛ جوئل ماتیپ به لیورپول پیوست

مدافع جوان باشگاه شالکه به قراردادی آزاد به باشگاه لیورپول پیوست.

به گزارش Goal، جوئل ماتیپ 24 ساله سرانجام با قراردای آزاد در این تابستان به بندر لیورپول خواهد رفت تا به تیم لیورپول بپیوندد. ماتیپ جزو بازیکنان آکادمی شالکه است که از سال 2009 در این باشگاه است و در این مدت 200 بازی برای این تیم انجام داده است اما حالا این بازیکن پس از 7 سال گلزن کرشن را ترک می کند.

مدیر ورزشی شالکه هورست هلدت به وبسایت رسمی باشگاه شالکه گفت:

ما از سال گذشته مذاکرات فشرده ای با جوئل داشتیم اما خیلی زود بعضی از عوامل باعث شد که ماتیپ قرارداد خود را با باشگاه تمدید نکنند و بدین ترتیب با ما خداحافظی خواهد کرد.

جوئل ماتیپ هم پس از ترک باشگاه شالکه گفت:

من همیشه گفته ام فقط به یک دلیل باشگاه شالکه را ترک می کنم آن هم به دلیل یک تجربه ی جدید، شالکه یک خانواده ی بزرگ برای من باقی می ماند و برای من همیشه یک افتخار بوده که در این باشگاه توپ زده ام.


تعداد بازديد : 30
دو شنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 18:12
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

هکینگ: خوشحالم به آن چیزی که مدت ها در انتظارش بودیم دست پیدا کردیم

سرمربی تیم فوتبال ولفسبورگ پس از اینکه تیمش بعد از یک ماه پیروزی بدست آورد خرسند است و همچنین این پیروزی را نوید یک ادامه ی بهتر می داند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه ولفسبورگ، دیتر هکینگ سرمربی تیم فوتبال ولفسبورگ اولین پیروزی اش را در سال 2016 توانست بعد از مدت ها بدست آورد با این حال او این برد به امید یک ادامه ی بهتر برای تیمش خواند.

دیتر هکینگ پس از پایان بازی گفت:

اگر شما هفت بازی را نبرید همه بلافاصله یک ریشه ی کار را مقصر می بینند. در 20 دقیقه اول بازی، بازی همیشگی خود را ارائه ندادیم که به طور معمول چنین بازی از ما رخ می دهد اما پس از آن رفته رفته باهم هماهنگ شدیم که در پی آن توانستیم یک گل هم به اینگولشتات بزنیم بعد از آن این گل به ما کمک کرد دو سه کلاس بهتر بازی کنیم. نیمه دوم بازی در کل زیاد جالب نبود اما من واقعا لذت بردم که بازیکنانم دستورات تاکتیکی من را بر حریف خود غالب کردند، با این حال بسیار این مهم است که نمایش ما در انتها بصورت یک نمایش منفی به پایان رسید اما بازهم به اون چیزی که می خواستیم دست پیدا کردیم با این پیروزی ما می توانیم در ادامه بهتر کار کنیم.


تعداد بازديد : 30
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 22:36
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

شاف: اگر از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار بودیم حتی می توانستیم دورتموند را تسلیم کنیم

سرمربی تیم فوتبال هانوفر پس از شکست تیمش مقابل دورتموند در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون بازی سخت گفت.

به نقل از سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، توماس شاف سرمربی هانوفر پس از شکست یک هیچ تیمش از نحوه بازی شاگردانش تمجید کرد و حتی بیان کرد که تیمش هم می توانست در این بازی پیروز شود.

توماس شاف پس از پایان بازی گفت:

ما یک عملکرد بسیار خوب ارائه دادیم، یک بازی منظم و هماهنگ که متاسفانه در نهایت مزد این بازی خوب خود را نگرفتیم. زمانی که گل را هم خوردیم به هیچ وج هدف ما این نبود که به عقب بازگردیم. بدیهی است که با این بازی ما شانس کمتری داشته باشیم اما با این حال شانس های بسیار خوبی هم داشتیم، اگر امروز از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار بودیم حتی می توانستیم دورتموند را تسلیم کنیم.


تعداد بازديد : 56
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 22:3
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

توخل: بازی برخلاف تصورات دشوار از آب درآمد؛ مهم کسب این 3 امتیاز بود

سرمربی باشگاه بروسیا دورتموند پس از پیروزی دشوار تیمش برابر هانوفر در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون بازی سخت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، توماس توخل سرمربی دورتموند که تیمش با نتیجه ی یک بر صفر از سد هانوفر گذشت از کسب 3 امتیاز بازی خرسند است و این بازی را برخلاف تصوراتی که می شد توصیف کرد.

توماس توخل پس از پایان بازی گفت:

در ذهن اغلب ما اینطور به نظر می رسید که این بازی ساده به نظر برسد اما امروز در واقع این طور برای ما نبود، به همین منظور برای این بازی بسیار تلاش کردیم و 20 دقیقه اول بازی را خیلی خوب شروع کردیم که حتی شانس هایی هم برای گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از شانس هایی که بدست آوردیم استفاده کنیم، پس از آن ما بازی سخت و سختر شد، در پایان من فکر می کنم قطعا عملکرد ما می توانست بهتر از این هم باشد با این حال من خیلی خوشحالم که به هرقیمتی این 3 امتیاز را توانستیم بدست آوردیم


تعداد بازديد : 45
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 21:45
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

1- ولفسبورگ در 31 بازی خانگی اخیر خود در بوندسلیگا فقط یک شکست خورده است.

2- اینگولشتات در 9 بازی آخر خود در بوندسلیگا میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.

3- اینگولشتات در 4 بازی اخیر خارج از خانه موفق به گلزنی نشده است.

4- اینگولشتات 3 بازی آخر خارج از خانه خود را با شکست پیش برده است.


تعداد بازديد : 45
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 21:41
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

وانتسیرل: برای موفقیت برابر بایرن نیاز به یک انگیزه مضاعف داریم

مارکوس وانتسیرل سرمربی تیم فوتبال آگسبورگ در آستانه حساس بازی تیمش مقابل بایرن در مورد این بازی در جمع خبرنگاران سخن گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه آگسبورگ، مارکوس وانتسیرل پیش از بازی حساس تیمش برابر بایرن در جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد شرایط بازی و تیمش سخن گفت.

وانتسیرل در کنفرانس خبری گفت:

بایرن مونیخ تیمی است که غالب بر لیگ است برای موفقیت برابر این تیم نیاز به یک روحیه مضاعف داریم. ما می خواهیم از بازی در برابر بایرن لذت ببریم و سعی می کنیم همه چیز را به قیمت امتیاز نبینیم، ما از این هفته با آغاز رقابتهای لیگ اروپا برنامه ی فشرده ای داریم اگر می خواهیم برابر لیورپول موفق شویم باید از همینجا یعنی در برابر بایرن خود را آماده کنیم، چند بازیکن مصدوم برای این بازی داریم اما واقعیت این است که ما هم این شانس را داریم برابر بایرن مونیخ پیروز شویم.


تعداد بازديد : 37
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 19:8
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

پپ گواردیولا تایید کرد گوتزه و ریبری این هفته می توانند برای بایرن به میدان بروند

پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن خبر داد که دوبازیکن مصدوم این تیم یعنی ریبری و گوتزه قادر هستند به میدان بروند اما در مورد آنها ریسکی نمی کند.

به گزارش Spox، دوبازیکن کلیدی باشگاه بایرن ماه هاست که در بند مصدومیت قرار دارند و  در این روزها در مرز آمادگی برای ورود به میادین قرار گرفته اند با این حال پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ تایید کرده است که درمورد این دوبازیکن باید صبور بود.

گواردیولا درباره این دوبازیکن گفت:

این دوبازیکن با ما تمرین کرده اند اما برای بازی روز شنبه صبرکنید!


تعداد بازديد : 26
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 18:42
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

باشگاه هرتابرلین تایید کرد وداد ایبشویچ تا سال 2017 در برلین خواهد ماند

باشگاه هرتابرلین خبر داد مهاجم بوسنیایی این تیم تا سال 2017 در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش Kicker، ایبشویچ تابستان فصل گذشته از اشتوتگارت به هرتابرلین پیوست، در قرارداد این بازیکن یک بند وجود دارد که باشگاه اشتوتگارت می تواند ایبشویچ را با توافق دو طرفین برگرداند اما حالا باشگاه هرتابرلین خبر از توافق دوباشگاه مبنی بر ماندن ایبشویچ در برلین به مدت یک سال دیگر خبر دادند.

ایبشویچ بعد از توافق گفت:

من در همان ابتدا در برلین احساس شادمانی می کردم و خوشحالم یک سال دیگر در اینجا هستم.

 


تعداد بازديد : 29
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 18:30
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

گواردیولا: مشکلی با ملاقات آنجلوتی با سران باشگاه ندارم

پپ گواردیولا مربی حال حاضر باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که با آنجلوتی سرمربی فصل بعد بایرن مشکلی ندارد.

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرده است علاوه بر اینکه کارلو انجلونی این هفته برای برنامه های خود برای فصل آتی با کارل هاینتس رومینیگه گفتگو خواهد کرد هیچ مشکلی ندارد و به کار خود ادامه می دهد.

به نقل از soccernews، کارلو آنجلوتی در پایان فصل جانشین پپ گواردیولا خواهد شد، این مربی ایتالیایی این هفته وارد مونیخ و به ملاقات رومینیگه خواهد رفت تا برنامه های خود را برای فصل آتی به مسئولان باشگاه بایرن ارائه کند.

پپ گواردیولا درباره این موضوع در کنفرانس خبری گفت:

من هیچ مشکلی با ملاقات آنجلوتی با مسئولان بایرن ندارم، خب این کاملا چیز عادی هست که کارلتو به مونیخ برای برنامه های فصل بعد تیمش سفر کنه و من با اینجور مسائل هیچ مشکلی ندارم.


تعداد بازديد : 67
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 18:6
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

ED7102E866


تعداد بازديد : 47
پنج شنبه 22 بهمن 1394 ساعت: 21:1
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

به مناسبت سالروز فاجعه مونیخ؛ داستان این تراژدی تلخ

در این یادداشت کوتاه به خلاصه ای از داستان تراژدی به مناسبت سالروز این واقعه می پردازیم.

57 سال پیش در چنین روزی در 6 فوریه 1958، چهارشنبه در دور دوم بازی های اروپایی تیم منچستریونایتد مت بازبی در یوگسلاوی به میدان رفت که بازی در نهایت 3-3 شد و در نهایت تیم منچستریونایتد در مجموع 5-4 پیروز شد.

بعد از پیروزی در یوگسلاوی و در برابر ستاره سرخ بلگراد، تیم منچستریونایتد باید به خانه و به منچستر بر می گشت، آنها به فرودگاه رفتند و سوار هواپیمای بریتیش یوروپین ایرویز شدند، هواپیما به مقصد منچستر پرواز کرد در ادامه هواپیما دچار نقص شد و آن هم این بود که باید در وسط مسیر یعنی در مونیخ دوبار سوخت گیری می کرد، بعد از سوخت گیری خلبانان هواپیما یعنی کاپیتان جیمز تِین و کنت رایمنت 2 بار تلاش کردند که هواپیما را بلند کنند که در انجام این کار ناموفق بودند کاپیتان تین به دلیل این که از برنامه ی مقرر شده عقب نماد در خواست خدمه و بازیکنان مبنی بر یک روز استراحت در مونیخ را رد کرد. سرانجام کاپیتان تین با لجاجت خود هواپیمارا برای بار سوم تلاش کرد که بلند کند در همان موقع بارش سنگین برف شروع شد و باند هواپیما به شدت لغزنده شد، هواپیما حرکت خود را شروع کرد هنگامی که به انتهای باند رسید کاپیتان تین کنترل از دستش خارج شد و بلند شدن غیر ممکن شد هواپیما از باند خارج و به حصار های فرودگاه برخورد کرد و در پی آن بال های آن به خانه ای اصابت کرد که باعث شد بال های هواپیما شکسته شود در این جا کاپیتان تین از ترس انفجار هواپیما بازماندگان را می خواست تا حدی دور کند اما با این حال دروازبان وقت منچستریونایتد یعنی هری گرگ جزو کسانی بود که در لاشه ی هواپیما جا ماند اما در نهایت جان سالم به در برد. در ساعت سه و چهار دقیقه بعد از ظهر روز ششم فوریه این اتفاق رخ داد. در این حادثه هفت بازیکن و پانزده همراه منچستر یونایتد در جا کشته شدند، این تاریک ترین اتفاق ممکنی بود که در 73 سال فوتبال حرفه ای انگلیس رقم خورد. از معروف ترین کسانی که در این سانحه جان باختند می توانیم به راجر بایرن، ادی کولمن، مارک جونز، بیلی ولان، دیوید پگ، جئوف بنت و تامی تیلور اشاره کنیم که در صحنه کشته شدند.

در این بین 3 تن از اعضای هیئت مدیره منچستریونایتد والتر کریکمر، تام کاری و برت والی زخمی شدند و هشت روزنامه نگار با این تیم یعنی هنری رز، دانی دیویس، تام جکسون، مورچه لیدبروک، اریک تامپسون، زخمی شدند علاوه بر این دوبازیکن جکی بلنچ فلاور و جانی بری مصدوم شدند و دیگر هرگز نتوانستند فوتبال بازی کنند. در این بین کسانی که از این حادثه باز ماندند  از ادی کولمن، تامی تیلور سریع، و سر بابی چارتون اشاره کنیم.

فوران غم اندوه مردم سرتاسر جهان برای این حادثه فرا گرفت بعد از جنگ جهانی یکی از مرگبارترین حوادثی بود که می توانست برای اروپایی ها رخ دهد، هزاران نفر به دفع بچه های بازبی، جوان، پر جنب و جوش، بازیکنان بی باک پرداختند و لکه ی سیاهی را در فوتبال اروپا و البته جهان رقم زدند.

جیمی مورفی یکی از بازماندگانی که تحت پرورش مت بازبی قرار گرفته است درباره این حادثه می گوید:

من می دانم آن بیابان چه رنگ و ارزشی به خود گرفته است من با او هر روز صبح ظهر شب در برف توفان و باران تمرین و به زندگی روزمره خود می پرداختیم آنها به من اجازه دادند تا زندگی خودم را دگرگون کنم این نمی تواند فقط در حافظه سپرده شود زیرا می تواند کمترین بی احترامی بشمار رود، نمایش ما تراژدی نخواهد بود چرا که در ذهن مردم جهان یاد درگذشتگان جاودانه خواهد بود.

بعد از این اتفاق دوآثار تاریخی در آلمان وجود که به رسم یادبود از فاجعه یاد می کند، اولی در حومه شهر مونیخ که یک بنای چوبی کوچک به تصویر کشیده شده است صلبیب حضرت عیسی بر وسط آن قرار گرفته است که در این کتیبه نوشته شده است:
به یاد قربانیان فاجعه هوایی و اعضای تیم منچستریونایتد

در 22 سپتامبر سال 2004 هم یک سنگ در مجاورت فرودگاه مونیخ بنا شد که با طرحی از زمین فوتبال شکل گرفته است و به هردو زبان آلمانی و انگلیسی می خوانند: به یاد همه ی کسانی که زندگی خود را در اینجا در 6 فوریه 1958 از دست داده اند. همچنین شورای شهر مونیخ تصمیم گرفت که یک پلاک به نام منچستریونایتد در مونیخ نام گذارند که با رونمایی بابی چارتون و الکس فرگوسن انجامید که اسم این میدان را هم "Manchesterplatz که همان منچستریونایتد است نام گذاشتند.

در سال 2015 هم سربابی چارتون و کارل هاینس رومینیگه مدیر بایرن مونیخ یک موزه جدید برای بزرگداشت فاجعه مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا بنا نهادند.


تعداد بازديد : 40
شنبه 17 بهمن 1394 ساعت: 13:5
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

پیش بازی شالکه - ولفسبورگ؛ بازگشت پسر گلزن کرشن به خانه اینبار با طعم نفرت!

دو تیم شالکه و ولفسبورگ در چارچوب هفته بیستم بوندسلیگا 1 آلمان بعد از ظهر شنبه به میزبانی آبی پوشان به مصاف هم می روند.

دوتیم بعد از ظهر شنبه در یک بازی داغ و حساس به مصاف هم می روند هر دوتیم به دنبال کسب 3 امتیاز شیرین این بازی هستند چرا که 3 امتیاز این بازی می تواند برای هر دوتیم نوعی 6 امتیاز محسوب شود، این بازی تحت تاثیر بازگشت جولین درکسلر خواهد بود، پسر گلزن بعد از 14 سال تابستان گذشته شالکه را به مقصد ولفسبورگ ترک کرد که خشم هوادارن شالکه را به همراه داشت حالا این بازیکن به خانه ی خود بر می گردد اما اینبار با طعم نفرت هوادران قدیمی خود. سوی دیگر میدان ولفسبورگ ناکام که یک ماه در رده هفتم جدول جا خشک کرده است آمار بسیار ضعیفی در خارج از خانه داشته است و ضعیفترین تیم خارج از خانه در بوندسلیگا به شمار می رود آنها فقط یک دیدار را در خارج از خانه در این فصل پیروز شده اند دیتر هکینگ و شاگردانش به دنبال پاره کردن نوار ناکامی های اخیر خود هستد تا بتوانند کورسوی امید خود را برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپارا زنده نگه دارند.

1- شالکه 5 بازی آخر خود در خانه را برابر ولفسبورگ در تمامی رقابتها پیروز شده است.

2- شالکه در 4 بازی آخر خود در هردو نیمه ای اول و دوم برابر ولفسبورگ پیروز شده است.

3- شالکه در 8 بازی آخر خود مقابل ولفسبورگ در تمامی رقابتها میانگین گل بیش از 2.5 در هربازی را داشته است.

4- شالکه در 4 بازی آخر خانگی خود مقابل ولفسبورگ در تمامی رقابتها حداقل 2 گل در هر بازی را زده است.

5- ولفسبورگ از 10 بازی اخیر خارج از خانه خود در این فصل بوندسلیگا 9 تا را با شکست پشت سر گذاشته است.

6- ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺑﺮﺩ ﻭﻭﻟﻔﺴﺒﻮﺭﮒ ﺩﺭ ﻓﻠﺘﯿﻨﺰ ﺁﺭﻧﺎ ﺳﺎﻝ 2010 بوده است.

7- ﻭﻭﻟﻔﺴﺒﻮﺭﮒ این فصل در ﺧﺎﺭﺝ از ﺧﺎﻧﻪ ﻓﻘﻂ 1 ﺑﺮﺩ ﮐﺴﺐ ﮐﺮﺩﻩ است ﻭ تمامی ﺑﺎﺯﯾﻬﺎی خارج از خانه را ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ
ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ است.


تعداد بازديد : 48
جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 20:11
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

حرکت جالب درک شوستر برای تمرینات؛ یوگا در برنامه!

درک شوستر سرمربی تیم فوتبال دارمشتات برای رفع خستگی و تمرینی نو از یوگا در تمرینات برای تیمش استفاده خواهد کرد.

به گزارش Kicker، سرمربی تیم فوتبال دارمشتات دائما در حال تلاش برای تنظیم محرک های جدید است، حالا او به تازگی یوگا را به تمرینات تیمش اضافه کرده است. برند شوستر هدف از کار خود را ایجاد انگیزه ی جدید در روح و روان بازیکنان خود می قلمداد می کند.

شوستر بیشتر در مورد این برنامه گفت:

یوگا در حال حاضر چند هفته ای خواهد بود تا چیزهای جدید بتوانیم یاد بگیرم، مانند تقویت حافظه، تمرکز، و ...


تعداد بازديد : 26
جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 13:15
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

ژاکا: پنهان نمی کنم؛ رویای بازی در فوتبال انگلیس را دارم!

گرانیت ژاکا کاپیتان باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ در اظهار نظری عجیب از علاقه به فوتبال انگلیس سخن گفت و حضور در فوتبال این کشور را برای خود رویایی خواند.

به گزارش fussballeuropa، کاپیتان باشگاه گلابادخ در تازه ترین مصاحبه خود از علاقه مندی خود به فوتبال انگلیس صحبت کرده است، این درحالی است که ژاکا فصل پر پیشنهادی را از سوی باشگاه های انگلیسی تجربه کرده است با این وجود حالا این بازیکن سکوت خود را شکسته و در مورد خود سخن گفته است.

ژاکا به DerWesten.de/Sport، گفت:

پنهان نمی کنم، انگلستان رویای من است در حال حاضر فقط خداوند می داند چه علاقه ای به فوتبال انگلستان دارم! من پیشرفت می خواهم نه پول، اگر من می خواستم یک گام روبه جلو حرکت کنم پیشنهاد باشگاه ساندرلند را امضا می کردم، اما مردم می دانند که من بخاطر پول به جایی نمی روم من جزو آن کسانی نیستم که تشنه پول باشم!


تعداد بازديد : 21
جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 12:54
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

یادداشت ویژه؛ داستان گری نویل ناکام از جنس والنسیایی

سال 2014 - 2015 در والنسیا نونو اسپریتو سانتو سرمربی تیم فوتبال والنسیا بود، سانتویی که بعد از سال ها برگ جدید موفقیتی را در والنسیا در همان فصل رقم زد با بازی های امیدوارکننده و البته هیجان انگیز باعث شد والنسیا در انتهای فصل با سانتو سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. اما چند ماه بعد ورق برای سانتو برگشت آن هم در حالی که انتظار می رفت فصل درخشان سال گذشته خود را در فصل جدید تکرار کند بی آنکه دو بازیکن کلیدی خود را از دست داده باشد. سانتو شروع فصل جدید را نا امید کننده آغاز کرد و باعث شد زمان سنج برای برکناری این مربی پرتغالی آغاز بکار کند، هرچه از فصل را جلو تر پیش می رفتیم سانتو بیش از پیش خود را در معرض برکناری می دید و زمان به سرعت برای سانتو می گذشت. سر انجام در 29 نوامبر سال 2015 بعد از شکست یک بر صفر در مقابل تیم اونای امری سانتو استفعا و برای همیشه از والنسیا خداحافظی کرد.

بعد از استفعای سانتو همه چیز انتظار می رفت که برای خفاش ها حداقل بهتر پیش برود، ورو هدایت والنسیا را در یک هفته بر عهده گرفت اما در همان هفته خبر جالب و عجیبی برا فوتبال دوستان جهان رقم خورد حضور گری نویل روی نیمکت والنسیا، البته نباید هم از این تصمیمی که پیتر لیم مالک باشگاه والنسیا گرفت تعجب کرد چرا که لیم خیلی خوب نویل و دوستانش را می شناسد، لیم سنگاپوری که سال 2013 باشگاه والنسیا را مالک شد.

پیش از آن او درصدد بود که یکی از باشگاه های والنسیا - میلان - لیورپول - رنجرز و چندین باشگاه دیگر را به خدمت بگیرد که در نهایت موفق شده برند آسیایی خود را به فوتبال اسپانیا و البته والنسیا وارد کند. لیم سال 2014، 50% از سهام باشگاه سالفورد سیتی را به خدمت گرفت (باشگاهی که در یکی از ایالتهای انگلیس به نام سالفورد واقع است و در شمال لیگ انگیس فعالیت می کند باشگاهی که مالکان آن نیکی بات، اسکولز، نویل و گیگز هستند.) روی همین اساس لیم که کمترین دانش در فوتبال را داشت به گری نویل اعتقاد پیدا کرد چرا که فقط نویل در دوستان خود دانش مربیگری را داشت. چنین شد که لیم نویل را برای والنسیا انتخاب کرد.

نویل کار خود را با والنسیا با انتقاداتی فراوان سرانجام آغاز کرد، با گذشت زمان همه چیز برای فوتبال دوستان والنسیایی و البته نویل بدتر و بدتر پیش می رود از آنجایی که هنوز نویل بعد از 2 ماه در والنسیا بردی را در لالیگا کسب نکرده است و تنها نکته مثبت او در حضور چند ماه خود احیا کردن چند بازیکن و صعود به جام حذفی و البته کاپیتان کرد آلکاسر بوده است و اما آیا همه ی این مشکلات ناشی از گری نویل است؟

بعد از موفقیت های پی در پی بنیتز در اوایل قرن 21 با نسل طلایی والنسیا، والنسیا بعد از رفتن بنیتز تا همین الان روی نیمکت دچار مشکل شده است حتی با وجودی که این تیم بازیکن های کلیدی و بزرگی را در این سال ها داشته است، نیمکت بی ثبات والنسیا تبدیل به بلایی نه چندان تازه برای دوست دارن والنسیا شده است از سال 2007 با رونالدو کومان تا هم اکنون والنسیا از مجموع انگشت های دست هم بیشتر مربی عوض کرده است اما اینجا این سوال پیش می آید پس چرا از این همه مربی ناکام چرا یک مربی باتجربه و خوش نام روی کار نیامد؟ این آمار و تاریخ به ما نشان می دهد که گری نویل حداقل در والنسیا مقصر نبوده است و این مشکل مطمئنا نشات گرفته از باشگاه است چرا که همه ی این مربیانی که طی 10 سال از والنسیا رفته اند برای خود نامی کسب کرده اند از رونالدو کومان و امری، تا والورده. هیچ شکی هم در آن نیست که والنسیا بعد از مادرید سخترین باشگاه برای مربیان است حداقل آمار چنین نشان می دهد که این باشگاه به طور متوسط هر فصل مربی عوض می کند چیزی که در مادرید هم شاید از والنسیا کمتر رخ دهد بنابراین از برادران نویل نباید انتظار داشت که در چنین باشگاهی بتوانند کاری از پیش ببرند همان طور که از بنیتز در مادرید انتظار می رفت کاری از پیش ببرد!


تعداد بازديد : 38
پنج شنبه 15 بهمن 1394 ساعت: 11:43
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

خبرخوب برای بایرنی ها؛ بازگشت ماریو گوتزه به تمرینات بایرن مونیخ

بعد از گذشت بیش از 3 ماه از مصدومیت ماریو گوتزه، سرانجام این هافبک خوش نقش آلمانی امروز به تمرینات بایرن مونیخ اضافه شد.

به گزارش fourfourtwo، گوتزه بعد از مصدومیت طولانی خود که در ماه اکتبر گریبان گیر این بازیکن شده بود امروز با بازیکن های بایرن به تمرین پرداخت. باشگاه بایرن در بیانه ای اعلام کرده است که گوتزه بزودی برای این باشگاه بازی خواهد کرد.

در این بیانه ای آمده است:

این ملی پوش آلمانی پس از یک مصدومیت طولانی صبح روز دوشنبه بدون هیچ مشکلی به تیم اضافه شد.


تعداد بازديد : 25
دو شنبه 12 بهمن 1394 ساعت: 19:20
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

هوملس: می توانم خشم کادرفنی اینگولشتات را درک کنم

کاپیتان باشگاه بروسیا دورتموند پس از بازی به مصاحبه پرداخت و از حواشی بازی سخن گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، متس هوملس کاپیتان باشگاه بروسیا دورتموند در رابطه با حواشی پیرامون بازی سخن گفت و از بازی تیمش را ستود.

متس هوملس به خبرنگاران گفت:

من می توانم خشم کادر فنی اینگولشتات را درک کنم، اگر گل آفساید به ثمر رسیده مطمئنا آن بار ها و بارها روی اسکورد ورزشگاه به نمایش در خواهد آمد که من به طور واضح آن را مشاهده کردم، اگر این گل هم گرفته می شد روی جریان بازی ما به مقدار کمی اثر می گذاشت.


تعداد بازديد : 18
شنبه 10 بهمن 1394 ساعت: 22:49
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

هازن هوتل: بازی واقعا خوبی ارائه دادیم؛ به دورتموند تبریک می گویم

سرمربی تیم فوتبال اینگولشتات پس از شکست تیمش مقابل دورتموند به مصاحبه پرداخت.

به گزارش Kicker، هازن هوتل سرمربی تیم فوتبال اینگولشتات بعد از پایان بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و پیرامون بازی سخن گفت.

هازن هوتل در کنفرانس خبری گفت:

من به تیم حریف تبریک می گویم، اما این پیروزی تا پایان به دشواری رخ داد، در واقعیت ما یک بازی خوب ارائه کردیم و چرا اینکه این شکست چگونه به وجود آمد ما را کمی نا امید کرد چرا که در طول 90 دقیقه بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده برای ما به وجود آمد.


تعداد بازديد : 26
شنبه 10 بهمن 1394 ساعت: 22:41
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

دورتموند توخل فراتر از صدر جدول

پس از اینکه بازی های نیم فصل اول فوتبال اروپا و بوندسلیگا 1 آلمان و چند بازی از نیم فصل دوم بوندسلیگا به پایان رسید عیار تیم های مدعی مشخص شد حال با کیفیت و اتفاقاتی که در طول این چند ماه رخ داد می توانیم شخصیت تیم ها را با عینکی فنی تر نگاه و بررسی کنیم.

بروسیا دورتموند بعد از اینکه این فصل روی نیمکت خود مربی جدیدی را دید هیچکس فکرش را هم نمی کرد که این مربی بتواند عملکردی بهتر حداقل در سال اول از یورگن کلوپ داشته باشد اما پس از برگزاری بازی های فوتبال اروپا سکه ی توماس توخل بیشتر و بیشتر نزد هواداران دورتموند و البته فوتبال دوستان آلمانی جای باز کرد سکه ای که می تواند حتی در ادامه روی خوشش را به آنان نشان دهد بی آنکه سنگ بزرگی از جنس مونیخ روبری آنها در حرکت باشد.

دورتموند در حال حاضر فصل بی نقص را پشت سر می گذارد هیچ تیمی در این فصل مانند زردهای وستفالن نمی تواند بیشترین هوادران فوتبال اروپا را خوشحال کند فوتبالی که با دانش توخل و مبتنی با سرعت باشد، تیمی که دارای بازیکن های با انگیزه و پر اشتیاق است همین سبک و روش بازی خاص دورتموند توخل باعث شده تیم های تقابل کننده این فصل دورتموند کمترین شانس را با این سبک بازی دورتموند توخل داشته باشند فوتبالی که پشت آن هزاران عشق و انرژی فوق العاده در آن پنهان است که هیچ تیمی در اروپا نمی تواند چنین چیزی را داشته باشد، بازی که هر لحظه برای هوادارن زرد وستفالن شور و شوق را در آنان بر می انگیزد همان بازی که می تواند در قدم قهرمانی و البته موفقیت های بیشتر پا وردارد اما سنگ بزرگی از جنس مونیخ که هر لحظه جای غفلت را نمی گذارد دائم رو به جلو در حال حرکت است.

دورتموند بی آنکه تیم های روبروی آن از پیش باخته باشند و یا قضاوت های داوری برای آنان مشکوک باشد قدم ور می دارد سوای آنکه قیمت این تیم بیش از 2 برابر قیمت بایرن مونیخ باشد. زرد و مشکی پوشان آنقدر این فصل بی نظیر کار کرده اند که در هر سه جام مدعی هستند اما چیزی که برای دوستداران بوندسلیگا و البته آلمان بد جلوه می دهد صدرنشین نبود آنها در مقایسه با بایرن مونیخ است سوای آنکه بایرن مونیخ هم فصل فوق العاده ای را به ثمر می رساند. هر دوتیم در این فصل در بوندسلیگا بی نظیر ظاهر شده اند اما چیزی که برای هوادران دورتموند در این فصل گران تمام شده است کم نقص ترین بایرن پپ در دو سه فصل گذشته است همان بایرنی که می تواند قدم های بزرگی در این فصل فوتبال اروپا به پا دارد اگر به این تفکر کنیم که آیا همین دورتموند توخل در دو فصل گذشته اگر وجود داشت آیا صدرنشین میشد؟ مطمئنا جواب ما آری خواهد بود چرا که بایرن در این فصل همان عملکرد دورتموند اما بهتر و آن هم به دلیل قیمت و قدرت مالی بیشتر بازیکنان بوده است که در اینجا تفاوت را برای صدرنشینی رقم زده است قیمتی معادل با 612 میلیون یورو در مقابل 295 میلیون یورو حیرت انگیز است، حال بی آنکه بخواهیم از تصمیمات داوری تاثیر گذاری که برای بایرن گرفته شده است صحبت کنیم فاصله 8 امتیاز با صدر جدول جبران ناپذیر است اما آنچه را که در قلب و ذهن ها جاودانه می کند دورتموند توخل است، دورتموندی که با وجود بایرن مونیخ نزد هوادارن دورتموند فراتر از صدرجدول است، بله صدرجدول برای همین دورتموند توخل می تواند کمترین هدیه باشد.

دورتموند بدشانسی های محض در این فصل بوندسلیگا کم به انان روی نکرده است همان ریزه سنگ هایی که فاصله را با مونیخ جبران ناپذیر کرده است. رومن بورکی گلر شماره یک این فصل بروسیا دورتموند با امیدهای زیادی پا به ایدونا پارک گذاشت اما از آنچه که انتظار می رفت فاصله گرفت و بعضا باعث شد در مقاطعی ضربه ای را به تیم خود بزند از اشتباهات متعددی که در این فصل بوندسلیگا انجام داد باعث شد بایرن با همین اشتباهات ریز رومن بورکی فاصله خود را بیشتر از صدر جدول کند، رومن بورکی که در این فصل جزو دروازبان های ناموفق بوندسلیگا بوده است.

حالا پپ می داند که دیگر در نیم فصل دوم جای هیچ اشتباهی را ندارد چرا که همیشه بایرن پپ در نیم فصل دوم عملکردی ضعیف را به دنبال داشته است، حالا با این کیفیت و بی نقصی دورتموند در این فصل پپ می داند که قهرمانی بوندسلیگا تا هفته آخر ادامه دارد و باید در طول نیم فصل دوم عملکردی بهتر از توخل به نمایش گذارد چرا که هرلحظه نفس های گرم توماس توخل می تواند به پشت گوش گواردیولا برخورد کند.


تعداد بازديد : 27
چهار شنبه 7 بهمن 1394 ساعت: 19:32
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

شایعه روز؛ یوونتوس در نظر دارد کرامر را جانشین پل پوگبا کند

به گزارش fichajes.net، باشگاه یوونتوس علاقمند است کریستفر کرامر را در تابستان آینده به تیم خود بیاورد به نظر می رسد که طرف ایتالیایی می خواهد جایگزینی برای پل گوبا پیدا کند. به ادعای برخی از خبرگزاری ها کرامر می خواهد فصل آینده بوندسلیگا را ترک کند، با این وجود بسیاری از باشگاه ها علاقه مند به جذب او هستند حتی باشگاه هایی مانند رئال مادرید و ناپولی و البته یوونتوس باید دید سرنوشت کرامر در ادامه چه خواهد شد؟


تعداد بازديد : 12
یک شنبه 4 بهمن 1394 ساعت: 18:28
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

کریستال پالاس به دنبال جذب نیکلاس بنتنر

به نظر می رسد با توجه به نارضایتی بنتنر از شرایط خود در ولفسبورگ باشگاه کریستال پالاس انگلیس علاقه مند به جذب مهاجم ناراضی گرگ ها است.

به نقل از THE MAIL ONE، باشگاه کریستال پالاس انگلیس علاقمند است تا نیکلاس بنتنر را بار دیگر به فوتبال انگلیس بیاورد، بر این اساس پیشنهاد باشگاه پالاس برای بنتنر 6 ماه و بصورت قرضی خواهد بود اما هنوز این باشگاه بصورت رسمی پیشنهاد خود را به باشگاه ولفسبورگ ارسال نکرده است.


تعداد بازديد : 27
جمعه 2 بهمن 1394 ساعت: 20:51
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

هولگر بدشتوبر در رادار بشکیتاش ترکیه

به گزارش soccernews، و به نقل از رسانه های ترکی آخرین گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه ترکیه ای پر هوادار نگاه ویژه ای روی مدافع نیمکت نشین بایرن دارد. بر این اساس گفته می شود اگر باشگاه ترکیه ای نتواند بدشتوبر را در ژانویه به ترکیه بیارد آنها بازهم در تابستان برنامه ویژه ای برای این مدافع آلمانی باشگاه بایرن مونیخ خواهند داشت.

گفتنی است باشگاه بشکیتاش در حال حاضر آماده ارائه پیشنهاد خود به باشگاه بایرن برا جذب مدافع این تیم است.


تعداد بازديد : 24
جمعه 2 بهمن 1394 ساعت: 20:32
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

رسمی؛ جیلوبوجی مدافع باشگاه چلسی بصورت قرضی به وردربرمن پیوست

باشگاه وردربرمن رسما تایید کرد که مدافع سنگالی باشگاه چلسی را بمدت نیم فصل در اختیار گرفته است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه وردربرمن، پس از کش و قوس های فراوان بین دوباشگاه وردربرمن و چلسی سرانجام صبح امروز جیلوبوجی، به باشگاه وردربرمن پیوست. توماس اچین مدیر ورزشی باشگاه وردربرمن رسما تایید کرد که این مدافع از فردا کار خود را با باشگاه برمن آغاز خواهد کرد.


تعداد بازديد : 20
جمعه 2 بهمن 1394 ساعت: 20:25
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران