ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات

رومینیگه خطاب به سران رئال مادرید؛ آلابا و لواندوفکسی فروشی نیستند!

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در تازه ترین مصاحبه خدید سرانجام به شایعات انتقال لواندوفسکی و آلابا واکنش سختی نشان داد.

به گزارش goal، دو بازیکن بایرن یعنی روبرت لواندوفسکی و دیوید آلابا در روز های اخیر مدام به باشگاه رئال مادرید لینک شده بوده اند، تا جایی که حتی مدیر برنامه های روبرت لواندوفکسی یعنی سزار کوچارسکی هم با مادریدی ها مذاکراتی داشته است، اما حالا کارل هاینتس رومینیگه نسبت به این شایعات واکنش نشان داده است و بسیار مصمم است هرجور شده این دوبازیکن ارزشمند بایرن را در آلیانز آرنا نگه دارد و تحت هیچ شرایطی این دوبازیکن را به فروش نرساند.

رومینیگه در مصاحبه جدید با بیلد گفت:

درهای خروجی بر روی آن ها بسته شده است. تا زمانی که ما نخواهیم هیچ بازیکنی اجازه ترک باشگاه را ندارد. ما رابطه خوبی با مادرید داریم درست مثل بارسلونا.

گفتنی است لواندوفسکی با بایرن تا ژوئن سال 2019 قرارداد دارد و دیوید آلابا که به تازگی قراردادش را باشگاه بایرن تمدید کرده تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد.


تعداد بازديد : 69
سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 15:6
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

شایعه روز؛ امتناع میخیتاریان از عقد قرارداد جدید با دورتموند؛ میکی خرید جدید توپچی ها؟

هنریک میخیتاریان ستاره ارمنی شماره 10 زنبور ها که این روزها شایعه جدایی اش از وستفالن زیاد به گوش می رسد، حالا برخی از منابع خبر از جدایی این بازیکن در این فصل تابستان می دهند. گفته می شود مقصد میخیتاریان لندن و آرسنال خواهد بود.

به گزارش دیلی میرر، و به نقل از 90min، در جدیدترین خبرها از ستاره شماره 10 دورتموندی ها گزارش شده که این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد زنبورها را رد کرده است و منتظر پیشنهادات آرسنالی ها است. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد مطمئنا باشگاه دورتموند چاره ای جز فروش این بازیکن نخواهد داشت چرا که این بازیکن خوش تکنیک یکسال تا پایان قراردادش با باشگاه دورتموند نمانده است و اگر باشگاه اجازه خروج به این بازیکن را ندهد، این بازیکن را فصل بعد بصورت رایگان از دست می دهد بنابراین هیچ بعید نیست این بازیکن بزودی به جمع توپچی ها لندن اضافه شود. پس از اینکه این بازیکن 27 ساله جانشین ماریو گوتزه شد دیگر هیچ یک از هواداران دورتموند دوست ندارند این ستاره ارزشمند خود را از دست بدهند، اما آنچه که پیداست با توجه به شرایطی که برای میختیاریان وجود دارد شاید ماندن این بازیکن در باشگاه دورتموند شانس کمتری را نسبت به خروج وی به دنبال داشته باشد.


تعداد بازديد : 74
سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 14:44
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

رقابت باشگاه های اروپایی برای جذب نیمار جدید فوتبال برزیل؛ بایرن می تواند موفق شود؟

اریک بیلی هافبک خوش تکنیک 19 ساله ساحل عاجی باشگاه پالمیراس که در این تابستان مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است، این بازیکن لقب نیمار جدید فوتبال برزیل هم به یدک می کشد و مورد توجه مسئولان باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است. در میان مشتریان این بازیکن 19 ساله باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، سویا، یوونتوس، بایرن مونیخ به چشم می خورد که شانس منچستریونایتد به نظر می رسد از همه بیشتر است، چرا که با توجه به خط هافبک و حمله پر ترافیک بایرن شاید این بازیکن مونیخ را انتخاب نکند.

به گزارش دیلی میل و به نقل از sportbild، ژوزه مورینیو سرمربی جدید منچستریونایتد بودجه نقل انتقلاتی مناسبی در اختیارش قرار گرفته است، تا جایی که حتی به ادعای برخی از رسانه های مدعی شده اند که او به دنبال جذب لیونل مسی است. حالا با توجه به این خرج ها به نظر می رسد باشگاه منچستریونایتد هرجور شده و باهر مبلغی این بازیکن را می خواهد به الدترافورد بیاورد. گفته می شود رقم پیشنهادی باشگاه بایرن مونیخ برای این جذب این بازیکن ساحل عاجی 20 میلیون یورو است در حالی که رقم پیشنهادی باشگاه منچستریونایتد برای این بازیکن دوبرابر پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ یعنی 40 میلیون یورو است.


تعداد بازديد : 71
دو شنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 11:8
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

رودریگز از وولفسبورگ جدا می شود؛ مقصد لندن یا مادرید؟

مدافع چپ سوئیسی گرگ ها به نظر می رسد در این تابستان به احتمال قوی از این باشگاه جدا خواهد شد.

با توجه به شایعاتی که در طول فصل پیش برای این بازیکن سوئیسی رقم خورد به احتمال فراوان این مدافع چپ باشگاه وولفسبورگ از این تیم در این تابستان جدا خواهد شد. هنوز مقصد احتمالی رودریگز مشخص نیست اما آنچه که پیداست پیشنهادات برای باشگاه وولفسبورگ از لندن یا مادرید بیشتر می رسد با این حال باید دید در نهایت باشگاه وولفسبورگ با این پیشنهادات و ریکاردو رودریگز چکار خواهد کرد.

به گزارش fussballeuropa، این مدافع 23 ساله در مصاحبه ای با مجله خبری کیکر اعلام کرده که آینده خود را "باز" می بینید. با این حال یکی از نزدیکان به باشگاه وولفسبورگ اعلام کرد " درحال حاضر غیر ممکن است که رودریگز در این تابستان در باشگاه بماند." رودریگز سوئیسی تا سال 2019 با گرگ ها قرارداد دارد و به نظر می رسد مبلغ بند آزاد سازی این بازیکن در حدود 25 میلیون یورو است.

کلوس آلوفس در باره این شایعات هم واکنش نشان داد و در مصاحبه ای گفت:

به روشنی واضح است که چه پیشنهاداتی برای ما می آید، بنابراین رودریگز تصمیم دارد که باشگاه را ترک کند.

گفتنی است باشگاه رئال مادرید به شدت به دنبال جذب این بازیکن سوئیسی است گفته می شود پیشنهادات مادریدی ها حتی تا 50 میلیون یورو هم بالا خواهد رفت.


تعداد بازديد : 71
دو شنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 10:43
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

سورک تایید کرد انتقال توپراک منتفی و انتقال گوئررو ظرف چند روز آینده قطعی می شود!

مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند تایید کرد که عمر توپراک به این باشگاه نخواهد آمد.

عمر توپراک مدافع ترک تبار باشگاه لورکوزن که از زمان خروج هوملس از باشگاه دورتموند مدام به باشگاه دورتموند لینک می شد سرانجام میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند به شایعات انتقال این مدافع ترک تبار به وست فالن پایان داد.

به گزارش sportbild، میشائیل زورک روز یکشنبه در مصاحبه ای با اشپورت بیلد تایید کرد که انتقال گروئرو مدافع چپ باشگاه رن فرانسه بزودی انجام می شود.

سورک در مصاحبه با بیلد گفت:

ما با باشگاه لورکوزن صحبت هایی را داشته ایم که دیدگاهای متفاوتی را داشتیم که براین اساس انتقال توپراک در نقل و انتقالات این فصل تابستانی منتفی خواهد بود.

سورک در این باره هم تایید کرد که گوئررو پرتغالی بزودی راهی وستفالن خواهد شد. گفتنی است انتقال گوئررو برای دورتموندی ها 12 میلیون یورو آب خواهد خورد.


تعداد بازديد : 86
یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 15:35
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

مذاکره باشگاه لیورپول با هکتور؛ ملی پوش آلمانی آنفیلدی می شود؟

برخی از رسانه ها مدعی شده اند که به دلیل این که هکتور در اردوی تیم ملی آلمان است روند مذاکرات به کندی پیش می رود اما با این حال باشگاه کلن به سران لیورپول این اجازه را دادند که با یوناس هکتور مذاکره ای داشته باشند، که به نظر می رسد روند این مذاکرات به خوبی پیش می رود و هکتور ظرف چند روز آینده لیورپولی می شود.

به گزارش thisisanfield، باشگاه کلن پیش از این اعلام کرده بود که برای فروش یوناس هکتور 12 میلیون یورو می خواهد. با این حال این باشگاه برای خروج احتمالی این بازیکن در ماه ژانویه با فیلیپ ملادنوویچ قرارداد امضا کرده بودند. مدیر برنامه های یوناس هکتور هم درباره ی این خرید باشگاه کلن واکنش نشان داد.

مدیربرنامه های هکتور گفت:

به نظر می رسد باشگاه کلن با خرید فیلیپ ملادنوویچ خود را برای فروش یوناس آماده کرده است. ما با باشگاه صحبت کردیم و باشگاه هم به ما این اجازه را داد که بتوانیم با دیگر باشگاه ها مذاکراتی داشته باشیم.

گفتنی است در بین همه ی تیم های خواهان هکتور شانس باشگاه لیورپول بیش از همه ی تیم های دیگر باشد.


تعداد بازديد : 54
یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 14:57
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

خیز دو باشگاه آرسنال و چلسی برای جذب میخیتاریان

به نظر می رسد در لندن دوباشگاه چلسی و آرسنال بصورت جد درصدد انتقال هافبک شماره 10 دورتموندی ها هستند.

هنریک میخیتاریان که فصل پیش درخشش فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت حالا شانس خروج او از باشگاه فعلیش یعنی بروسیا دورتموند بیش از پیش شده است. با این حال از لندن خبر می رسد که دوباشگاه لندی یعنی آرسنال و چلسی باهم رقابت سختی برای جذب هنریک میخیتاریان ارمنی دارند.

به گزارش Sun، باشگاه آرسنال از دیگر رقیب خود برای جذب میخیتاریان مصمم تر است و به نظر می رسد در انتقال این پروسه جلوتر هستند هرچند که دوباشگاه لندنی دیگر یعنی چلسی و تاتنهام هم بیکار ننشته اند. پیش از این باشگاه تاتنهام یک پیشنهاد به این بازیکن ارمنی داده بود که وی این پیشنهاد را رد کرد. با همه ی این ها به نظر می رسد همه چیز برای دورتموندی ها جالب به نظر نمی رسد چرا که فقط یک فصل دیگر از قرارداد میخیتاریان در این باشگاه مانده است اگر آنها این ریسک را برای فروش میخیتاریان انجام دهند شاید مفیدتر به نظر برسد تا شاید فصل بعد که بصورت رایگان از این تیم جدا شود!


تعداد بازديد : 34
یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 14:37
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران