ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات

گوآردیولا: ولفسبورگ می تواند جدی ترین رقیب ما برای قهرمانی باشد

به گزارش Goal، دو تیم ولفسبورگ و بایرن مونیخ در چارچوب رقابتهای بوندسلیگا سه شنبه شب در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم می روند. این در حالی است که سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است ولفسبورگ می تواند تیمی باشد که به قهرمانی های پی در پی بایرن در بوندسلیگا پایان دهد.

پپ گوآردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ولفسبورگ گفت:

ولفسبورگ بسیار خوب سرمایه گذاری کرده است، مردم همیشه این را می خواستند یک رقیب برای بایرن، ما را برای قهرمانی به چالش بکشاند نه تنها ولفسبورگ بلکه دورتموند و لورکوزن هم مدعی هستند. ما می دانیم ولفسبورگ کیفیت و سبک بازی خود را دارد اما با این حال ما فقط برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

همچنین پپ گوآردیولا درباره جدایی دانته و پیوستن او به ولفسبورگ گفت:

من می خواهم بازیکنانم خوشحال باشند، دانته بر میل خود باشگاه را ترک کرد. اگر او در بایرن می ماند من راضی یودم زیرا می توانست خیلی به ما کمک کند.


تعداد بازديد : 30
دو شنبه 30 شهريور 1394 ساعت: 19:58
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

خبر خوب برای بایرنی ها؛ حضور لواندوفکسی برابر ولفسبورگ

به گزارش Sport1، روبرت لواندوفسکی مهاجم ملی پوش باشگاه بایرن مونیخ هفته ی گذشته در برابر المپیاکوس در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه مچ پا آسیب دید. همچنین این مهاجم لهستانی در بازی گذشته بایرن در بوندسلیگا مقابل دارمشتات غایب بود تا گمانه زنی ها درباره ی مصدومیت طولانی مدت او شروع شود. اما حال پپ گوآردیولا این شایعه را رد کرد و تایید کرد لواندوفسکی در بازی آینده بایرن مقابل ولفسبورگ بازی خواهد کرد.


تعداد بازديد : 30
دو شنبه 30 شهريور 1394 ساعت: 19:24
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://www.sport1.de/fussball/bundesliga/2015/09/fc-bayern-muenchen-gegen-vfl-wolfsburg-wieder-mit-robert-lewandowski


تعداد بازديد : 38
دو شنبه 30 شهريور 1394 ساعت: 18:38
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

اشمیت: می خواهیم به روند پیروزی های دورتموند پایان دهیم

روگر اشمیت سرمربی باشگاه بایرلورکوزن معتقد است تیمش به بهترین شکل روبه روی بورسیا دورتموند قرار خواهد گرفت. همچنین اشمیت بیان کرد که کاپیتان تیم یعنی لارس بندر، حضور او در بازی مقابل دورتموند در هاله ای از ابهام قرار گرفته است

روگر اشمیت در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

اگر ما توانستیم به خوبی از تمام موقعیت هایمان در بازی روز چهارشنبه مقابل باته بوریسوف استفاده کنیم، پس ما دیگر جای نگرانی نداریم و قادر هستیم هر تیمی را به مشکل بیندازیم. دورتموند بازیکنان با اعتماد به نفسی را دارد مانند چندین بازیکنان خودمان مثل کوین کمپل و چیچاریتو، این بازیکنان بسیار کلیدی هستند چرا که به هرتیمی کمک می کنند که به پیروزی برسند. من آخرین بازی دورتموند در لیگ اروپا را تماشا کردم، آنها بسیار حریف قوی با پتانسیل بالا هستند. در حال حاضر آنها تلاش به حفظ توپ می کنند تا موقعیت گلزنی ایجاد کنند. آنها به خوبی می دانند که ما مانند سال های گذشته آنها را تحت فشار خواهیم گذاشت. ما به خوبی قادر هستیم آنها را تحت فشار بگذاریم تا توپ را مال خود کنیم حتی در برابر تیم قوی مانند دورتموند.

همچنین اشمیت درباره حضور لارس بندر گفت:

لارس بازیکن مهمی برای ما است، ما امیدوارم که او به بازی برسد با این حال ما درباره ی حضور او در بازی تصمیم خواهیم گرفت.

لازم به ذکر است که دو تیم دورتموند و لورکوزن به دلیل مرگ اخیر دتمار کرامر بازوبند مشکی را برای ادای احترام به این بازیکن به تن خواهند کرد.


تعداد بازديد : 26
یک شنبه 29 شهريور 1394 ساعت: 15:6
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
rg

http://8pic.ir/images/77jskvvz69gl0216cj2p.jpg


تعداد بازديد : 44
شنبه 28 شهريور 1394 ساعت: 21:5
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

به گزارش fourfourtwo، سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند، توماس توخل اظهار کرده است که رویس هرچه زودتر به میادین برخواهد گشت و قادر است در برابر لورکوزن بازی کند. این ملی پوش آلمانی در حال حاضر شش گل در هفت بازی در تمام رقابت ها موفق به گلزنی شده است، اما رویس به دلیل مصدومیت پا در دوبازی گذشته نتوانسته بود تیمش را همراهی کند. با این حال رویس تمرینات خود را در روز های اخیر از سر گرفته است و به نظر می رسد می تواند در بازی مقابل لورکوزن تیمش را همراهی کند.

توخل در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

رویس در روز جمعه به طور کامل تمرینات خود را شروع کرد و در حال حاضر هم امروز هم با ما تمرین کرد. ما پس از تمرینات درباره بودن او در بازی آینده تیم تصمیم گرفتیم. با این حال اگر رویس حاضر باشد یا نباشد دورتموند کار اش را در بوندسلیگا بی عیب و نقض انجام خواهد داد، حتی در برابر چالشی سخت مانند لورکوزن.


تعداد بازديد : 37
شنبه 28 شهريور 1394 ساعت: 18:32
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

بادشتوبر تمرینات با توپ را آغاز کرد.

به گزارش sport1، هولگر بادشتوبر که در مرحله یک چهارم نهایی فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا در بازی مقابل پورتو دچار پارگی عضله ی پای چپ شد حال بعد از چندین ماه قادر است که با تیم تمرین کند. بعد از اینکه مصدومیت هولگر بادشتوبر وارد دوره نقاهت شد حال پزشکان باشگاه بایرن به او اجازه دادند که تمرینات باتوپ، را آغاز کند. این مدافع 26 ساله روز پنجشنبه برای اولین بار پا به توپ شد. همچنین بادشتوبر یک ویدیو در توییتر به اشتراک گزاشت و نوشت: "برگشت عالی به تمرینات همراه با توپ."

 


تعداد بازديد : 55
پنج شنبه 19 شهريور 1394 ساعت: 19:54
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://www.foxsports.com/soccer/story/bayern-munich-s-javi-martinez-eyeing-return-from-knee-injury-091015


تعداد بازديد : 31
پنج شنبه 19 شهريور 1394 ساعت: 19:47
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://www.fourfourtwo.com/news/schalkes-pressure-and-expectation-scared-draxler-away

 http://www.sport1.de/fussball/bundesliga/2015/09/berater-kevin-prince-boateng-bleibt-bei-schalke-04

http://www.espnfc.com/borussia-dortmund/story/2603835/erik-durm-of-borussia-dortmund-out-six-weeks-after-surgery

http://www.sport1.de/boulevard/2015/09/fc-bayern-mario-goetze-backt-kuchen-fuer-zehnmillionsten-facebook-fan

http://www.espnfc.com/german-bundesliga/story/2604773/sebastian-rode-unhappy-at-bayern-dortmund-oktoberfest-clash


تعداد بازديد : 36
پنج شنبه 19 شهريور 1394 ساعت: 14:23
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/p67gj8ahg99htxmhqluf.jpg


تعداد بازديد : 33
چهار شنبه 18 شهريور 1394 ساعت: 20:20
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

آژاکس آمستردام تیمی پرافتخار وقابل احترام

شاید همه ی ما نام آژاکس شنیده باشیم و این را همیشه به خصوص در این سال های اخیر به ذهن داریم که این تیم یک تیم معمولی در سطح فوتبال اروپا به شمار می رود، اما به یقین تاریخچه بزرگ این باشگاه را خوب نمیشناسیم، تیمی که جزو تالارهای پر افتخار فوتبال اروپاست. تیمی که سبک نوین فوتبال رو به اروپا تحمیل کرد و توانست افتخارات بزرگی را بدست بیاورد. این تیم غیر از افتخارات بزرگی که دارد خدمت های بزرگ دیگری هم به فوتبال اروپا کرده است. شاید آژاکس رو به یقین می توانیم یکی از تیم هایی بدانیم که به فوتبال اروپا در سال های اخیر بسیار کمک کرده است که این بسیار نوید بخش فوتبال هلند و این باشگاه در سال های اخیر بوده است. اما بهتر ما به جزییات این باشگاه می نگریم که بدانیم چرا این باشگاه انقد بزرگ و قابل احترام است.

انتقال سبک نوین فوتبال به دنیای فوتبال جهان:

مطمئنن هلند سال 74 و 78 جام جهانی با یوهان کرایووف یکی از زیباترین تیم های تاریخ فوتبال بود تا جایی که این سبک هلند سال های دور به فوتبال هلند و آژاکس رسید، با همین سبک هلند سال های دور آژاکس توانست در آن زمان فوتبال اروپا توفیق های زیادی بدست آورد تا جایی که مسئولان فوتبال بارسلونا پای هلندی ها را به تیم خودشان باز کردند و توانستن آن ها هم از این سبک تیم هلند توفیق کسب کنند. فوتبالی سرعتی و زیبا که با همین سبک زمینه ساز سبک های جدید دیگر در فوتبال اروپا همچون تیکی تاکای بارسلونایی ها شد.

تیمی پرافتخار در سطح فوتبال اروپا:

آژاکس تمامه افتخارات خود را در قرن 21 بدست آورده است شاید برایتان جالب باشد که این تیم عناوین اروپایی معروف در قرن 21 نداشته باشد از این رو آژاکس را جز برترین تیم های قرن 20 حساب می کنند از افتخارات اروپایی آژاکس در قرن 20 می توانیم به 4 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال های , 1972, 1973, 1995 اشاره کنیم همچنین این تیم قهرمان جام درجام اروپا در سال 1987 و قهرمان جام یوفای سابق در سال1992 و قهرمانی سوپرجام اروپا در سال های 1973, 1995 شده است.

آژاکس در قرن 20 و تبدیل شدن به تیمی معمولی


یکی از عواملی که آژاکس در قرن 20 تبدیل به یک تیم معمولی شد می توان این را ذکر که در اواخر دهه 90 سبک این تیم دیگر کارایی نداشت یا بهتر بگوییم سبک خودش تحت تاثیر سبک خود قرار گرفت به عنوان مثال بارسلونا که سال های 2009 تا 20012 بازی فوق العاده زیبای تیکی تاکا را ارائه می داد اما طی دوسال این تیم دیگر نتوانست با این سبک راه به جایی ببرد تا جایی که کارشناسان اظهار داشتند که بارسلونا دیگر درحال تمام شدن است، اما وقتی بارسلونا سبک جدیدی را به خود متحمل کرد دوباره این تیم احیا شد چیزی که در سال 2015 از بارسلونا دیدیم حال همین سناریو هم باید برای آژاکس در اواخر دهه نود باید میوفتاد، اما وقتی نتواستند دیگر سبک جدید را به تیمشان بیاورند این تیم دیگر راه به جایی نبرد و کم کم در آغاز قرن 20 تبدیل به یک تیم معمولی در سطح اروپا شد

 

تیمی بازیکن ساز برای در قرن 20:

پس از اینکه آژاکس در ابتدای قرن 20 به یک تیم معمولی تبدیل شد، این تیم تصمیم گرفت که از پایه و از صفر دوباره کارش را آغاز کند و در این راه این تصمیم را گرفت که با فروش ستاره های ارزشمند خود بتواند زمینه ساز این باشد که از صفر شروع کند. در حال حاضر کارشناسان ادعا میکنن آکادمی فوق العاده آژاکس سعی می کند برای تیم ملی هلند بازیکن درست کند تا بتواند به فوتبال این تیم هم کمک کند. از بازیکن های نامداری که آژاکس را به مقصد تیم های بزرگ ترک کردند می توانیم به داویدز سیدورف ون درسار ون برانکورست بلیند ون بومل پاتریک کلایورت برادران دی بوئر اشاره کرد.

با خواندن این تاریخچه باشگاه آژاکس می نگریم که این چه تیم قابل احترام و بزرگی در سطح فوتبال اروپا است.


تعداد بازديد : 95
چهار شنبه 18 شهريور 1394 ساعت: 15:50
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

آنجلوتی: رونالدو این فصل بیشتر مسی گل خواهد زد

به گزارش گل و به قلم ترجمه اختصاصی گروه خبری بالنیوز کارلو آنجلوتی سرمربی سابق رئال مادرید از ستاره پرتغالی رئال در برابر ستاره آرژانتینی بارسلونا حمایت کرده است. رونالدو که فصل پیش با 48 گل بالاتر از لیونل مسی گل زد حال آنجلوتی شک ندارد که رونالدو می تواند این فصل بار دیگر این موفقیت را تکرار کند.

آنجلوتی به خبرنگاران گفت:

این هنوز یکم عجیب و غریب بنظر می رسد که رونالدو و مسی در دوبازی ابتدایی لالیگا گلی به ثمر نرسانده اند، اما من هیچ تردیدی درباره کریستیانو رونالدو ندارم که بازهم می تواند به خوبی مانند فصل پیش به روند گلزنیش ادامه دهد. رونالدو فصل پیش 61 گل در تمام رقابتها به ثمر رساند، او واقعا باورنکردنی است. درمورد مسی هم این واقعا غیر معمول است که او هنوز گلی به ثمر نرسانده است اما هیچ شکی هم در او وجود ندارد که اوهم می تواند به روند گلزنیش ادامه دهد، او یکی از بهترین بازیکن هایی بوده که من تاحالا دیده ام. کریستیانو و مسی هردو از بهترین های اسپانیا هستند، مردم اسپانیا خوش شانس هستند که می توانند ازتماشای این دوبازیکن لذت ببرند.


تعداد بازديد : 35
سه شنبه 17 شهريور 1394 ساعت: 16:22
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

غیبت ده روزه لووکاش پیشتچک از میادین

به گزارش fourfourtwo، باشگاه بورسیا دورتموند تایید کرد، که مدافع این تیم حداقل به مدت 10 روز از ناحیه ران پشت پا مصدوم خواهد بود. این مصدومیت پیشتچک در روز جمعه  در بازی لهستان و آلمان اتفاق افتاد. پس از آن پیشتچک اردوی تیم ملی لهستان را ترک کرد و به دورتموند بازگشت. تست های پزشکی نشان می دهند که این مدافع حداقل یک هفته دور از میادین خواهد بود. با این اتفاق پیشتچک بازی شنبه هفته آینده مقابل هانوفر را از دست خواهد داد.


تعداد بازديد : 37
دو شنبه 16 شهريور 1394 ساعت: 20:49
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

یوپ هاینکس: گوتزه بهترین استعداد فوتبال آلمان است

به گزارش ESPN، ماریو گوتزه بعد از بازی درخشان خود در روز جمعه مقابل لهستان که همراه با دوگل از او شد سیل انتقادات از خود را تا حدودی کاهش داد، تا جایی که سرمربی سابق بایرن مونیخ یعنی هاینکس از او تمجید کرد. پیش از این سرمربی تیم ملی آلمان یوآخیم لوو در کنفرانس خبری قبل از بازی اسکاتلند بیان کرد که "به گوتزه اطمینان دارد."

یوپ هاینکس به کیکر گفت:

"گوتزه استعداد استثنایی دارد، او بزرگترین استعداد در فوتبال آلمان است اما هنوز او جوان است. گوتزه به نظر می رسد اعتماد به نفس کافی را ندارد درست مانند تونی کروس در سال های اخیر، در حال حاضر می بینید که چگونه اعتماد به نفس بر تونی غالب شده است. او نیاز دارد که خود را به سرمربی تیمش اثبات کند و در این راه سرمربی تیم ملی و بقیه بازیکنان به حمایت از او بپردازند. به طور کلی ما باید از گوتزه حمایت کنیم، به طوری که حمایت از او باعث شود که خود را به شکوفایی برساند. همین حمایت از تونی کروس بود که او توانست در بایرلورکوزن و بایرن مونیخ جواب دهد به همین منظور ما نیاز داریم از گوتزه حمایت کنیم."


تعداد بازديد : 36
دو شنبه 16 شهريور 1394 ساعت: 16:15
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

زلاتان ابراهیموویچ مردی به نام خدای فوتبال!

 

شاید با وصف نام خدای فوتبال این را به ذهن بیاوریم که چرا زلاتان این لقب را یدک می کشد،جواب این سوال بسیار خواندنی و جالب است چرا که زلاتان بازیکنی بسیار توانا و غیرقابل وصفی است شاید تنها بازیکنی که می تواند انواع اقسام گل ها را بزند ایبرا باشد گل هایی که شاید هیچ اسطوره های تاریخ فوتبال نتوانند بزنند بازیکنی خاص و با دیسیپلیم که بازم می توان گفت شاید هیچ اسطوره ی تاریخ فوتبال این خاصیت ها را نداشته باشد.

زلاتان خاص و مغرور!

یکی از افتخارات خاص زلاتان که می توان اشاره کرد این است که هیچ افتخار فردی ندارد ایبرا خود این موضوع را باعث افتخار خود می داند و می گوید "من بازیم را در زمین نشان می دهم و نیازی به افتخار فردی ندارم" اما دوباره می توانیم از این رفتار خاص ایبرا تعجب کنیم اما می دانیم که همین ویژگی باعث خاص بودن او شده است.

مارکو پولویی بدون چمپیونز لیگ!

از رفتارهای خاص دیگر زلاتان می توانیم به شمار پر تعداد تیم های او اشاره کنیم تیم های نظیر مالمو آژاکس یوونتوس اینتر بارسلونا میلان اما جالبه بازهم بدانیم که زلاتان دز زمانی که این تیم ها می درخشیدند وارد این تیم ها شد اما بازهم نتوانسته است قهرمانی لیگ قهرمانانی بدست آورد او خودش از این موضوع استقبال می کند و می گوید "نیازی به این جام ندارم!"

گلزنی پلی استیشنی!

یکی دیگر از رفتارهای خاص زلاتان گل های منحصر به فرد او است گل هایی که خیلی بعید می رسد که در طول فصل نزند اما نکته جالبی که در گل های او وجود دارد گل هایی بی نظیر و به اصطلاح فقط در پلی استیشن می توان نظیر آن هارا دید زمانی که ایبرا در سال 2013 از نزدیکی های وسط زمین یک گل برگردون به تیم ملی انگلیس زد  سرمربی تیم ملی سوئد بیان کرد که فقط این گل های زلاتان را می توان در پلی استیشن دید.

من زلاتان ابراهیموویچ هستم!

باز هم رفتار خاص دیگر ایبرا اینبار خودباوری خودش و نقض کردن دیگران است ایبرا کتاب معروفی منتشر کرده است اسم این کتاب به نام من زلاتان هستم است که در این کتاب از کسانی که مورد غضب او قرار گرفته است نقض گفته است همچون افرادی مانند گوآردیولا و فن خال که او درگوشه هایی از این کتاب این افراد را زیر سوال میبرد

همه ی این رفتارهای خاص موجب شده که ایبرا لقب خدای فوتبال را به یدک باشد بازیکنی تن پرور اما غیرقابل پیشبینی با رفتارهای خاص که او را بی همتا کرده است.


تعداد بازديد : 76
یک شنبه 15 شهريور 1394 ساعت: 1:11
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

به گزارش Goal، قهرمان جهان با پیروزی 3-1 در روز گذشته مقابل لهستان با دو امتیاز بالاتر از این تیم در صدر جدول گروه D قرار گرفت. حال مسوت اوزیل معتقد است که آلمان روز دوشنبه مقابل اسکاتلند یک گام دیگر به سوی یورو 2016 بر خواهد داشت.

اوزیل به خبرنگاران گفت:

"من فکر می کنم که مستحق صدر نشینی در گروه بودیم. آلمان در مقابل لهستان کاملا بازی را دست داشت، به طور کلی باید بگوییم این پیروزی را آسان بدست نیاوردیم ما بسیار موقعیت های خوبی داشتیم که می توانسیتم استفاده کنیم. اما دید که لهستان از یک موقعیت خوب خود به نحو احسنت استفاده کرد. در حال حاضر یک بازی سخت دیگر در روز دوشنبه داریم، چرا که اسکاتلند در طول 90 دقیقه مطمئنن مبارزه خواهد کرد. حتی درجایی هم که خوب باشیم بازم نمی توان به طور قاطع گفت بازی را به سود خودمان تمام می کنیم. اما ما می خواهیم نشان دهیم که اسکاتلند قادر نخواهد بود ما را متوقف کند."


تعداد بازديد : 67
شنبه 14 شهريور 1394 ساعت: 17:45
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

استراکان: باید در مقابل آلمان امتیاز بگیریم

اسکاتلند که روز جمعه در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2016 در تفلیس مغلوب گرجستان شد، شانس خود را برای صعود به مرحله بعد کم رنگ تر کرد. این بدان معنی است که اسکاتلند باید در بازی بعدی اش مقابل آلمان یک نتیجه مثبت بگیرد. با این حال استراکان سرمربی اسکاتلند می گوید بازیکنانش با اعتماد به نفس روبه روی قهرمان جهان قرار می گیرند.

گوردون استراکان سرمربی اسکاتلند گفت:

"من فکر می کنم با توجه به وضعیتی که حالا برای ما رخ داده است ما باید انتخاب کنیم. مطمئنن هرکس می داند که ما هنوز هم شانس صعود داریم، بنابراین ما هنوز نا امید نشدیم و به سوی هدف خودمان حرکت می کنیم. ما می خواهیم در روز دوشنبه این نا امیدی ایجاد شده را به یک عملکرد خوب تبدیل کنیم. ما سه بازی دیگر پیشرو داریم و می خواهیم از این سه بازی امتیازهای ممکن را بدست آوریم. من به بازیکنانم اعتماد به نفس داده ام و آنها را وادار کردم برای چالش های روبرو  عمیق فکر کنند و برای این 3 بازی از نظر روانی آماده باشند. من مطمئنم بازیکنانم این را می خواهند که در دوشنبه شب یک نتیجه خوب را رقم بزنند."

 


تعداد بازديد : 51
شنبه 14 شهريور 1394 ساعت: 16:13
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://www.worldfootball.net/news/_n1713555_/strachan---scotland-must-pick-up-points-against-germany/


تعداد بازديد : 68
شنبه 14 شهريور 1394 ساعت: 15:51
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
tu56

آیا وستفالنی ها به سلطه 4 ساله باوارایها در بوندسلیگا پایان می دهند؟

در این مقاله سعی داریم از لحاظ فنی دو تیم پر طرفدار بایرن و دورتموند را بررسی کنیم و همچنین باتوجه به شانس بیشتر بایرن برای فتح بوندسلیگا سعی داریم از دورتموند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تحلیل های زیادی کنیم.

به قلم خود سعی کردم از سوالاتی مهم که در ذهن خیلیا وجود داره با تحلیل و بررسی پاسخ اون ها را تا حدودی بدم.

در این فصل رقابتهای بوندسلیگا همونجور که همه ی ما پیشبینی می کنیم، بایرن رو کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی داره درسته که بایرن همیشه گل سر سبده بوندسلیگا 1 آلمان بوده ولی یادمون نره یک نکته ای که همیشه وجود داشته اینه که تیم هایی تونستن در بوندسلیگا قهرمان بشند که کمترین نوسانات در طول فصل داشته باشند به عنوان مثال خود بایرن مونیخ در طول فصل های اخیر شاید کمتر از 3 باخت در هر فصل داشته است به طور میانگین میتونیم بگیم که مثلا بایرن مونیخ در طول 8 ماه برگزاری رقابتهای بوندسلیگا در هر 3ماه شاید باختی نداشته باشه. جالبه شاید بدونید همین بایرن در سال 2013 فقط یک باخت داده داشته! برای درک این مسئله (نوسان) بهتر است به گذشته برگردیم.

به جزییات دو سال قهرمانی دورتموند می نگریم میبینم که رقیب دورتموند بایرن در همون دوفصل یعنی اول سال 2010-11 ، 7 باخت 8 تساوی داشته این آمار کاملا نوسان یک تیمی مثل بایرن را در طول فصل بوندسلیگا نشان می دهد اما به آمار فصل 2011-12 نگاه می کنیم بایرن 7 باخت و 4 تساوی داشته است این یعنی کاملا وضعیت نوسان بایرن را به ما در طول همان فصل به ما نشان می دهد اما وقتی به فصل بعد نگاه می کنید میبیند که بایرن تنها 1 باخت را داشته است این یعنی کمترین نوسان ممکن برای یک تیم در طول فصل در حالی که همان دورتموند نایب قهرمان نوسانات زیادی را در طول فصل داشت به خصوص در اواخر فصل . اما به عنوان آخرین مثال در این مسئله نگاهی به فصل پیش بوندسلیگا می ندازیم میبینم تنها تیمی که رقیب بایرن برای کسب قهرمانی بود ولفسبورگ بود. اما ولفسبورگ از نیم فصل دوم سر کله اش پیداش شد! این جمله کاملا وضعیت نوسان ولفسبورگ در طول فصل پیش را به ما میرساند.

اما آیا دورتموند این انگیزه را دارد که بتواند با بایرن رقابت کند؟

چیزی که امسال معلوم است این است که توخل سرمربی جدید دورتموند کاملا به بازیکنهای این تیم انگیزه رقابت داده است ،این بسیار حائز اهمیت است چرا که شما یک تیم فقط در صورت انگیزه بالا می تواند در هر رقابت بوندسلیگا پیروز در آید. شاید بتوان گفت که این انگیزه در تیم پپ تزریق نشده است اما چیزی که در تیمی مثل بایرن وجود دارد این است که شکست را قبول نمی کند و همیشه به دنبال پیروزی بوده اند هرچقدر که بازیکن تیم هم بی انگیزه باشد. توخل سعی کرده امسال باتوجه به جو طرفداران تیمش  از نظر روانی سبک کلوپ را بکار ببرد چیزی که تو این 4 هفته بوندسلیگا کاملا به چشم خورده است

آیا دورتموند ابزار کافی برای رقابت با بایرن را دارد؟

جواب این سوال پیچیده است چرا که باید در طول فصل جواب این سوال را ببینیم چیزی که الان معلوم است توخل نیمکت تیمش را کاملا جوان کرده است بازیکنانی کهن سالی مانند کهل گرویستکروز و کرش این تیم را ترک کرده اند و این میتواند این نوید را دهد که نیمکت این تیم علاوه بر ترکیب اصلی در طول فصل می تواند بکار این تیم بیاید شاید هرچند که نیمکت این تیم در مقابله با بایرن قابل مقایسه نباشید. اما من با توجه به اینکه امسال توخل تیم را به نوعی از نظر روانی احیا کرده است می توانم بگوییم که ترکیب اصلی دورتموند در مقابله با بایرن تفاوتی ندارد شاید بهتر هم باشد!

اما آخرین تحلیل من این است که اگر دورتموند تا قبل از دیدار بایرن مونیخ تا قبل از هفته هشتم بتواند پا به پای بایرن بیاید آنوقت میتوانیم این را بگوییم که دورتموند امسال مدعی قهرمانی بوندسلیگا برای بار دیگر است.

 


تعداد بازديد : 70
جمعه 13 شهريور 1394 ساعت: 22:25
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

به گزارش Bundesliga.de، وینگر 31 ساله هلندی در جریان بازی دیشب در چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2016 دچار مصدومیت شد و در نهایت مجبور شد که زمین بازی را ترک کند. بعد از معاینات پزشکی بیشتر در روز جمعه دکتر باشگاه بایرن مونیخ، آقای ولکر براون تایید کرد روبن از ناحیه پای چپ دچار آسیب دیدگی شده است، در نتیجه او بیان کرد که او 1ماه دور از میادین خواهد بود.


تعداد بازديد : 38
جمعه 13 شهريور 1394 ساعت: 22:3
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/pz3e708vhx766y9gcx7i.png


تعداد بازديد : 44
چهار شنبه 11 شهريور 1394 ساعت: 19:44
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://www.sport1.de/fussball/bundesliga/2015/09/benedikt-hoewedes-kehrt-ins-mannschaftstraining-bei-schalke-04-zurueck

خبر خوب برای شالکه و تیم ملی آلمان: بازگشت بندیکت هوودس به تمرینات شالکه

این کاپیتان ملی پوش که از ناحیه لیگامنت رباط پا مصدومیت جزئی داشت، امروز با صلاحدید مربیان و پزشکان اجازه بازی به او در دیدار هفته آینده داده شد. این کاپیتان شالکه می تواند بعد از تعیطلات فیفادی در دیدار آینده بوندسلیگا مقابل ماینتز بازی کند. هوودس در اواسط ما مه در بازی بوندسلیگا مقابل پادربورن از ناحیه مچ پای چپ آسیب دید بود، اما بعد از معاینات پزشکی معلوم شد که تقریبا رباط زانو او پاره شدگی جزئی دارد.

سرمربی شالکه آندره بریتنریتر گفت:

"بنظر می رسید مصدومیت جزئی هوودس از ناحیه لیگامنت زانو تا سپتامر جدی باشد، درحال حاضر آنچه که برای ما مهم است، این است که هوودس در برنامه ی آینده ما جا دارد، با این حال خیلی خوب باشگاه با این موضوع کنار آمد".


تعداد بازديد : 78
چهار شنبه 11 شهريور 1394 ساعت: 15:57
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

Good news for FC Schalke 04: Benedikt Höwedes has returned to full training.

The captain coached after his medial ligament partial demolition on Wednesday again with the colleagues. In order for the world champion could be an option for the next Bundesliga game against Mainz 05 (13 September), after the international break. First coach Andre Breitenreiter was still assumed that the Schalke captain after his serious medial ligament partial demolition until mid-September must undergo individual units. Now Höwedes is obviously ahead of schedule.

However S04 also had to cope with a setback. Marco Hoger had to stop training with a knee injury.

Under new coach Andre Breitenreiter the Royal Blues have been started moderately in the season. After three games, Schalke are four points in ninth.

Höwedes had suffered in mid-May in the Bundesliga match against former club rider width SC Paderborn a complex injury in his left ankle with an almost complete rupture of the medial collateral ligament, a partial rupture of the syndesmosis, a capsule injury and a bone edema.

Then a plaster cast the 27-year-old had initially been applied for two weeks. Hopes for a comeback of the defender already for the season opener had been shattered during the preparations due to the sluggish healing process.


تعداد بازديد : 52
چهار شنبه 11 شهريور 1394 ساعت: 15:54
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

کاپیتان سابق ملی پوش آلمان و بایرن مونیخ اشتفان افنبورگ، تردید دارد که وینگر کهنه کار فرانسوی یعنی فرانک ریبری ،بتواند به دلیل مصدومیت سخت از ناحیه مچ پا به میادین فوتبال برگردد.

 

https://telegram.me/joinchat/05e12bc0012e92f305de4f1129ec19ed

او گفت:

"اگر او برگردد صددرصد مربی تیم به او نیاز پیدا می کند، من از ته دل امیدوارم که او به میادین فوتبال برگردد، اما من تردید دارم با توجه به مصدومیت دردناک او ازناحیه مچ پای راست، برای بازگشت او بتوان تاریخ دقیقی را انتخاب کرد."


تعداد بازديد : 63
دو شنبه 9 شهريور 1394 ساعت: 21:43
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

به گزارش kiker، کو جا چول، بازیکن چپ پای ملی پوش کره ای امروز برای برای تکمیل قراداد خود با باشگاه آگسبورگ وارد این شهر شد. بیلد اشاره کرد که هزینه این انتقال در حدود 5 میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن 26 ساله، 36 بازی برای تیم دیگر باواریا یعنی آگسبورگ بین ماه های ژانویه 2012 و می 2013 انجام داده است، سپس این بازیکن به طور قرضی به ولفسبورگ رفت، سرانجام او بعد ها با مبلغ 5 میلیون یورو به ماینتز نقل و مکان کرد، او در باشگاه ماینتز هم 39 بازی انجام داده است. او به خوبی تجربه بازی در بوندسلیگا 1 آلمان را دارد، همچنین این بازیکن کره ای کاپیتان تیم ملی کشورش در دیدار مقابل الجزایر در جام جهانی 2014 برزیل بود. حالا این هافبک ملی پوش کره ای در آستانه بازگشت به تیم سابقش است.


تعداد بازديد : 35
دو شنبه 9 شهريور 1394 ساعت: 17:34
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

به گزارش Goal، کینگزلی کومان بازیکن جوان فرانسوی روز شنبه با قرارداد دوساله بصورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست ، او بعد از پیوستن به بایرن مونیخ اظهار کرد که بایرن واقعا باشگاه بزرگی است.

کومان به تلویزیون رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت:

"بدیهی است که من واقعا خیلی خوشحالم، این یک رویا بود که حقیقت پیوست ، من همیشه می خواستم در باشگاه بزرگی مانند بایرن بازی کنم. هنگامی که بایرن علاقه مند به جذب من بود، من خیلی سریع تصمیم را گرفتم. هدف من این هست که درباشگاه خودم را به همه ثابت کنم، من با آرتورو صحبت کردم و او گفت بایرن باشگاه بزرگی است."


تعداد بازديد : 47
دو شنبه 9 شهريور 1394 ساعت: 4:28
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

به گزارش Goal، مدیر ورزشی باشگاه بورسیا دورتموند زورک، می گوید پارک جو هو خرید خوبی برای این باشگاه خواهد بود. این مدافع چپ سابق باشگاه ماینتز روز شنبه به دورتموند پیوست. این بازیکن ملی پوش کره ای که قبلا زیر نظر سرمربی فعلی دورتموند یعنی توماس توخل در ماینتز کارکرده بود، امروز با قرادادی سه ساله به باشگاه بورسیا دورتموند پیوست. زورک معتقد است که پارک می تواند با مارسل اشملتسر چالش جدیدی در سمت چپ این تیم ایجاد کند.

زورک به وبسایت رسمی باشگاه بورسیا دورتموند گفت:

"پارک جو هو بازیکن ایده آلی برای ما در سمت چپ تیم خواهد بود. پارک کاملا با میل خود می خواست به دورتموند بیاید. ما هم در این راه هیچ مانعی نمی دیدیم، بنابراین یک فرصت خوب برای سمت چپ ما بود. پس این امکان برای ما فراهم شد که بتوانیم با این بازیکن به توافقی جامه برسیم. من می دانم اگر پارک دوسال در باشگاه بماند خاطرات خوبی برای همه ی ما رقم می زند. به هر حال همه ی ما، برای این بازیکن در باشگاه جدید آرزوی موفقیت می کنیم."


تعداد بازديد : 40
شنبه 7 شهريور 1394 ساعت: 19:17
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

دیترهکینگ: باخروج دی بروین زندگی هنوز ادامه دارد، ولفسبورگ بدون دی بروین هم می تواند خوب کارکند

به گزارش Goal، دیتر هکینگ سرمربی ولفسبورگ به خوبی بر این باور است که دی بروین ولفسبورگ را به مقصد منچسترسیتی ترک خواهد کرد. این هافبک تهاجمی آماده است تا انتقال خود را به لیگ برتر انگلیس سرانجام به پایان رساند. چیزی که باشگاه ولفسبورگ در روز جمعه تایید کرد که این انتقال درحال نهایی شدن است.

ازسوی دیگر این تیم آلمانی یک بازیکن کلیدی دیگر خود یعنی ایوان پرشیچ را ازدست داده است .علل رقم با وجود غیبت این دوبازیکن کلیدی ولفسبورگ توانست در روز جمعه شالکه را با نتیجه 3برصفر ببرد.

هکینگ گفت: "من می دانم که می توانم به تیمم اطمینان کنم، این بدیعی است که هرچیزی لازم نیست اثبات شود. یک مثال خوب برایتان میزنم، این همیشه ممکن است که دی بروین و پرشیچ مصدوم شوند. آیا ما نباید بدون آنها بازی کنیم؟، این تیم پر از بازیکن باکیفیت است که همیشه عطش پیروزی دارند. آنها نسبت به هفته گذشته در برابر کلن در غیاب این دوبازیکن بازی خوبی انجام دادند، من خوشحالم که تیمم در غیاب دو بازیکن کلیدی مقابل شالکه پیروز شد."


تعداد بازديد : 55
شنبه 7 شهريور 1394 ساعت: 15:45
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

شایعه روز: اورتون با بلاژزیکوفسکی در ارتباط است

به نقل از Various، باشگاه اورتون برای جذب یاکوب بلاژزیوکوفسکی در حال گفته و گو با بورسیا دورتموند است. گفتنی است ، درحال حاضر این بازیکن لهستانی هیچوقت تحت نظر توخل در دورتموند بازی نکرده است.


تعداد بازديد : 86
جمعه 6 شهريور 1394 ساعت: 21:28
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://cricfree.sx/watch/live/uefa-champions-league-draw-live-streaming

 

http://8pic.ir/images/28mmwjzqh8kdhu13hsg2.jpg


تعداد بازديد : 53
پنج شنبه 5 شهريور 1394 ساعت: 17:48
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

راجر اشمیت سرمربی بایرلورکوزن می گوید امیدی در ماندن سون هیونگ مین درلورکوزن ندارد، اما نباید افسوس خورد زیرا به دنبال یک حرکت روبه جلو به سوی لیگ برتر انگلیس است. مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن رودی فولر تایید کرد که این مهاجم 23 ساله در بازی دور برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل لاتزیو درحال سپری کردن تست های پزشکی تاتنهام بوده است. بنا به گزارشات ، مائورسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام یک پیشنهاد 30 میلیون یورویی برای مرد سابق هامبورگ ارسال کرده است. اشمیت معتقد است که سون می خواهد یک قدم روبه جلو بردارد، هرچند که او خوشحال نیست زیرا در اواخر بسته شد فصل نقل و انتقالات یک مهره کلیدی خود را ازدست داده است.

او گفت:

"من فکر می کنم که این یک داستان غم انگیز است. من مطئنن می توانم درک کنم که یک بازیکن فکر می کند در بهترین زمان مناسب انتقال یافته است، این کاملا واضح است ، همه ی این ها تجارت دنیای فوتبال هستند. او در تیم ما بسیار خوب جا پیداکرد نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه از نوع احساسی بودن ، اما من آرزو می کنم که این داستان جور دیگری به پایان یابد."

در عین حال رودی فولر غیبت سون را در روز چهارشنبه به بیماری نسب داده است. و اصرار دارد که هنوز هیچ انتقالی نهایی نشده است.

او گفت:

"سون امروز بازی نکرد، زیرا در آخرهفته بیمار بود. درحال حاضر اون هنوز بازیکن ما ست."


تعداد بازديد : 91
پنج شنبه 5 شهريور 1394 ساعت: 14:50
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/edc1hwu0z7h2txuj2hpu.jpg


تعداد بازديد : 66
چهار شنبه 4 شهريور 1394 ساعت: 22:19
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/0jaayrs9a9znnairpb65.jpg

http://8pic.ir/images/jhfprsw66d5eq10b2oku.jpg

http://8pic.ir/images/vzze1rv0opykrgncr132.jpg

http://8pic.ir/images/lj7ptztlwrkyv9kr3zof.jpg

http://8pic.ir/images/xm23op979zdwj3n8kv8o.jpg

http://8pic.ir/images/f54i7mk6wbcj29etzmwq.jpg

http://8pic.ir/images/5ughvsln9e3gvym79ojk.jpg


تعداد بازديد : 81
چهار شنبه 4 شهريور 1394 ساعت: 22:1
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://www.ligablogger.de/vfl-bochum-interesse-ehsan-hajsafi-von-sepahan-fc/


تعداد بازديد : 57
چهار شنبه 4 شهريور 1394 ساعت: 17:16
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

سونگ هیون مین در تست های پزشکی باشگاه تاتنهام!

سونگ هیون مین برای تست های پزشکی باشگاه تاتنهام به لندن سفر کرده است . براساس گزارشات، باشگاه لورکوزن بر سر مبلغ فروش این بازیکن کره ای با تاتنهام به توافق رسیده است. گفته می شود ، مبلغ توافق شده بین این دوباشگاه 30 میلیون یورو خواهد بود.


تعداد بازديد : 49
چهار شنبه 4 شهريور 1394 ساعت: 16:47
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ می گوید ،پس از یک سال که خواب تنها راه فرار او از بند مصدومیت بود،حالا زندگی خود را در حالت عادی می بینید. این بازیکن اسپانیایی در اکتبر گذشته از ناحیه رباط زانو آسیب دیده بود،این مصدومیت باعث شد این بازیکن را مجبور به عمل جراحی برای دومین بار در هفت ماه گذشته کند. حال با این وضعیت تیاگو به دنبال ماجراجویی جدید است، چیزی که تاکنون بارها وبارها مصدومیت آن را به او اجازه نداده است.

این هافبک در صفحه فیسبوک خود نوشت:

"زندگی من به حالت عادی برگشته است. خوشحالم که توانستم با این چالش کنار بیایم،زندگی من دوباره از صفر شروع شده است،خواب تنها چیزی بود که به من آرامش می داد،من تمام روز را دست به زانو به سر می بردم،حتی رفتن به خواب هم من را ناراحت می کرد زیرا یاد عمل زانو را برای من زنده می کرد،تنها زمانی که به خواب می رفتم در آرامش به سر می بردم."

"تیاگو همچنین از دکتر رامون کوگات ستایش کرد و گفت ،او کسی بود که زانوی مرا عمل کرد." بازیکن سابق بارسلونا افزود:"او نه تنها بهترین جراح ارتوپد و روانشناس است ، بلکه او ساعت ها بامن سپری می کرد،حتی در یکشنبه او برای وضعیت زانوی من و همچنین سر من می آمد."


تعداد بازديد : 54
چهار شنبه 4 شهريور 1394 ساعت: 2:50
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

رییس فنرباغچه عزیز ایلدیریم ادعا می کند که حریف این تیم، باشگاه گالاتاسرای ترکیه در ماه های اخیر به دنبال آرین روبن و زلاتان ایبراهیموویچ بوده است. قهرمان فصل پیش ترکیه تحت الشعاع خرید های همسایگان خود در بازار نقل و انقالات قرار گرفته است، بازیکنانی مانند رابین فن پرسی و نانی ازجمله بازیکنانی بودند که به حریف گالاتاسرای ترکیه یعنی فنرباغچه نقل مکان کردند

گالاتاسرای در این تابستان 5 خرید داشته است که سرشناس ترین این خرید ها لوکاس پودولسکی آلمانی بوده است.

عزیز ایلدیریم معتقد است ، گالاتاسرای عزم خود را برای جذب دو بازیکن بزرگ فوتبال اروپا آماده کرده است.

ایلیدریم گفت:

مدیر ورزشی ما با مینیو رایولا ایجنت زلاتان در مورد وضعیت این بازیکن در پاریسن ژرمن سوال پرسید.

اما رایولا گفت: ٌاگر قرارباشد او پی اس جی را ترک کند به فنرباغچه خواهد رفت نه گالاتاسرای. با این حال او می تواند پی اس جی را به مقصد میلان ترک کند، با این حال من نمی دانم که او کجا خواهد رفت اما او می تواند فصل آینده به فنرباغچه بپیوندد.ٌ

وی افزود ما با بایرن مونیخ در مورد وضعیت روبن صحبت کرده ایم اما آنها تمایلی به فروش ستاره هلندی خود ندارند.


تعداد بازديد : 67
سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت: 20:52
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

منچسترسیتی این شانس را دارد که در همین تابستان با ستاره ولفسبورگ کوین دی بروین قراداد امضاکند.

بازیکن سال فصل پیش بوندسلیگا در تمام تابستان به منچسترسیتی لینک شده و با این حال از اتحاد پیشنهاد 50 میلیون پوندی برای این بازیکن فرستاده شده است. درحالی که قهرمان آلمان بایرن مونیخ بر این باور است که این انتقال در حال انجام شدن است.

مدیر رسانه باشگاه بایرن مونیخ مارکوس هورویک گفت:

هیچ توافقی با این بازیکن انجام نشده و هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ هیچوقت در این تابستان به دنبال این بازیکن بلژیکی نبوده است

او به SIDگفت:

هیئت مدیره این تصمیم را مدت ها پیش گرفته بود.

با این حال اظهارات او راه منچسترسیتی برای رسیدن به هدفش را میسر می سازد

هرچند مدیر ورزشی ولفسبورگ کلاوس آلوفس هرچه زود تر اصرار دارد که باشگاه تکلیف این بازیکن را مشخص کند، و پروسه پیشرفت انتقال این بازیکن را به لیگ برتر انگلیس را متوقف کند.

این مقام ورزشی یه sport1 گفت:

که او دست کم یک الی دوسال می تواند در ولفسبورگ احساس خانگی کند.

با این وجود آلوفس اعتراف کرد:

که این به نفع باشگاه آلمانی نیست که به نوبه خود پیشنهاد دور نامناسبی ارائه می دهد! من می خواهم تاکید کنم که ما درحال متقاعد کردن وی برای ماندن هستیم، با این حال ما همه چیز را زیرنظر گرفته ایم و می دانیم که پیشنهادات جدی است.

گفتنی است دیتر هیکینگ سرمربی باشگاه ولفسبورگ شایعات پیشنهادات برای این بازیکن 24 ساله را رد کرده بود.

هیکینگ به کیکر گفت:

ما می خواهیم او بماند، او برای ما بسیار مهم است.

 

 


تعداد بازديد : 66
دو شنبه 2 شهريور 1394 ساعت: 17:57
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

مدافع چپ باشگاه بورسیا دورتموند معتقد است،که تیمش به بهترین نحو شروع چشم گیر خود را ادامه داده است.

اشملزر به پیشرفت خود تحت نظر توخل اشاره کرد، و از هم تیمی هایش خواست تا این عملکرد های خوب خود را در صدر جدول بالای بایرن مونیخ حفظ کنند.

ما به دور از نتیجه هربازی هستیم، در نتیجه این خیلی مهم است که مثل بازی امروز، ما روی بازی کردن خودمون متمرکز هستیم

این مدافع بعد از بازی به خبرنگاران گفت: من فکر می کنم این مسئله مهم است و خوشبختانه این مسئله را به خوبی انجام داده ایم درست مثل این سه بازی ،دیدید که ما چگونه مقابل اینگولشتات ،و در هفته ی پیش مقابل مونشن گلادباخ ،و در نیمه دوم یک بازی عجیب و غریب، پلی آف لیگ اروپا ،بازی کردیم.

ما در 90 دقیقه یک بازی خوب برابر اینگولشتات انجام دادیم ما درنیمه اول بسیار شانس های خوبی داشتیم و همین باعث شد، که ما در طول استراحت بین دونیمه ، ناراحت باشیم. پس از استراحت ما خود را کاملا آماده کردیم،درکل واقعا این بازی برای ما سخت بود.


تعداد بازديد : 65
دو شنبه 2 شهريور 1394 ساعت: 15:29
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در روز سه شنبه ،این مدافع 22 ساله یک قرارداد معتبر 4ساله تا 30 ژوئن 2019 امضاکرد.

مدیر ورزشی باشگاه گلادباخ مکس البرگ گفت:

ما کاملا پیسرفت های نیکو را در سال های اخیر زیرنظر داشته ایم، و خوشحالم که او قادر شده با ما قرارداد امضا کند.

مکس البرگ به سایت رسمی باشگاه گلادباخ گفت:

او می تواند هم درحمله و هم در پست دفاع چپ شرکت کند، او بهترین گزینه مناسب برای ما ست.

شولز 51 بازی بوندسلیگا برای هرتابرلین ، و همچنین 12 بازی برای تیم زیر 21 ساله های آلمان انجام داده است.


تعداد بازديد : 57
دو شنبه 2 شهريور 1394 ساعت: 1:45
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران