ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات

بایرن موفق به کسب 12 پیروزی از 13 بازی اخیرخود در بوندسلیگا شده است.

بایرن مونیخ در 12 بازی اخیر خود در بوندسلیگا میانگین گل 2.5 در هربازی را داشته است.

بایرن حداقل دوگل در 11 بازی اخیر خود در بوندسلیگا به ثمر رسانده است.

بایرن 4 کلین شیت پشت سر هم در بوندسلیگا داشته است.

بایرن مونیخ در 10 بازی اخیر خود در مقابل شالکه در تمام رقابتها شکست نخورده است.


تعداد بازديد : 27
جمعه 29 آبان 1394 ساعت: 20:51
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

گواردیولا: انتظار بازی سختی را می کشیم؛ شالکه تنها سانه نیست

به گزارش Sport 1، پپ گواردیولا به نظر می رسد هنوز تحت حملات تروریستی هفته پیش پاریس باشد چرا که او امنیت را بیشتر ترجیح می دهد با این حال این مربی اسپانیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی با شالکه حاضر و شد و به سوالات خبرنگاران و همچنین شرایط بازی پرداخت.

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری:

چرا کرشهف در تیم دوم بازی کرد؟

او برای بازگشت دوباره نیاز به اعتماد به نفس دارد وی فقط برای دوسه بازی در تیم دوم رفت و بازی کرد تا بیشتر شرایط بدنیش مهیاشود تا بتواند خود را کامل در اختیار تیم اصلی قرار بدهد.

هشدار گواردیولا درباره ی شالکه:

درست است نتایج اخیر شالکه زیاد جالب نبوده است اما این باعث نمی شود که آنها خطرناک نباشند جدول رده بندی اهمیتی ندارد فصل گذشته در برابر آنان پیروز نشدیم آنها با کیفیت بازی می کنند، ما نیاز به یک بازی خوانی 5 دقیقه ای در ابتدایی بازی داریم تا سپس بتوانیم همین ریتم را در ادامه ی بازی نگه داریم.

بحث سه گانه؟

نمی خواهم از این موضوع بشنوم، بازی بعدی ما شالکه است!

مصدومیت های بازی های ملی؟

این همیشه یک موضوع بعد از وقفه بازی های ملی است اما حالا که به تعطیلات زمستانی نزدیک می شویم بازیکنان یک باردیگر باید خود را برای چنین مسائلی آماده کنند.

حواشی اخیر درباره ی روبن (خودخواهی)؟

آرین روبن آرین روبن است. من نمی خواهم او را در ترکیب تیم تغییر دهم من علاقمند هستم او را یک باردیگر در زمین مسابقه ملاقات کنم!

بازگشت ریبری برابر اینگولشتات؟

نمی توان به طور یقین گفت هرچند که این موضوع مسئله ی مهمی برای ما است اما از آنجا که مچ پای او مشکل داشت به نظر می رسد که دیگر این مشکل را نداشته باشد خوشبینانه فکر کنم شاید ریبری تا یک یا دوهفته ی دیگر آماده ی بازی کردن باشد.

تمجید گواردیولا از سانه:

او یک استعداد بزرگ و مناسب برای فوتبال آلمان است تیم میزبان دارای بازیکن های خطرناکی همچون مه یر، موتینگ، دی سانتو است شالکه تنها سانه نیست آنها بسیار خطرناک هستند.


تعداد بازديد : 18
جمعه 29 آبان 1394 ساعت: 18:57
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/6f5i98qwxhn2mq3abxoh.jpg


تعداد بازديد : 32
جمعه 29 آبان 1394 ساعت: 16:56
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

آمار و نکات جالب پیش از بازی الکلاسیکو

بارسلونا در 32 مسابقه اخیر خود در لالیگا 28 تا را با برد به پشت سر رسانده

رئال مادرید از 22 بازی اخیر خانگی خود در لالیگا موفق به کسب 19 برد شده

رئال مادرید در 7 بازی آخر خود مقابل بارسلونا در تمام رقابتها میانگین گل بیشتر از 2.5 در هربازی را حداقل دیده است.

بارسلونا در 9 بازی آخر خود در لالیگا میانگین بیش از 2.5 گل  را داشته است.

بارسلونا در 4 بازی آخر خود درلالیگا حداقل 2 گل در هربازی به ثمر رسانده است.

رئال مادرید در 3بازی آخر خانگی خود در تمام رقابتها حداقل 2 گل به بارسلونا زده است.

 

 


تعداد بازديد : 35
جمعه 29 آبان 1394 ساعت: 15:54
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
تحلیل اختصاصی بازی دورتموند آگسبورگ

تحلیل اختصاصی بازی دورتموند - آگسبورگ به قلم فربد ورزنده

از سری رقابتهای بوندسلیگا 1 آلمان در چارچوب هفته 10 هم دو تیم آگسبورگ و دورتموند روز یکشنبه به میزبانی زرد پوشان به میدان رفتند، پیش از بازی تصور می شد آگسبورگ گربه سیاهی برای دورتموند باشد اما بر خلاف تصورات این دورتموند بود که نگذاشت دست سیه آگسبورگ به رخ خود اصابت کند و توانست با یک بازی کاملا زیبا و برتر حریف سخت کوش خود را از پای در آورد.

بررسی فنی بازی در نیمه اول:

همانجور که انتظار می رفت بازی در دست دورتموند بود مثل همیشه حملات از جناحین دورتموند صورت می گرفت یعنی مبدا این حملات از دو جناح دفاعی این تیم جایی که گینتر و اشملتز بازی می کردند صورت می گرفت می توانیم بگوییم نقطه قوت دورتموند جناحین خود است حال وقتی که گینتر ماتیاس گینتر هم دفاع راست این تیم شده است.

گینتر کاملا در نیمه ی اول بازی در متن حرکات دورتموند از سمت راست بود چیزی که بارها بارها بازی های قبل هم از گینتر دیده بودیم، این مدافع ملی پوش بسیار مثمرثمر از جناح راست به زمین آگسبورگ میزد و کاملا بالانس خط هافبک و خط دفاع آگسبورگ را به هم می زد اما بازهم چیزی که در نفوذ های گینتر وجود دارد ضعف این بازیکن در جای خالی اوست جایی که بیشتر مواقع جای او در سمت راست خط دفاع خالی است که در بازی با آگسبورگ - دورتموند، در دو سه صحنه نزدیک بود دورتموند ضربه بخورد اما نقش گوندوگان هم نباید با گینتر در سمت راست نادیده بگیریم گوندوگانی که فوق العاده گینتر را از سمت راست هدایت می کند و بالعکس در سوی دیگر کاگاوا هم اشملتسر را به خوبی از سمت چپ دورتموند حمایت می کند.

در بازی با آگسبورگ در غیاب یولیان وایگل جوان اسون بندر بازی می کرد که واقعا یکی از بهترین بازی های اخیر خود را به نمایش گذاشت جایی که اصلا به این بازیکن فشار نیامد و خیلی خوب به خط هافبک و خط دفاعی دورتموند کمک می کرد. غایب دیگر دورتموند در این بازی میخیتاریان بود که بسیار کلیدی برای دورتموند بود اما در این بازی بار میخیتاریان بر دوش اوبامیانگ بود و اوبامیانگ برخلاف بازی های گذشته به عقب می آمد و بعضی از مواقع نقش میخیتاریان را بازی می کرد که واقعا برای دورتموند کار ساز بود اما بد نیست نگاهی به گل های دورتموند در نیمه اول با توجه به تحلیلاتی که بیان کردیم بازگو کنیم.

گل اول دورتموند

از سمت راست از زمین آگسبورگ با نفوذ گینتر و همکاری با گوندوگان و در نهایت پاس رو به جلو و دروازه خالی روبه روی اوبامیانگ

http://8pic.ir/images/lab8wugml2a2z58kxwy5.jpg

گل دوم

نفوذ از سمت چپ اشملتزر با همکاری کاگاوا و در نهایت پاس داخل محوطه جریمه و ضربه تمام کننده مارکو رویس

http://8pic.ir/images/30p3rqswklhtbpc6bu7y.jpg

گل سوم

نفوذ گینتر تا پشت محوطه جریمه پاس تو در و هوایی به کاگاوا و پاس پشت پای کاگاوا به رویس و باز کردن دروازه

http://8pic.ir/images/wf6o5ckuj0wehvuxnfpa.jpg

در نیمه دوم

بازی با حملات آگسبورگ شروع شد، و حتی موفق هم شدند در ابتدای نیمه دوم هم گل به ثمر برسانند، اما توخل زمان مناسبی بلند شد و خطر را بیخ گوش خود احساس کرد آگسبورگ 10 دقیقه ی ابتدایی نیمه اول حمله می کرد که جالب بود اوبامیانگ هم در زمین خود دورتموند بود یک جورایی نشان می داد دورتموند چشم به ضد حملات با سرعت اوبامیانگ دوخته است اما آگسبورگ نتوانست روبه روی دورتموند دوام بیاورد و این دورتموند بود که به خودش آمد و دوباره مثل همیشه بازی را در دست گرفت اینبار آگسبورگی ها جناحین دورتموند را  از دفاع پرس می کردند اما خط دفاع دورتموند به خوبی از قلب دفاع با پاس های بلند توپ را به جناحین دورتموند می فرستاد که واقعا کارساز بود یکی از ضعیف ترین بازیکنای این بازی گونزالو کاسترو بود بازیکنی که در 75 دقیقه بازی خود شاید کمتر از 10 بار لمس توپ داشت و فقط 3 شوت را روانه دروازه کرد در نیمه دوم حملات دورتموند بیشتر با پاس های بلند پشت مدافعین و یا به جناحین بود چیزی که در گل 4 م دورتموند مشهود بود. جایی که با پاس بلند از خط دفاع توپ در سمت راس به یانوزای رسید و او هم با یک کنترل خوب و حرکت پا به توپ خود توپ را به سمت چپ جایی که راموس بود فرستاد و راموس هم توپ را مستقیم فرستاد تا اوبامیانگ کار را تمام کند در گل 5 م دورتموند هم چنین سناریویی اتفاق افتاد اما با یک خورده تاخیر که در نهایت اوبامیانگ هتریک خود را کامل کرد.

http://8pic.ir/images/y05o7mjwoqh8yko0ze6v.jpg

نگاهی به اثبات حرف های خود از نگاه آمار و گراف

 

http://8pic.ir/images/ryfab7wbhgwy080bcam5.jpg

در آمار بالا تعداد پاس ها را در چهارسوی زمین را می بینیم چیزی که در زمین دورتموند به چشم می خورد تعداد پاس های این تیم به طور بالانس و منظم در دوسوی راست و چپ این تیم است همان جایی که گفتیم گینتر و گوندوگان و از آنور کاگاوا و اشملتسر بسیار هماهنگ کار می کردند حال در آمار به خوبی می بینیم که این حرف می تواند صادق باشد.

http://8pic.ir/images/0jqgvcwoe5wgdkqenyh2.jpg

اما در این آمار بالا تعداد سانترها را به واسطه ی نفوذ های گینتر و اشملتسر می بینیم که مشاهده می شود بازهم همانند تعداد پاس های دورتموند بازهم سانتر های این تیم به طور هماهنگ و منظم در دوسوی زمین است که نشان می دهد چقدر خوب گینتر و اشملتسر از سمت راست و چپ نفوذ می کنند.

                 http://8pic.ir/images/1a67ni95n9be2k9ci7m1.jpg

اما در این آمار درصد حملات تیم دورتموند را می بینیم بازهم این آمار به نشان می دهد که زردپوشان حملات از جناحین خود شکل می دهند جایی که مبدا حملات از دوفاع راست و چپ این تیم شروع می شود.

                http://8pic.ir/images/vzvnvfbquy68875f6h07.jpg

اما در این گراف دقت کنید این طرز قرار گرفتن تیم دورتموند در بازی با آگسبورگ در حملات است مشاهده می کنید که دو دفاع این تیم کاملا در زمین آگسبورگ هستند با فلش زرد رنگ نشان داده شده است که به مدام به زمین آگسبورگ می زنند و در فلش سبز رنگ هم نشان داده شده است که فضای خالی پشت آنها چقد زیاد است.

نتیجه:

واقعا دورتموند فراتر از انتظار ظاهر شد و یک بازی کاملا زیبا و تماشایی از خودش به نمایش گذاشت، یک بازی کاملا روان و بدون نقص که جای هیچ جرف و حدیثی رو باقی نگذاشت امیدوارم از تحلیل به قلم خودم راضی بوده باشید.


تعداد بازديد : 66
یک شنبه 3 آبان 1394 ساعت: 21:16
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران