ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات

توخل: می خواهیم به جایی که بودیم بازگردیم؛ باید به روند پیروزی برگردیم

در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های دورتموند و ماینتز سرمربی تیم فوتبال بروسیا دورتموند اظهار کرد برای پاره کردن روند تساوی های اخیر این تیم باید در بازی با ماینتر پیروز از زمین خارج شویم.

پس از پنج برد در شروع فصل جدید بوندسلیگا دورتموند در هفته های اخیر مطلوب نتیجه نمی گیرد. تیم دوم بوندسلیگا می خواهد پس از تعطیلات ملی شروعی دیگر در روند پیروزی هایش داشته باشد که این کار در گرو بازی ماینتز و دورتموند همراه خواهد بود.

توماس توخل در کنفرانس خبری گفت:

این مهم است که اجازه ندهید امید از دست شما سر بخورد، این امر در جهت معکوس و برای موفقیت است. این مهم است آنچه که برای بازگشت به روند موفقیت نیاز داریم را پیدا کنیم، برای این منظور باید متمرکز و توجه داشت باشیم. می خواهیم به جایی که بودیم برگردیم، بازیکنان به اعتماد به نفس نیاز دارند که بدون این فاکتور چیزی میسر نخواهد بود. از آنجایی که می دانیم بازی با ماینتز دشوار خواهد بود اما با توجه به تمارین روز های گذشته خود با تاکتیک و طرح خود جلوی حریف بازی خواهیم کرد. مطمئنا این بازی برای من خاص خواهد بود چرا که شش سال به عنوان مربی ماینتز در این تیم کار کردم، برای من ماینتز تبدیل به خانه دوم شده است، دو فرزنده من به دنیا آمده اند، خانواده من آنجا بوده است. با این حال ماینتز مانعی برای دورتموند خواهد بود و من هم مربی دورتموند هستم این جزئی از دنیای حرفه ای ورزش است، من تا به حال درخواست های زیادی برای بلیط این بازی برای خانواده انجام داده ام و مطمئنا بازی خاطره انگیزی برای من خواهد شد.


تعداد بازديد : 19
پنج شنبه 23 مهر 1394 ساعت: 20:11
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/8o3yl3rz2tx9gbg46pul.jpg


تعداد بازديد : 19
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت: 21:3
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/09o46bqbfjfbxf8xit8l.jpg


تعداد بازديد : 28
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت: 20:59
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/njodxaxqtj6vtwyvrlla.jpg


تعداد بازديد : 21
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت: 20:53
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/iht0ou6z32nc9y42cpeq.jpg

http://8pic.ir/images/3rld3w78lq33e8pm7n5u.jpg


تعداد بازديد : 16
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت: 20:38
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

همه چیز درباره آقای نرمال؛ کلوپ با دید دیگری لیورپول را می سازد!

مربی سابق بورسیا دورتموند معتقد است، طرفداران لیورپول در باد پیشینه خود نخوابند که این اظهار نظر او ممکن است بزرگترین ضربه و تهدید برای آنفیلد باشد.

ساعت 8:30 صبح جمعه در سالن انبوه قرمز آنفیلد بسیاری از طرفداران در گوشه ای از سالن پلاکارد هایی برای حمایت از کلوپ در دست داشتند. این در حالی بود که طرفدارن لیورپول مشتاق به این بودند که کلوپ درک و حمایت هوادارن را به دنبال دارد. یورگن کلوپ در اولین کنفرانس خود اصرار داشت که لقب آقای نرمال را برای سرمربی خود بگذارند، اما بعضی از شواهد غیر از این را نشان می دهد.

او تا به حال به رسانه ها به طور جذاب یعنی بسیار پر انرژی پاسخ داده است، او درباره همه ی سوال هایی که حتی به نظر دشوار می آید را هم طفره نرفته و با هوش و تدبر خود سوال ها را یکی پس از دیگری به نحو احسنت رد می کند. کلوپ درباره بعضی از سئوالات خبرنگاران مانند این که 4 باشگاه انگلیسی وضعیت مالی بهتری دارند و آیا اینکه پول کافی باشگاه برای نقل و انتقالات او را می گذارد باز هم به طور جذاب سئوال خبرنگاران پاسخ داد.

کلوپ با خنده گفت:

پول؟ 4 باشگاه وضعیت مالی بهتری نسبت به ما دارند؟، این بحث واقعا دیوانه کننده است.

این اظهار نظر کلوپ نشان می دهد او به فکر مسائل حاشیه ای نیست و بیشتر وی در مورد فوتبال نگران است.

سرمربی لیورپول در مورد سئوالات به سبک خود پاسخ داد

وی توسط تاریخ باشگاه گره خورده است؟ کلوپ معتقد است درحال حاضر مانند رفتن به یک کوه با عظمت با کوله پشتی سنگین است.

در مورد کیفیت این تیم نگران است؟ او فکر می کند به هرچیزی که نیاز دارند باید به خوبی تمرین کنند غیر از شانسی وجود ندارد.

یک چهارم قرن بدون عنوان؟ وی تخمین می زند حداقل ظرف 4 سال قهرمانی را به ارمغان می آورد.

کلوپ به خوبی شک و بدبینی طرفداران لیورپول را دیده است اما قبل از آن آشکار شده است که یک ستاره در شرق انگلیس ظهور کرده است.

کارتون روز؛ کلوپ جو و خوشحالی به لیورپول آورد

حامیان لیورپول در حال در ذهن خود تجسم جایگاه اصلی را دارند، و اولین قدم برای موفقیت، باور داشتن خلل ناپذیر است که کسی بهتر از کلوپ نمی تواند این راه را به خوبی پیش ببرد. همه چیزی درباره فوتبال عاطفی، همه چیز درباره به کارگرفتن فوتبالیست، بدون تظاهر، سیاست و بدون هیچ مشتی تنها راه برای موفقیت درون زمین است.


تعداد بازديد : 27
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت: 11:57
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://www.goal.com/en/news/725/bundesliga/2015/10/04/16014122/five-reasons-bayern-will-walk-this-years-bundesliga-title?ICID=HP_FT_5


تعداد بازديد : 35
دو شنبه 13 مهر 1394 ساعت: 18:49
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

ترکیب اولیه دوتیم

هامبورگ:

هرتابرلین: جاریستون، وایزر، اشتارک، لوستنبرگ، پلنتهاردت، هارگویچی، داریدا، اسکلبرد چیگرچی، ایبشویچ، کالو

هامبورگ: دوربانی، ژورو، اسپاهیچ، استورزولک، دیکمیر، اکدال،دیاز، هانت، مولر، هولتبی، لاسوگا

گلزنان بازی:

کالو در دقیقه 17 برای هرتابرلین

ایبشویچ در دقیقه 77 و 79برای هرتابرلین

آمار دو تیم:

 


تعداد بازديد : 21
شنبه 11 مهر 1394 ساعت: 18:47
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

دو تیم هرتابرلین و هامبورگ در چارچوب هفته هشتم رقابت های بوندس لیگا شنبه به مصاف هم می روند.


تعداد بازديد : 21
جمعه 10 مهر 1394 ساعت: 21:41
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

تیم های فوتبال دورتموند و پائوک یونان از سری رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند

ترکیب دوتیم:

دورتموند: وایدنفلر، سوبوتیچ، بندر، پارک، پیسچک، وایگل (اشملزر)، کاسترو، میخیتاریان (راموس)، رویس، هوفمن، یانوزای

پائوک: اولسن، ویتور، زاوالاس، کوستا، زیلیوس، کیس، کونستاندی، رودریگوئس، مک، برباتوف، سابو

شرح نیمه اول:

بازی در ورزشگاه پرشور و پر تماشاگر تومبا استادیوم یونان با قضاوت آنتونی تیلور برگزار می شد که این کار را برای دورتموند سخت کرده بود، زرد پوشان برخلاف دیدارهای قبلی از ترکیب جدید استفاده می کردند. مطابق انتظار بازی کاملا در دست دورتموند بود، زرد پوشان آرام آرام با کنترل توپ خود را به دروازه تیم حریف نزدیک می کردند اما بیشتر موقعات به در بسته برخورد می کردند در دو سه صحنه هم موقعیت ایجاد کردند اما نتوانستد قدر موقعیت های خود را بدانند. اما بر خلاف جریان بازی این تیم پائوک بود که با ارسال یک توپ پشت مدافعین در شرایطی که مشکوک به آفساید بود روبرت مک در دقیقه 33 بازی با یک گل زیبای زیر طاق تیم خود را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه بازهم این دورتموند بود بازی را در دست داشت اما باز هم نتوانست در نیمه اول راه به جایی ببرد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پائوک یونان به پایان رسید.

نیمه دوم بازی:

مطابق نیمه اول بازی دورتموند سوار بربازی بود با این تفاوت که پائوک ضد حملات را چاشنی کار خود در نیمه دوم کرده بود که در دو سه صحنه هم ضد حمله های تیم یونانی خطرناک بود. بازی با میدان داری دورتموندی ها دنبال میشد تا در دقیقه 70 پشت محوطه جریمه ضربه آزاد نصیب زردپوشان شد که با ضربه زیبای رویس دروازبان حریف توپ را به خوبی دفع کرد. اما یک دقیقه بعد روی پاس تو در کاسترو برای هوفمن و تیزهوشی هوفمن و اشتباه دروازبان، توپ مستقیم وارد دروازه شد تا کار به تساوی 1-1 برسد. در ادامه دورتموند سعی به زدن به گل های بیشتری می کرد که در دو صحنه هم با بی دقتی نتوانستند دروازه را باز کنند در ادامه مثل بیشتر دقایق بازی به در بسته خوردند تا بازی با نتیجه یک بر یک پایان یابد.

آمار و نمرات بازیکنان:


تعداد بازديد : 27
جمعه 9 مهر 1394 ساعت: 23:22
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

تیم های فوتبال شالکه و آستاراس از سری رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت بازی با برد پرگل شالکه به اتمام رسید.

ترکیب اولیه دو تیم:

شالکه: فارمن، ریتر، ماتیپ، هوودس، کولوشیناچ، هویبرگ، دی سانتو (چوپو موتینگ)، گایس، گورتزکا (مه یر)، سانه، هونتلار

آستاراس: تئودوپولوس، زیسوپولوسف، گوآین، سانکاره، جیانلوییس، تورمنا، ایگلسیاس، همدانی، ماتزا (سوکانیس)، لوی، جیانو

شرح نیمه اول بازی:

بازی در ورزشگاه خانگی شالکه یعنی ولتینز آرنا برگزار می شد، تیم فوتبال شالکه از سمت چپ به راست به سمت دروازه تیم فوتبال آستاراس توپ میزد، بازی در 20 دقیقه اول بازی کاملا متعادل بود اما بعد از 20 دقیقه شالکه کاملا سوار بر بازی شد. تمام حملات شالکه از سمت راست و چپ حریف صورت میگرفت تا جایی که در دقیقه 28 بازی روی نفوذ خوب رایتر و پاس رو به جلو از سمت راست فرانکو دی سانتو دروازه را برای اولین بار باز کرد. بازی بعد از گل اول کماکان دست شالکه بود، تا جایی که 10 دقیقه بعد روی کرنر ارسالی گایس از سمت چپ باز هم دی سانتو دروازه را باز کرد. بعد از گل دوم بازی رفته رفته متعادل شد تا جایی که در دقایق پایانی بازی ضربه ایستگاهی بازیکنان شالکه به دست بازیکن حریف خورد و داور اعلام پنالتی کرد و دی سانتو هم از روی نقطه پنالتی خیلی راحت کار را برای شالکه در نیمه اول 3 بر صفر کرد. تا شالکه نیمه اول را با نتیجه 3 بر صفر به رختکن برود.

نیمه دوم بازی:

بازی در نیمه دوم بازهم تیم فوتبال شالکه صاحب توپ و میدان بود در مقاطعی از بازی هم تیم فوتبال آستاراس بازی را در دست داشت اما این تیم نمی توانست موقعیت روی دروازه شالکه ایجاد کند. و بازهم این تیم فوتبال شالکه بود که کاملا سوار بر بازی بود. بازی در نیمه دوم کاملا در میانه های میدان بیشتر در جریان بود و موقعیت هایی روی دروازه ها ایجاد نمی شد، تا جایی که سرمربی تیم فوتبال شالکه دی سانتو را در دقیقه 62 تعویض کرد. تیم شالکه با اینکه 3 گل جلو بود کاملا راحت بازی می کرد و تیم فوتبال آستاراس به رغم عقب افتادگی زیاد میل به حمله نداشت. در دقیقه 81 بازی کولاشیناچ با نفوذ خوب خود و در نهایت رسیدن توپ در شش قدم به مکس مه یر این بازیکن می توانست شالکه را به گل بعدی برساند. اما در دقیقه 83 بازی رو پاس زیبای سانه به هونتلار، این بازیکن هلندی قدره این پاس خوب سانه را دانست و توانست با تک با تک با دروازبان، دروازه را برای بار چهارم به سود تیم شالکه باز کند. پس از این گل بازهم تیم فوتبال شالکه صاحب توپ و میدان بود و در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه پرگل 4 بر صفر به سود تیم شالکه به پایان رسید.

آمار و نمرات بازیکنان:

 


تعداد بازديد : 30
پنج شنبه 9 مهر 1394 ساعت: 21:15
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

پیش بازی بورسیا دورتموند - پی ای او کی یونان؛ ادامه ماجراجویی جدید زنبورها

دو تیم بروسیا دورتموند و پی ای او کی یونان از سری رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مکان: ورزشگاه تومبا استادیوم یونان

زمان: پنجشنبه نهم مهرماه، ساعت 22:35 به وقت ایران

بررسی وضعیت وضعیت دو تیم

دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که هر دو در کشورهای خود هوادارن تیفوسی و پرشماری دارند که این می تواند جذابیت بازی را افزایش دهد. دورتموند آمار بسیار خوبی در لیگ اروپا دارد و از 8 بازی اخیر خود در تمام ادوار لیگ اروپا موفق به کسب پیروزی شده است و تا اینجا هم صدرنشین گروه خود است. از سوی دیگر تیم یونانی هم تیم بسیار پر نوسانی در سطح فوتبال یونان نشان داده است اما همیشه بازی در خانه ی این تیم آسان نبوده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبین بازی

نوری شاهین و اریک دورم از دورتموند

پیش بینی سایت ها:

دورتموند 2 - 1 پی ای او کی یونان


تعداد بازديد : 23
چهار شنبه 8 مهر 1394 ساعت: 20:28
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

اینگولشتات 1 - 1 کلن؛ تساوی دوتیم به سود دیگر تیم ها

در چارچوب هفته هفتم بوندسلیگا تیم های اینگولشتات و کلن به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی 1-1 رضایت دادند.

وضعیت دو تیم قبل از شروع بازی:

اینگولشتات با 10 امتیاز در رتبه هفتم

کلن با 10 امتیاز در رتبه هشتم

ترکیب دو تیم:

کلن: هورن، ریسه، سورنسن، هینتز، هکتور، زولر، لهمن، گرهاردت، بیتنکورت (اسونتو)، اوساکو، مودست

اینگولشتات: اوزکان، لولز، ماتیپ، هوبنر، اشتونر، گروس، روجر، مورالس، لکس (هارتمن)، هینترسر (پخارت)، لکی

گلزنان بازی:

آنتونی مودست برای کلن در دقیقه 11

ماروین ماتیپ برای اینگولشتات در دقیقه 21

آمار و نمرات بازیکنان:

 


تعداد بازديد : 31
جمعه 3 مهر 1394 ساعت: 22:50
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

پیش بازی اینگولشتات - کلن؛ تقابل حساس میان جدولی ها

تیم های اینگولشتات و کلن در چارچوب هفته هفتم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می روند.

مکان: ورزشگاه راین انررجی اشتادیوم کلن

زمان: جمعه 3 مهر، ساعت 22:00 به وقت ایران

بررسی وضعیت دو تیم

کلن در 6 بازی اخیر خود 3 برد 2 باخت و 1 تساوی کسب کرده است.در طرف دیگر اینگولشتات همین آمار مشابه کلن را در 6 بازی اخیر کسب کرده است. از همین جهت انتظار می رود بازی نزدیک و با توجه به نزدیکی جدول به هم بازی زیبایی از آب در آید.

ترکیب احتمالی

غایبین بازی:

نکات آماری بازی:

اینگولشتات در سه بازی خارج از خانه خود در هردیدار که در نیمه اول پیروز شده در 90 دقیقه هم پیروز بازی شده است.

کلن در 13 بازی اخیر خود در خانه شکستی نخورده است.

اینگولشتات در 3 بازی اخیر خارج از خانه خود موفق شده است هر 3 بازی را خارج از خانه خود را کلین شیت کند.

اینگولشتات در 4 بازی اخیر خود میانگین گل کمتر از 2.5 را در هربازی داشته است.

کلن در 3 بازی اخیر خود مانند اینگولشتات میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.

اینگولشتات در 3 بازی اخیر خارج از خانه خود در هربازی پیروز شده است.

پیشبینی سایت هو اسکورد:

کلن 1 - 1 اینگولشتات

 


تعداد بازديد : 22
پنج شنبه 2 مهر 1394 ساعت: 20:23
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

مصدومیت و غیب حداقل یک هفته ای سفروویچ از میادین

هریس سفروویچ مهاجم ملی پوش سوئیسی تیم آینتراخت فرانکفورت به دلیل مصدومیت در دیدارهای آینده آینتراخت غایب خواهد بود.

به گزارش Sport1، در بازی روز شنبه آینتراخت و هامبورگ در چارچوب بوندسلیگا حضور هریس سفروویچ در هاله ای از ابهام بود زیرا این مهاجم شش روز قبل مقابل کلن آسیب دیده بود سپس در بازی روز چهارشنبه آینتراخت با شالکه در حالی که آینتراخت 2 بر صفر از میزبانش عقب بود سفروویچ دچار آسیب دیدگی شد. پس از معاینات دکتر تیم آینتراخت آقای کریستوف سیگر، مشخص شد این بازیکن دچار آسیب عضلانی از ناحیه ران پای چپ شده است.

گفتنی است هنوز باشگاه آینتراخت فرانکفورت دوری این بازیکن از میادین را دقیق تخمین نزده است.


تعداد بازديد : 26
پنج شنبه 2 مهر 1394 ساعت: 19:9
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

5 بازیکن برتر هفته ششم بوندسلیگا که بیشترین تماس توپ را داشته اند

باز هم پدیده ی این فصل بوندسلیگا جولین وایگل در لیست بیشترین تماس توپ در این هفته ششم بوندسلیگا

5 بازیکن برتر هفته ششم بوندسلیگا که بیشترین تماس توپ را داشته اند:

1- متس هوملز (دورتموند): با 123 بار لمس توپ مقابل هافنهایم در جایگاه اول

2- داوید آلابا (بایرن مونیخ): با 115 بار لمس توپ مقابل ولفسبورگ در جایگاه دوم

3- ژروم بواتنگ (بایرن مونیخ): با 110 بار لمس توپ مقابل ولفسبورگ در جایگاه سوم

4- جولین وایگل (دورتموند): با 101 بار لمس توپ مقابل هافنهایم در جایگاه چهارم

5- گرانیت ژاکا (مونشن گلادباخ): با 98 بار لمس توپ مقابل اگسبورگ در جایگاه پنجم


تعداد بازديد : 22
پنج شنبه 2 مهر 1394 ساعت: 15:10
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

رومینیگه: قرارداد گواردیولا تمدید خواهد شد؛ همه چیز به خودش بستگی دارد

گواردیولا تا پایان فصل بیشتر با بایرن قرارداد ندارد و حال کارل هاینس رومینیگه اظهار کرده است به تمدید قرارداد گواردیولا خوشبینانه نگاه می کند.

به گزارش fourfourtwo، رئیس باشگاه بایرن مونیخ کارل هاینس رومینیگه معتقد است پپ گواردیولا با اعتماد به نفس قراردادش را تمدید می کند. قرارداد فعلی گواردیولا تا پایان فصل جاری است، و تاکنون تمایلی به مذاکرات بیش از یک قرارداد جدید نشده است تا دامن زدن به گمانه زنی در مورد خروج او بالقوه باشد. با این وجود رومینیگه معتقد است گواردیولا قرارداد جدید خود را امضا خواهد کرد.

رومینیگه به بیلد گفت:

من در مورد تمدید قرارداد پپ خوشبین هستم، ما یک پیشنهاد بزرگ روی میز خواهیم گذاشت که پپ نمی تواند آن را رد کند. ما یک تیم کلاس اول، باشگاه فوق العاده، یک استادیوم بزرگ، و شهرستان های فوق العاده، تا بیش از این ارائه کرده بودیم. من می خواهم بار دیگر به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابیم که این یک مسئولیت مهمی است. ما یک گفتگوی جدی با پپ در هفته آینده خواهیم داشت و بعد خواهید دید تکلیف قرارداد پپ با بایرن روشن خواهد شد.


تعداد بازديد : 31
پنج شنبه 2 مهر 1394 ساعت: 14:20
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

ماگات: دورتموند نمی تواند بایرن را به زیر بکشد/ فرق عمده فوتبال آلمان و انگلیس در مسائل مالی است

به گزارش Spox، فیلیکس ماگات سرمربی سابق بایرن مونیخ در یک مصاحبه اظهار کرده است هیچ تیمی در بوندسلیگا نمی تواند بایرن را تا 10 سال دیگر به زیر بکشد.

این مربی صاحب صاحب سبک فوتبال آلمان طی مصاحبه ای از مقایسه ی دو تیم مدعی در این فصل بوندسلیگا سخن گفته است و معتقد است مشکل عمده بوندسلیگا ناکار آمدن حریفان بایرن مونیخ در بوندسلیگا است. همچنین این مربی 62 ساله باتوجه به یک فصل حضور در فوتبال انگلیس از تفاوت عمده فوتبال آلمان و انگلیس سخن گفته است.

فیلیکس ماگات در مصاحبه با بیلد گفت:

راستش را من بگویم فکر نمی کنم دورتموند بتواند از پس بایرن بر آید، بایرن مونیخ بهترین بازیکنان را داشته و تا الان هم داشته است. مطمئنا باز هم در آینده بازیکنان دیگر خوبی به این تیم اضافه خواهند شود و با توجه به این مسئله من فکر می کنم بایرن مونیخ تا 10 سال آینده هم در بوندسلیگا تسلط خواهد داشت.

همچنین ماگات درباره مقایسه فوتبال آلمان و انگلیس گفت:

بدیهی است فرق عمده فوتبال آلمان و انگلیس از نظر قوانین مالی باشد به طور کلی قانون 50+1 بازدارنده و توسعه بوندسلیگاست زیرا شما محصول میفروشی و به جای آن محصول بهتری تولید می کنی، فقط وقتی کارهای مالی به وسط می آید مدیران باشگاه های بوندسلیگا ضعیف کار می کنند در انگلستان سرمایه داران زیادی از روسیه آمریکا و آسیا می آیند و به طور مداوم برای سال های آینده در باشگاه سرمایه گذاری می کنند که این می تواند موفقیت آمیز باشد. اگر ما می خواهیم باشگاه های بوندسلیگا در لیگ قهرمانان نتایج بهتری کسب کنند دیگر نباید مانند گذشته قوانین 50+1 را اجرا کنیم چرا که آنها الان در لیگ قهرمانان وضعیت بهتری دارند. به طور ضمنی خطری که بوندسلیگا را تهدید می کند بهترین بازیکن های آلمانی به خاطر قوانین 50+1 توسط باشگاه های انگلیسی خریداری می شوند، اگر ما هم بتوانیم از بسیاری از قوانین گذشته بگذریم می توانیم در اروپا عملکرد بهتری داشته باشیم.


تعداد بازديد : 26
چهار شنبه 1 مهر 1394 ساعت: 15:18
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

روبرت لواندوفسکی شب گذشته موفق شد در یک بازی زیبا مقابل ولفسبورگ 5 گل به یاد ماندنی و تاریخی به ثمر برساند این در حالی بود که تمام این 5 گل در کمتر از 12 دقیقه در بهت همگان صورت گرفت.

به گزارش Goal، لواندوفسکی که در برابر ولفسبورگ نیمکت نشین بود توسط گواردیولا در نیمه ی دوم به بازی گرفته شد و تنها پس از 7 دقیقه پای این بازیکن به گل باز شد. لواندوفسکی نه تنها سوپر هتریک کرد بلکه در همین حین بسیاری از رکورد ها را جا به جا و نام خود را یک شبه در تاریخ بوندسلیگا ثبت کرد. از این رو یک شب تاریخی و به یاد ماندنی برای این مهاجم لهستانی بایرن مونیخ صورت گرفت.

لواندوفسکی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:

فکر نمی کردم که یک روزی نامم در تاریخ بوندسلیگا ثبت شود، این باورنکردنی است من بسیار خوشحالم. وقتی من تیم را به بازی برگرداندم واقعا فکرش را هم نمی کردم که در ادامه چه اتفاقی قرار است برای من بیوفتد، اما دیدید که ما در کمتر از 1 دقیقه بازی رو به سود خود کردیم اما این 5 گل برای من غیر باورکردنی است. من واقعا نمی دانم که چطور این اتفاق به این سرعت انجام گرفت، تمرکز من فقط روی بازی بود اما وقتی که در دقیقه 60 به اسکوبرد نگاه کردم در ذهن خودم گفتم غیرباورکردنیه! پپ را وقتی که در اسکوبرد نگاه کردم اون باورش نمی شد. برحال این یک شب تاریخی برای من بود نباید دیگر در باد این برد بخوابیم و باید به بازی های آینده مان فکر کنیم.


تعداد بازديد : 29
چهار شنبه 1 مهر 1394 ساعت: 1:4
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران