ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات

پراندلی سوپرمنی از نوع زمینی!

مربی ایتالیایی جدید خفاش ها پس اینکه جانشین پاکو آیستاران مغضوب شد طرفداران والنسیا را برای ادامهی بهتر امیدوار کرد. انتخاب مربی خوش فکر ایتالیایی تصمیم عجیب بود چرا که این مربی ایتالیایی به غیر ازمربی گری در سطح اول سری آ ایتالیا هیچ سابقه دیگری در سطح اول فوتبال اروپا در مقطع باشگاهی را در کارنامه ی خود ندارد، از این رو از بدر انتخاب پراندلی انتقادات شروع شد. اما در واقع چیزی که در ظاهر اتفاق افتاده چیز دیگری در آن نهفته است و آن چزاره پراندلی ایتالیایی است، مردی که خیلی خوب نشان داده از ته چاه می تواند خود را به لبه جوی آب برساند. بله در واقع چنین چیزی برای والنسیا بسیار حائز اهمیت است چرا که بعد از یک فصل پر حاشیه و تب تاب حالا وقت یک مربی کاربلد با تجربه بود که اوضاع بهم ریخته باشگاه والنسیا را سرسرمان ببخشد، مربی که سابق درخشانی در چنین اتفاتی مشابهی را دارد. از نمونه ی بارز آن می توان به ایتالیای یورو 2012 پراندلی اشاره کرد، تیمی که اصلا قرار نبود در مسابقات حاضر شود و کمتر کسی در آن مقطع فکر فینالیست شدن آن ایتالیا را می کرد اما پراندلی به خوبی نشان داد که چقدر خوب می تواند خاک را به سنگ تبدیل کند اینگونه شد که پراندلی از آن زمان لقب سوپرمن را به خود گرفت. حالا والنسیا هم دچار همین شرایط است اما آیا پراندلی می تواند دوباره والنسیای را به حداقل خواسته ی هواداران این تیم تبدیل کند؟

گایسکا مندیتا کاپیتان سابق باشگاه والنسیا در جواب این پرسش می گوید:

پراندلی مربی فوق العاده ای است و این قضیه را در تیم ها و انتخاب هایش نشان داده است. فکر می کنم اهمیت داشته باشد که به او فرصت دهیم تا کار کند و یاد بگیرد و نتایج خوبی را با صبر به دست بیاورد. وی ایتالیایی است و زمان می برد تا زبان اسپانیایی را مسلط شود.

در 3 بازی که پراندلی مربی والنسیا بود نمایش های قابل قبولی از تیم خود نشان داد و امیدها را برای ادامه ی کار پر رنگ تر کرد اما آنچه که بیشتر از همه اهمیت دارد داشتن ثبات تیمی در نتایج و کیفیت بازی ها است، چیزی که باشگاه والنسیا طی این سال های اخیر به خوبی فقدان آن را احساس کرده است.

گایسکا مندیتا بازیکن سابق والنسیا در این باره می گوید:

چهار سرمربی در دو فصل گذشته، برای به آرامش و ثبات رسیدن، خیلی زیاد است. پراندلی یکی از مربیانی است می تواند آن را به وجود بیاورد.

پراندلی این طور بیان می کند که "مربی گری در والنسیا سخترین شغل مربی گری در اسپانیاست"

پراندلی در باره ادامه وضعیت تیم خود در پاسخ به خبرنگاری اظهار داشت:

می دانم که باید بیشتر از این ها کار کنیم و این خوب است که تعادل داشته باشیم، من در حال حاضر به پیشرفت تیم و داشتن هویت تیمی می اندیشم.

با همه ی این ها به نظر می رسد انتخاب پراندلی بهترین گرینه برای باشگاه والنسیا است چرا که این مربی صاحب سبک ایتالیایی با اندک داشته های خود بهترین بهره وری ها را می برد و حالا که تیم این فصل والنسیا به لحاظ مهره جوان تر شده مربی با تجربه ای فقط مثل پراندلی می تواند با چنین بازیکنانی کم نام نشانی به توقعات برسد.

لوکارلی مهاجم سابق باشگاه والنسیا در این باره نقل می کند:

پراندلی دانش زیادی دارد و فکر می کنم بتواند ثباتی طولانی در والنسیا داشته باشد.او می داند که از بازیکنان چگونه استفاده کند. والنسیا انتخاب درستی بود.

باید دید که در ادامه وضعیت باشگاه والنسیا با پراندلی ایتالیایی چه خواهد شد اما آنچه که مشخص مطمئنا یکی از بهترین گرینه ها برای باشگاه والنسیا همین مربی ایتالیایی بود.


تعداد بازديد : 23
جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 20:54
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران