ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات

بورکی: انگیزه مضاعف کلن در دقایقی پایانی برای ما گران تمام شد؛ روز تلخی برا ما رقم خورد

رومن بورکی دروازبان تیم فوتبال بروسیا دورتموند که پس از شکست دقایقی پیش تیمش در آخرین دیدار دورتموند در نیم فصل اول که منجر به حواشی زیادی به دلیل بازی ضعیف از او شد به مصاحبه بعد از بازی با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، سنگربان ملی پوش سوئیسی باشگاه دورتموند که پس از یک بازی ضعیف از خود، تیمش در مقابل کلن در آخرین دیدار نیم فصل اول بازی را واگذار کرد از بازی و شرایط بازی تیمش گفت.

رومن به بورکی به خبرنگاران گفت:

کلن شانس بیشتری نسبت به ما داشت، ما با یک بازی درگیرانه و جسورانه به سختی در مقابل تیم کلن بازی می کردیم. زمانی که بازی با نتیجه یک صفر به سود ما بود این ما بودیم که می توانستیم بیشتر به حریف مقابل ضربه بزنیم اما زمانی که بازی یک یک مساوی شد کاملا نا امید شدیم، همین موضوع باعث شد که انگیزه کلن کاملا بیشتر از ما شود و درنتیجه همین عامل در دقایق پایانی بازی به ضرر ما تمام شد، واقعا روز تلخی برای رقم خورد.


تعداد بازديد : 40
شنبه 28 آذر 1394 ساعت: 21:9
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
سانتی مینا پدیده ی جدید فوتبال اسپانیا

ظهور ستاره جوان فوتبال اسپانیا؛ با سانتی مینا بیشتر آشنا شویم

سانتیاگو مینا لورنزو در 7 دسامبر سال 1995 در شهر ویگو مطقه ی گالیسیا واقع در شرق شمال اسپانیا متولد شد. او مانند بسیاری از فوتبالیست های اسپانیایی در خانواده ی فوتبالی بزرگ شده است. در زمان رشد مینا در منطقه گالیسیای اسپانیا دپورتیوو لاکرونیا در آن زمان بر فوتبال اسپانیا با نسل طلایی خود امثال ببتو، مائورو سیلوا و دوناتو حکم رانی می کرد، البته در آن زمان خانواده فوتبال اسپانیا تحت تاثیر درخشش رائول گونزال در مادرید بود. رائول گونزالزی که در آن زمان کودکی سانتی مینا بیش از 165 گل در لالیگا به ثمر رساند.

در سال 2005 در فوتبال اسپانیا اینبار پدیده ی دیگری ظهور کرد و آن هم لیونل مسی جوان بود در همان زمان سانتی مینای 16 ساله با تیم جوانان شهر ویگو یعنی سلتاویگو قرارداد امضا کرد در همین حین مینا جای هیچ تعجبی را باقی نگذاشت چرا که 27 گل در 17 بازی در لیگ جوانان به ثمر رساند. مینا پس از آن به سلتا ویگوی B رفت که در آنجا در طول یک فصل 8 گل به ثمر رساند. پک هررا که مدیر تیم بزرگسالان ویگو در آن زمان بود به طور مداوم از او حمایت می کرد، هررا به ادامه ی حمایت از مینا پرداخت و این روشن بود که او اولین بازی خود را دوماه دیگر در لالیگا در سن 17 سالگی انجام خواهد داد. در تاریخ 16 فوریه سال 2012 با وجود از دست دادن بازی با نتیجه 3-1 برابر ختافه در دقیقه 66 جانشین یاگو آسپاس در زمین مسابقه شد که همین موضوع برای مینا تبدیل به نقطه عطفی شد، تبدیل شدن به سومین بازیکن جوان تاریخ ویگو که این امید را برای پرواز بر فراز فوتبال اسپانیا به او می داد.                          http://8pic.ir/images/nkkoldf9pcnk5rjn6co2.jpg

با این حال این نقطه عطف برای مینا او را قادر ساخت برای باقی فصل به تیم B برود که در همان فصل موفق شد در 5 فینال برای ویگو 7 گل به ثمر برساند. تکمیل یک عملیات موفقیت آمیز برای ویگو به عنوان صعود از لیگ دسته چهارم فوتبال اسپانیا. استعداد مینا بیشتر در پایان فصل کوپا د Campeones بود که هدف این مسابقات شناسایی جوانان معتبر و مشهور در کل اسپانیا بود که در نهایت با زدن 3 گل در 4 بازی کار خود را به پایان رساند اگرچه تیم او در نهایت در فینال از سویا شکست خورد.

   http://8pic.ir/images/rnld27mkjo7b94y0jyv9.jpg

با وجود شکست در فینال سانتی مینا به سطح قابل قبولی رسیده بود مینا در تیم B پیشنهاد شده که به تیم لوییز انریکه در فصل 2013-2014 بیاید که او بالاخره دومین حضور خود در تیم بزرگسالان را این بار در بازی سوم فصل برابر بیلبائو روی نیمکت نشست با این حال مینا بار دیگر رکورد دیگری در تاریخ باشگاه ثبت کرد و آن هم 17با  سال، 9 ماه و 10 روز جوانترین بازیکن بزرگسالان سلتا ویگو لقب گرفت. مینا پس از آن یک هفته بعد به ترکیب لوییز انریکه برای بازی با ویارئال اضافه شد درهمین حال لوچو یا لوییز انریکه به تمجید از او پرداخت و او را مانند "الماسی خشن که عطش بازی کردن را دارد" خواند.

   http://8pic.ir/images/yacmqqn6qk7bcumkztw2.jpg

در 11 آوریل 2015 سانتی مینا بار دیگر نام خود را در کتاب های تاریخ باشگاه سلتاویگو ثبت کرد. مینا در بازی 6 - 1 برابر رایووایکانو 4 گل از 6 گل تیمش را به ثمر رساند که تا به حال کسی این کار را در این رده در فوتبال اسپانیا انجام نداده بود.

http://8pic.ir/images/541ubqoc865o46seuxo6.jpg

مینا در 4 ژوئیه 2015 سفر 10 سال خود با زادگاهش را سرانجام به پایان رساند و آن زمانی بود که اعلام شد والنسیا با رقمی بالغ بر 10 میلیون یورو با جدایی مینا از ویگو به توافق رسیده است. در مواجهه با این رقم قرارداد برای یک بازیکن 19 ساله که شاید آمار گلزنی خوبی از خود ندارد برای پیترلیم و هواداران والنسیا عجیب به نظر می رسید. مینا بی درنگ قرارداد 6 ساله ای را با والنسیا امضا کرد و از آن زمان به زندگی در سواحل شرق اسپانیا مشغول شد. او به سرعت در والنسیا خود را پیدا کرد و در اولین بازی اش برای والنسیا در 5 دسامبر در پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل یک تیم اتریشی موفق به گلزنی شد.

      http://8pic.ir/images/2m7d516kk709slit3uqv.jpg

سانتی مینا بدون شک یک هافبک جنگده و پا به توپی است که مسئولان والنسیا را مجاب به خریده او کرده بودند بازیکنی که چه در بازی بدون توپ و باتوپ می تواند در طول بازی بازی کند همان بازیکنی که خاصیت ها و ویژگی های یک هافبک جدید در فوتبال اروپا و البته شاید در تیم ملی اسپانیا را داشته باشد هرچند که بازی او برخلاف بیشتر بازیکن های شاغل اسپانیایی که در همین والنسیا بوده اند مانند سیلوا و ماتا کاملا متفاوت باشد چرا که این بازیکن اسپانیایی کمتر به بازی فانتزی و باتفکر رو می آورد اما با داشتن خصوصیات منحصر به فرد خود دست یک مربی را می تواند در بسیاری از پست ها و از جمله تاکتیک های ریز برای مربی باز کند باید دید که آینده مینا در نهایت در والنسیا و البته چه موقع به تیم ملی اسپانیا دعوت خواهد شد اگر مینای جوان به تیم ملی اسپانیا دعوت شود نیمی از راه تبدیل شدن به یک هافبک خوب حداقل در فوتبال اسپانیا را برای خود رفته است.

 

                      http://8pic.ir/images/uwh5q52mf3sdqsnqjiie.jpg

 

زمانی والنسیا برای مینا اهمیت دارد که خیلی از بازیکن های طلایی اسپانیا از همین پست و از همین والنسیا به درجات بالا رسیده اند و در اصل به یک مهاجم معمولی تبدیل به یک بال تکنیکی شده اند بازیکنانی خلاق و باهوش بازیکنانی مانند آلکاسر و البته مینا از جمله بازیکنانی هستندکه در آینده می توانند به بهترین سطح فوتبال اسپانیا و همچنین تیم ملی اسپانیا برسند.

     http://8pic.ir/images/gmr6h2vg3n1r24tx0ecp.jpg


تعداد بازديد : 42
جمعه 27 آذر 1394 ساعت: 17:11
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://8pic.ir/images/ds2cy6akxyedrisxuhjn.jpg


تعداد بازديد : 46
چهار شنبه 18 آذر 1394 ساعت: 15:55
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

زیدان: ننویسید که ریبری بازهم مصدوم خواهد شد!

زیدان هافبک پرافتخار فرانسوی بر این باور است که کسانی که فکر می کنند همتای فرانسوی خود یعنی فرانک ریبری بازهم مصدوم خواهد شد سخت در اشتباه هستند.

به گزارش fourfourtwo، زین الدین زیدان معتقد است فرانک ریبری دوباره به فوتبال برخواهد گشت و کسانی که از همین الان او را مصدوم می پندارد را احمقانه توصیف کرد.

زیدان به Bild گفت:

بسیاری هستند که ممکن است تا الان نوشته باشند ریبری بازهم مصدوم خواهد شد، من مشاهده می کنم که آنها در اشتباه هستند چرا که ریبری همانند گذشته قوی برخواهد گشت. من می دانم که فرانک مشتاق به نشان دادن خود به همه ی افراد است، هنگامی که او در زمین است دارای یک انرژی باورنکردنی است و این تنها در محدوده خود نیست بلکه حتی فراتر از آن است.


تعداد بازديد : 20
چهار شنبه 18 آذر 1394 ساعت: 13:26
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

شایعه روز؛ بایرن مونیخ به دنبال ژاکا؟

خبر شایعات انتقال گرانیت ژاکا روز به روز بیشتر به گوش می رسد و حالا بایرن مونیخ هم به نظر می رسد علاقمند به کاپیتان باشگاه گلادباخ و در پی آن انتقال این بازیکن به مونیخ است.

به گزارش Sport1، به نظر می رسد بایرن مونیخ یکی از اهداف خود را در تابستان معین کرده است و در پی انتقال کاپیتان باشگاه گلادباخ با مبلغی بالغ بیش از 25 میلیون یورو است.

این بازیکن تا سال 2019 قرارداد دارد اما ماتیاس سامر در این باره می گوید:

ژاکا قرارداد خود را با گلادباخ تا سال 2019 تمدید کرده با این حال بایرن مونیخ، آتلتیکومادرید و لیورپول علاقمند به او هستند.

همچنین ژاکا به Sport1 گفت:

من فکر می کنم که اهداف من خیلی واضح روبه روی چشمانم وجود دارد، من هنوز تا سال 2019 قرارداد دارم و نمی دانم که تا آن موقع چه اتفاقی رخ می دهد.


تعداد بازديد : 20
چهار شنبه 18 آذر 1394 ساعت: 12:57
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

آیا زردهای وستفالن در نیم فصل دوم می توانند قهرمان بوندسلیگا شوند؟

بعد از آنکه یورگن کلوپ طی سال های حضور خود دورتموند را به قله فوتبال آلمان رساند اکنون توماس توخل این ماموریت پیچیده را دارد تا همانند همتای آلمانی خویش دورتموند را از جایی که بوده دوباره به جایگاه خود برساند، توخل به خوبی این را می داند که در لیگی باید سیتز کند که بر نوک قله ی آن باوارایی ها فرمانروایی می کنند اما تا چه حد توماس توخل و تیمش می توانند خود را به بایرن و پس از آن به زیر کشیدن بایرن در این فصل رقابتهای بوندسلیگا نزدیک و یا حتی پیشی کنند!؟ در ادامه سعی به چند عواملی که می تواند میسر باشد را ذکر و بررسی می کنیم.

 

پس از آنکه دورتموند این فصل رقابتهای بوندسلیگا را به خوبی آغاز و خود را به حریفان خود یکی پس از دیگری تحمیل کرد، حالا خود را در کنار بایرن مدعی اصلی قهرمانی در این فصل می بیند. با به انجام رساندن بازی های نیم فصل اول فوتبال آلمان دورتموند توخل نه تنها آمار و ارقام فوتبال آلمان را به در بعضی از مباحث به سود خود تغییر نداد بلکه حتی در فوتبال اروپا هم آماراتی از تیم خود بجای گزاشت. به عقیده ی کارشناسان فوتبال آلمان دورتموند توخل همان تیمی است که می تواند بسوی قهرمانی رقابتهای بوندسلیگا پیش برود بی آنکه حریفی قدرتمندی همانند بایرن مونیخ را کنار دست خود می بیند. دورتموند نیم فصل اول را بسیار فوق العاده کار کرد و امتیازات خوبی توانست بدست بیاورد، اما باز هم شاید سناریوی همیشگی اما این بار بدشانس تر برای شاگردان توماس توخل اتفاق اتفاد، بایرنی که فصلی فوق العاده را درحال سپری است تمام بازی های خود را بی چون و چرا به حریفان مقابلش، خود را تحمیل کرد از این سو شاید اگر این دورتموند در فصول قبل تر وجود داشت مطمئنا شاهد صدرنشینی همین تیم بالاتر از بایرن مونیخ بودیم هرچند که طرفداران دورتموند این فصل انتظاری از قهرمانی تیمشان ندارند اما وجه این تیم بوی قهرمانی را می تواند برای هوادارن افراطی بروسیا دورتموند به دنبال داشته باشد حتی با وجود آنکه بایرن مونیخ را شانس اول قهرمانی این فصل رقابتهای بوندسلیگا 1 آلمان می دانند. با بازی های زیبا و روحیه ی مثال نزدنی که نزد بازیکنان دورتموند وجود دارد نیم فصل دوم را بسیار جذاب تر در فوتبال آلمان و البته سخت تر برای بایرن مونیخ می کند باید منتظر بود دید که دورتموند توخل آیا می تواند همان روند نیم فصل اول را این بار در نیم فصل دور طی کند یا خیر؟

تکرار ثبات نیم فصل اول در نیم فصل دوم

زردهای وستفالن با بازی های درخشان خود در نیم فصل اول فوتبال اروپا و بوندسلیگا اکنون انتظارات را برای تکرار ثبات بهتر در نیم فصل دوم بوندسلیگا پیش از بیش کرده اند. دورتموندی که در نیم فصل اول رقابتهای بوندسلیگا یک آلمان با کمترین نوسان خود را به 5 امیتازی بایرن در نیم فصل اول رساند بی آنکه انتظاری از تیم توخل برود. از عوامل ریزی که در نیم فصل اول دست به دست هم دادند تا تیم توخل بدون نقص در نیم فصل اول کار کند مصدومیت های کم و ریز بازیکن های کلیدی خود بود، توماس توخل و هوادارن تیم فوتبال دورتموند می دانند اکنون که تیمشان در نیم فصل دوم باید بهتر از نیم فصل اول و برای کورس قهرمانی آماده شوند باید جانشینان مناسبی برای حداقل بازیکنان کلیدی خود از قبیل پیرامریک اوبامیانگ در فاز هجومی و در خط هافبک پیدا کنند تا از یک سو بتواند حداقل از نگرانی احتمال مصدوم شدن برخی از بازیکنان کلیدی دورتموند بکاهد و هم بتواند این تیم را در نیم فصل دوم برای یک کورس بزرگ پر کند تا در در انتهای این ماراتن بزرگ، دورتموند کم نیاورد زمانی این بحث به اوج خود می رسد که دورتموند هم باید در 3 جبهه رقابت کند و مطمئنا توماس توخل به خوبی می داند اگر می خواهد در هرسه جبهه موفق شود نمی تواند با اتکا به بازیکنای خود در نیم فصل اول به خواسته های خود در نیم فصل دوم برسد چه بسا هرچند که بازیکن های این تیم هم آماده باشند. مطمئنا دورتموند در نیم فصل دوم همانند نیم فصل اول خود کار نخواهد کرد نه تنها دورتموند بلکه تمام تیم های بزرگ اروپایی و شاید معدود تیم هایی بتوانند در ادامه فصل بهتر کار کنند، نیم فصل دوم بازی های حساس و بازی های فشرده و درنتیجه خستگی ها و مصدومیت های مکرر از کیفیت یک تیم می تواند بکاهد که همین عوامل گریبان گیر خیلی از تیم ها در فوتبال اروپا می شود. باید دید که کادر فنی بروسیا دورتموند برای ادامه روند خود در نیم فصل دوم چه تفکراتی و چه پیشبینی هایی برای نیم فصل دوم پیشروی خود در بین نیم فصل اتخاذ خواهند کرد تا از چالش های سخت جدی خود در نیم فصل در امان بمانند.

ادامه روند درخشش بازیکن های کلیدی و فرار از مصدومیت ها

در نیم فصل اول بوندسلیگا بازیکن های دورتموند بی نقص و فوق العاده کار کردند از جمله ی این بازیکنان پیر امریک اوبامیانگ آقای گل رقابتهای نیم فصل اول بوندسلیگا و هنریک میخیتاریان و البته در خط هافبک ایلکایی گوندوگان و یولیان وایگل هر کدام به تنهایی نقش مهمی را در نیم فصل اول برای موفقیت تیم ایفا کردند بی آنکه مصدومیتی گریبان گیر آنها شوند. برخلاف سال های گذشته بازیکن های دورتموند مصدومیت های کمتری را تجربه کرده اند و این می تواند خبرخوبی برای این تیم در این فصل باشد که تمام بازیکن های این تیم آماده هستند که در نیم فصل اول کاملا به وضوح دیده می شد. توخل و کادر فنی اش به خوبی می داند در نیم فصل دوم با بازی های فشرده و مکرر، مصدومیت به سراغ شاید یکی از بازیکن های کلیدی اش خواهد آمد و باید به این فکر کند که جانشینانی برای بازیکن های کلیدی خود اتخاذ کند. پیر امریک اوبامیانگ با شمع گلزنی بالای خویش و عدم مصدومیت های طولانی مدت در دوسه فصل گذشته رقابتهای بوندسلیگا این نوید را به هواداران تیم دورتموند می دهد که می تواند درخشش خود را همانند نیم فصل اول تکرار کند که این می تواند نقطه عطفی از همین الان برای دورتموندی ها باشد باید دید که شرایط دورتموند در نیم فصل دوم چگونه پیش خواهد رفت و به کدام سمت سوق می رود آیا با وجود مصدومیت های احتمالی در ادامه فصل به خصوص برای بازیکن هایی از جمله گوندوگان و اشملتسر و رویس دورتموند دچار نقص خواهد شد یا خیر.

 


تعداد بازديد : 33
سه شنبه 17 آذر 1394 ساعت: 22:7
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

نام لواندوفسکی در کتاب های رکورد گینس ثبت شد

مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ روز دوشنبه رکوردهای تاریخی خود را که برابر ولفسبورگ انجام داده بود را امروز وارد رکوردهای گینس کرد.

به گزارش سایت رسمی بوندسلیگا، روبرت لواندوفسکی به واسطه بازی در برابر ولفسبورگ در روز 22 سپتامبر که منجر به پیروزی خاطره انگیز بایرنی ها شد 4 رکورد را از خود وارد رکوردهای گینس کرد.

لواندوفسکی در برابر ولفسبورگ این 4 رکورد را از خود ثبت و در تاریخ گینس ثبت کرد:

1- بیشترین گلی که یک بازیکن تعویضی در تاریخ رقابتهای بوندسلیگا به ثمر رسانده است.

2- سریع ترین هتریک تاریخ رقابتهای بوندسلیگا 1 آلمان

3- به ثمر رساندن سریع ترین 4 گل در تاریخ رقابتهای بوندسلیگا که در زمان 4 دقیقه و 42 ثانیه منجر شد.

4- به ثمر رساندن سریع ترین 5 گل در تاریخ رقابتهای بوندسلیگا که در زمان 8 دقیقه و 59 ثانیه منجر شد.

لواندوفسکی پس از ثبت رکوردهای خود گفت:

شما می توانید آن را بارها و بارها مشاهده کنید. آن شب یک شب بزرگ و تاریخی برای من بود، آن شب در خاطرات هواداران برای مدتی زیاد باقی می ماند. همسر و خانواده من شادتر از من بودند من واقعا نمی دانم آن شب برای من چه اتفاقی افتاد.

 


تعداد بازديد : 32
دو شنبه 9 آذر 1394 ساعت: 20:9
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

کوین کیگان: کلوپ تابستان آینده دو سه بازیکن از بوندسلیگا برمی دارد

پیشکسوت و یکی از اسطوره های باشگاه لیورپول معتقد است کلوپ در تابستان آینده بازیکن هایی از بوندسلیگا خریداری خواهد کرد.

به گزارش 90min، کوین کیگان اسطوره باشگاه لیورپول براین باور است که لیورپول با داشتن تعداد زیاد بازیکنان مصدوم و خالی بودن دست کلوپ، وی فصل آینده برای تفویت تیم خود از چند بازیکن بوندسلیگا 1 آلمان خرید خواهد کرد تا تیم خود را بر سبک و سیاق خود ارنج کند.

کوین کیگان به Bein sport گفت:

بزرگترین علاقه من این فصل در پایان فصل است چرا که دوست دارم شاهد تماشای کلوپ و تیمش در تابستان باشم. من فکر می کنم کلوپ به آلمان برخواهد گشت و دو سه بازیکن از لیگ آلمان خریداری خواهد کرد او به خوبی لیگ آلمان را می شناسد. او بازیکن هایی به سبک بازی لیورپول و متناسب با لیگ انگلیس می خواهد که دارای استقامت قدرت و تجربه باشد. من فکر می کنم او سه چهار بازیکن آلمانی در لیست خود دارد و به اندازه کافی لیورپول برای رفتن و گرفتن این بازیکنان مناسب است به غیر از آنهایی که در بایرن مونیخ هستند.


تعداد بازديد : 43
دو شنبه 9 آذر 1394 ساعت: 15:16
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

ماتیاس سامر: صحبت از قهرمانی بایرن مونیخ قبل از کریسمس احمقانه است

به گزارش Espn، بایرن مونیخ روز شنبه در چارچوب هفته 14 م بوندسلیگا 1 آلمان باردیگر از پس حریفان خود اینبار مقابل هرتا در خانه به راحتی برآمد این درحالی است که امتیازات خود را به عدد 40 رساند درحالی که در تاریخ بوندسلیگا این امتیاز در نیم فصل اول جز رکوردهای شگفت انگیز به حساب می آید. با این حال ماتیاس سامر مدیر ورزشی و سرپرست باشگاه بایرن مونیخ صحبت از قهرمانی پیش از تعطیلات کریسمس را مضحک می داند.

سامر به خبرنگاران گفت:

احمقانه است که فکر کنید بایرن قبل از تعطیلات کریسمس قهرمان خواهد شد، لیگ یک ماراتن است که شما می توانید در هرمتر پیش بیوفتید.

گفتنی است بایرن مونیخ با پیروزی هفته آینده در رقابتهای بوندسلیگا مقابل مونشن گلادباخ می تواند قهرمانی خود را در نیم فصل اول تضمین کند صرف نظر از آنچه که در بازی ولفسبورگ و دورتموند اتفاق می افتد.


تعداد بازديد : 25
دو شنبه 9 آذر 1394 ساعت: 14:50
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

کاسترو: گل و پاس گل، بهترین پاسخ برای اعتماد سرمربی، به من بود

بازی عالی به نمایش گذاشتیم، من خوشحالم که موفق به کسب یک پیروزی مبارزه جویانه شدیم. بعد از نتیجه ی 2-0 به آرامی بازی با توپ می کردیم ما به وضوح در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشتیم، مربی تیم به من اعتماد کرد و من هم به خوبی جواب اعتماد وی را دادم در حال حاضر نشان دادم که او می تواند به من به خوبی اعتماد کند، گل و سپس پاس گل بهترین پاسخ من برای اعتماد سرمربی تیم بود.


تعداد بازديد : 22
یک شنبه 8 آذر 1394 ساعت: 23:40
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

توخل: دو نیمه متفاوت را از دورتموند دیدیم؛ کاسترو فوق العاده بود

سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از برد پرگل تیمش برابر اشتوتگارت از کیفیت و سبک بازی تیمش در بازی و به تمجید از گونزالو کاسترو پرداخت.

به گزارش سایت رسمی بوندسلیگا، توماس توخل پس از پیروزی تیمش برابر اشتوتگارت به ستایش از گونزالو کاسترو پرداخت و به نقد و بررسی تیمش در دونیمه بازی صحبت کرد.

توماس توخل گفت:

کار دشواری در نیمه اول بازی داشتیم، ما درنیمه اول زیاد قابل قبول نبودیم زیرا در بعضی از زمان های بازی آنچه را که در پست های مختلف می خواستیم نمی توانستیم به خوبی اجرا کنیم بنابراین کار آسانی نبود که توانستیم مقابل اشتوتگارت درنیمه اول پیروز شویم. نیمه دوم بازی بسیار خوب بود ما تمام فرصت های گلزنی از اشتوتگارت را در نیمه دوم گرفتیم هرچه به پایان بازی نزدیک می شدیم بازی خوبی را از خود به نمایش می گذاشتیم. گونزو کاسترو بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت.


تعداد بازديد : 18
یک شنبه 8 آذر 1394 ساعت: 23:3
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران