مستند والنسیا

مستند والنسیا

مستند والنسیا

مستند والنسیا

مستند والنسیا
مستند والنسیا
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
مستند والنسیا

https://trainbit.com/files/1943851484/Valencia%20mostand%20HD.mp4

 


تعداد بازديد : 26
پنج شنبه 7 بهمن 1400 ساعت: 1:33
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

پراندلی سوپرمنی از نوع زمینی!

مربی ایتالیایی جدید خفاش ها پس اینکه جانشین پاکو آیستاران مغضوب شد طرفداران والنسیا را برای ادامهی بهتر امیدوار کرد. انتخاب مربی خوش فکر ایتالیایی تصمیم عجیب بود چرا که این مربی ایتالیایی به غیر ازمربی گری در سطح اول سری آ ایتالیا هیچ سابقه دیگری در سطح اول فوتبال اروپا در مقطع باشگاهی را در کارنامه ی خود ندارد، از این رو از بدر انتخاب پراندلی انتقادات شروع شد. اما در واقع چیزی که در ظاهر اتفاق افتاده چیز دیگری در آن نهفته است و آن چزاره پراندلی ایتالیایی است، مردی که خیلی خوب نشان داده از ته چاه می تواند خود را به لبه جوی آب برساند. بله در واقع چنین چیزی برای والنسیا بسیار حائز اهمیت است چرا که بعد از یک فصل پر حاشیه و تب تاب حالا وقت یک مربی کاربلد با تجربه بود که اوضاع بهم ریخته باشگاه والنسیا را سرسرمان ببخشد، مربی که سابق درخشانی در چنین اتفاتی مشابهی را دارد. از نمونه ی بارز آن می توان به ایتالیای یورو 2012 پراندلی اشاره کرد، تیمی که اصلا قرار نبود در مسابقات حاضر شود و کمتر کسی در آن مقطع فکر فینالیست شدن آن ایتالیا را می کرد اما پراندلی به خوبی نشان داد که چقدر خوب می تواند خاک را به سنگ تبدیل کند اینگونه شد که پراندلی از آن زمان لقب سوپرمن را به خود گرفت. حالا والنسیا هم دچار همین شرایط است اما آیا پراندلی می تواند دوباره والنسیای را به حداقل خواسته ی هواداران این تیم تبدیل کند؟

گایسکا مندیتا کاپیتان سابق باشگاه والنسیا در جواب این پرسش می گوید:

پراندلی مربی فوق العاده ای است و این قضیه را در تیم ها و انتخاب هایش نشان داده است. فکر می کنم اهمیت داشته باشد که به او فرصت دهیم تا کار کند و یاد بگیرد و نتایج خوبی را با صبر به دست بیاورد. وی ایتالیایی است و زمان می برد تا زبان اسپانیایی را مسلط شود.

در 3 بازی که پراندلی مربی والنسیا بود نمایش های قابل قبولی از تیم خود نشان داد و امیدها را برای ادامه ی کار پر رنگ تر کرد اما آنچه که بیشتر از همه اهمیت دارد داشتن ثبات تیمی در نتایج و کیفیت بازی ها است، چیزی که باشگاه والنسیا طی این سال های اخیر به خوبی فقدان آن را احساس کرده است.

گایسکا مندیتا بازیکن سابق والنسیا در این باره می گوید:

چهار سرمربی در دو فصل گذشته، برای به آرامش و ثبات رسیدن، خیلی زیاد است. پراندلی یکی از مربیانی است می تواند آن را به وجود بیاورد.

پراندلی این طور بیان می کند که "مربی گری در والنسیا سخترین شغل مربی گری در اسپانیاست"

پراندلی در باره ادامه وضعیت تیم خود در پاسخ به خبرنگاری اظهار داشت:

می دانم که باید بیشتر از این ها کار کنیم و این خوب است که تعادل داشته باشیم، من در حال حاضر به پیشرفت تیم و داشتن هویت تیمی می اندیشم.

با همه ی این ها به نظر می رسد انتخاب پراندلی بهترین گرینه برای باشگاه والنسیا است چرا که این مربی صاحب سبک ایتالیایی با اندک داشته های خود بهترین بهره وری ها را می برد و حالا که تیم این فصل والنسیا به لحاظ مهره جوان تر شده مربی با تجربه ای فقط مثل پراندلی می تواند با چنین بازیکنانی کم نام نشانی به توقعات برسد.

لوکارلی مهاجم سابق باشگاه والنسیا در این باره نقل می کند:

پراندلی دانش زیادی دارد و فکر می کنم بتواند ثباتی طولانی در والنسیا داشته باشد.او می داند که از بازیکنان چگونه استفاده کند. والنسیا انتخاب درستی بود.

باید دید که در ادامه وضعیت باشگاه والنسیا با پراندلی ایتالیایی چه خواهد شد اما آنچه که مشخص مطمئنا یکی از بهترین گرینه ها برای باشگاه والنسیا همین مربی ایتالیایی بود.


تعداد بازديد : 23
جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 20:54
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

یادداشت؛ یک معادله و دو مجهول برای توماس توخل

بعد از فصل پر زرق و برقی که دورتموند در بازار نقل انتقالات از خود به جای گذاشت، انتظارات از دورتموند برای فصل پیش روی بیشتر از گذشته شد. شاید به ظاهر به نظر می رسد با خرید های بسیار زیادی که دورتموند کرده است، تیم منسجم و خوبی نسب به فصول پیش در اختیار دارد اما واقعیت امر چیزی دیگر به نظر می رسد و آن هم این است که شاکله زنبورها کاملا عوض شده و بار بسیار سنگینی بر روی دوش رهبر این تیم یعنی توماس توخل گذاشته شده است. در واقع توخل در این فصل نسبت به فصل پیش، می توان گفت تیم جدیدتری را کاملا گرفته است چرا که از خط دفاع تا خط حمله کاملا بازیکنان این تیم تغییر کرده اند و این یعنی یک مجهول بزرگ برای مربی خوش فکر آلمانی که چگونه ترکیب ایده آل تیمش را طی زمان بسیار اندکی که در اختیار دارد ساخته و پرداخته کند.

در برخی از رسانات آلمانی از این تیم جدید دورتموند به عنوان یک "کبریت بی خطر یاد" می کنند که اظهار دارند با این تغییرات شگرفی که در تیم توخل ایجاد شده است شاید حتی دورتموند این فصل هم نتواند راه به جایی ببرد. همانطور از 18 مربی شاغل در بوندسلیگا 17 نفر از آن ها رای به قهرمانی بایرن مونیخ در فصل جدید بوندسلیگا می دهند و دورتموند این فصل را به رغم داشتن تیم پر مهره قهرمان نمی دانند. اگر سبک بازی دورتموند را طی این دوبازی اخیر بوندسلیگا به خوبی واکاوی کنیم به وضوح غیبت چند مهره از دست رفته این تیم یعنی ایلکای گوندوغان و مهمتر از همه هنریک میخیتاریان را می بینیم. با رفتن این دومهره کلیدی و طراح دورتموند عملا می توان گفت توخل حداقل طی این دوبازی خود در موقعیت های گلزنی عدید ناتوان بوده است حتی به رغم سپردن وظایف مهره های قدیمی خود به گونزالو کاسترو، روده و حتی ماریو گوتزه، دورتموند در ایجاد موقعیت های مهم گلزنی ناتوان بوده و این یعنی دیگر مجهول بزرگ توماس توخل برای سبک بازی مبتنی به خلاقیت بازیکنان خلاق خود، که حداقل این بازیکنان طی این دوبازی انتظارات این مربی آلمانی را برآورده نکردند. با همه ی این ها همانطور که طرفداران دورتموند در پیش فصل، فصل کم دردسری را نسبت به فصول پیش، پیش بینی می کردند حالا با زنگ خطر جدی مواجه شده اند و این زنگ به این معناست که تیم فاقد ثبات ترکیبی و تیمیست و چه کسی بهتر از مربی خوش فکر آلمانی می تواند این معادله پیچیده ی پیشروی خود را حل کند.

اما چگونه توخل می تواند مجهولات خود را پیدا کند؟

اعتماد به ماریو گوتزه یا کاسترو یا حتی کاگاوا؟

توخل به خوبی طی این دوبازی نشان داد که وسواس زیادی نسب به هافبک های خلاق خود دارد. با اعتمادی که توخل نسب به گونزالو کاسترو دارد پیش بینی می توان کرد که کاسترو شاید در ادامه فصل آن مهره نهفته گره کور توماس توخل باشد چرا که با ترافیک زیاد دورتموند در خط هافبک دیگر بازیکنی که می توان به آن اعتماد کرد یعنی ماریو گوتزه با داشتن مصدومیت های زیاد نتواند آن جور و شاید با توجه ترافیک دیگر بازیکنان دورتموند در ترکیب ثابت این تیم باشد. اگر چه برخی از کاگاوا به عنوان دیگر مهره مورد اعتماد توخل یاد می کنند اما کاگاوا هم همانند گوتزه به مانند گونزالو کاسترو ی باتجربه ثباتی در ترکیب دورتموند ندارد. ضمن این که این هم نباید فراموش کرد با رسیدن مارکو رویس توخل شاید زودتر به این مجهول کلیدی خود دست پیدا کند.

عدم استفاده از ترکیب چرخشی؟

با داشتن مهره های متعدد این سختی را برای توخل برای بها دادن دیگر بازیکنان تازه وارد خود ایجاد کرده است. یکی از این بازیکنان رافائل گئررو پرتغالی است که با توجه به اظهار اخیر خود، دورتموند را به باشگاه بارسلونا برای ثابت بازی کردن ترجیح داده است. این بازیکن پرتغالی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است تاثیر بازی او توان در بازی با لایپزیگ به خوبی می توان در جناح چپ مشاهده کرد، اما مشکل اصلی آن است که توخل اعتماد زیادی نسبت به کاپیتان خود یعنی مارسل اشملزر نه چندان آماده دارد که معلوم نیست تا چه حد این اعتماد او به رغم بازی ضعیف او می تواند ادامه دار باشد. پاسلاک دیگر بازیکن دورتموند است که در بعضی از بازی های به جای لوکاس پیزچک به کار گرفته می شود و اتفاقا بازی های نسبتا خوبی را از خود به نمایش می گذارد، این تغییرات زیاد در هربازی نه تنها در خط دفاع بلکه از خط هافبک تا خط حمله هم ادامه دارد اما هنوز معلوم نیست توخل کی می خواهد این مجهول خود را پیدا کند.

توماس توخل در این باره می گوید:

واقعیت این است من هنوز در حال شناخت تیمم هستم، وباور دارم رفته رفته بهتر می شویم و به اهداف خود نزدیکتر می شویم.

باید دید که آیا این مربی خوش فکر آلمانی در نهایت می تواند معادله و مجهولات خود را در ادامه کار حل کند؟ نظر شما چیست؟


تعداد بازديد : 33
دو شنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 20:24
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

یادداشت اختصاصی بوندسلیگافنز؛ نیمه گمشده آلمان؛ آیا دوران لوو به سر رسیده؟

تیم ملی آلمان بعد از قهرمانی که در جام جهانی کسب کرد با خداحافظی چند بازیکن کلیدی خود مواجه شد. لام، مرتسساکر، و میرو کلوزه از تیم ملی خداحافظی کردند تا آلمان سه مهره کلیدی خود را از دست دهد. آلمان بعد از مسابقات جام جهانی طی بازی های دوستانه ای که به میدان می رفت کاملا متزلزل ظاهر شد و کاملا جای خالی سه مهره های کلیدی خود را بیش از پیش حس می کرد. ژرمن ها از بازی دوستانه با آرژانتین که درخاک خودی 4 گل خوردند دوران پسا جام جهانی را شروع و استارت خود را برای مسابقات یورو 2016 زدند. در مسابقات دوره مقدماتی یورو بازهم همین خلا مهرهای کلیدی در تیم ملی آلمان به خوبی حس می شد، آلمان ها که در گروه خود حریفان نه چندان قدرمندی را داشتند به سختی در بعضی از بازی های از سد حریفان خود می گذشتند و برخلاف انتظار همه با قدرت به مسابقات یورو 2016 صعود نکردند. از همین جا بود که فشارات و انتقادات و در پی آن زنگ خطر برای فوتبال آلمان و از همه مهمتر برای یوآخیم لوو به صدا در آمد تا جایی که برخی از بازیکنان قدیمی لوو یعنی بالاک و دیگر بازیکنان علیه لوو جبهه گرفتند. تیم ملی آلمان طی روند آماده سازی خود برای بازی های یورو 2016 هنوز متزلزل در برخی از بعضی ها نشان می داد و هنوز لوو جانشین مناسبی برای فیلیپ لام و از همه مهمتر برای میرو کلوزه پیدا نکرده بود.

ینس نووتنی درمورد همین موضوع چندی پیش اظهار نظری کرده بود که معتقد بود:

اکنون با وجود امکانات بسیاری که در آلمان وجود دارد، من نمی فهمم که چرا در تیم های زیر 19 سال و زیر 17 سال ما بازیکنی که در دفاع کنار مهارت داشته باشد ساخته نمی شود.

ژرمن های در بازی های دوستانه خود قبل از بازی های یورو 2016 مقابل چند حریف قدرتمند تن به شکست دادند تا لوو بیش از همه خطر را احساس کند. بازیکنانی که لوو برای مسابقات یورو 2016 انتخاب کرده بود با انتقادات زیادی همراه بود به ویژه در فاز هجومی تیم جایی که ماریو گومز و ماریو گوتزه نه چندان آماده توسط لوو انتخاب شدند. آلمان ها از روز اول در بازی برابر اوکراین به رغمی که بازی را به سود خود تمام کردند با صلابت ظاهر نشدند و انتقادات زیادی از همان بازی به لوو شکل گرفت که مهمترین آن ها میشائیل بالاک کاپیتان اسبق آلمان ها بود.

بالاک درباره ی همین بحث در مورد لوو گفته است:

آلمان کمی از شخصیت و هویت خود را گم کرده است. تیم به خوبی توپ را تا دروازه حریف حمل می کند اما به گل نمی رسد. زیبا بازی کردن خوب است اما گاهی اوقات باید فقط به بردن فکر کرد.

در واقع چیزی که بسیاری از طرفداران آلمان را طی این مسابقات نگران کرده بود خط حمله ی نه چندان با صلابت این تیم با حضور ماریو گومز و گوتزه بود. این موضوع وقتی پر رنگ تر شد که هرچقدر از بازی های یورو می گذشت که هواداران این تیم ضعف گلزنی در تیم را احساس می کردند. یکی دیگر از انتقادات لوو برنامه این مربی برای گلزنی بود. برنامه ای که مبتنی به بازی از جناحین و در پی آن اور لب از کنارین بود. از همان بازی اول به خوبی همین تاکتیک لوو مشخص بود. از 7 گلی که ژرمن ها در این مسابقات یورو به ثمر رساندند 4 گل آن ها از روی ضربات شروع مجدد و اورلب بود این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که لوو پلن دومی برای تیم خود آن طور و شاید ندارد و طی بازی هایی که تیمش به مشکل می خورد نمی تواند پلنی دیگری را به رغم داشتن ستاره های متعدد تیمش به اجرا در آورد. در واقع یوآخیم لوو به این شهره گرفته است که هروقت تیمش در تورنمنت رسمی عقب می افتد نمی تواند تیمش را برگرداند و به مشکل می خورذ. بازی هایی که تیم لوو در تورنمنت های مختلف حذف شده به خوبی نشان می دهد که لوو پلن دیگری وقتی تیمش به مشکل می خورد ندارد از بازی برابر ایتالیا، تا لهستان و فرانسه در همین جام. تیم لوو هروقت در یک تورنمنت عقب افتاده بازی را واگذار کرده است از بازی برابر همین فرانسه تا یوروی دوره قبل برابر ایتالیا، نیمه نهایی جام جهانی برابر اسپانیا، باحت یک صفر دور گروهی برابر صربستان تا فینال یورو 2008 برابر تیم ملی اسپانیا که همه ی این ها به خوبی نشان می دهد لوو همیشه با پلن دیگر تیمش مشکل داشته است و به سختی می تواند بازی عقب افتاده را جبران کند.

یکی دیگر از ناکامی های تیم ملی آلمان در این دوره از مسابقات عدم درخشش توماس مولر در خط حمله بود. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که وقتی دو بازیکن دیگر یعنی گوتزه و گومز هم زیاد درخششی نداشتند، مولر می توانست بسیار به تیم کمک کند. توماس مولر در این دوره از مسابقات فقط توانست یک پاس گل بدهد و هیچ گلی نتوانست به ثمر برساند. از هفت گلی که تیم  ملی آلمان در این دوره از مسابقات یورو زد فقط یک گل از آنها محصول 3 نفر مهاجمان نه چندان آماده ژرمن ها یعنی گوتزه، گومز و مولر بود که به خوبی ضعف خط حمله تیم ملی آلمان را نشان می دهد. جالب است که خط دفاعی آلمان موثر تر از مهاجمین این تیم ظاهر شده اند.

شوآینشتایگر دیگر بازیکن ناکام تیم ملی آلمان در این دوره از مسابقات بود که شاید لوو با توجه به مصدومیت های پی در پی این بازیکن و عدم آمادگی او در منچستریونایتد شاید باید کمتر روی او حساب باز می کرد و یا حتی او را دعوت نمی کرد. شوآینشتایگری که حالا به تنهایی رکوردار بازی در بازی های یورو است در بازی برابر فرانسه نشان داد دیگر به آخر خط رسیده و باید فکر خداحافظی از تیم ملی آلمان را در سر بپروراند.

اگرچه یوآخیم لوو 10 سال با این تیم کار کرده است اما قانونی در فوتبال وجود دارد که آن هم این است گاهی وقت ها تنوع به داد تیم می رسد درست مثل ویسنته دل بوسکه در تیم ملی اسپانیا که استفعا داد تا تیم ملی اسپانیا روج جدیدی را بگیرد و شاید همین سناریو دقیقا برای یوآخیم لوو اتفاق افتاده است که شاید زمان انقضای لوو به سر رسیده و تیم ملی آلمان باید با داشتن سرمایه های زیاد خود در مربیگری مربی جدیدی را روی کار آورد تا این تیم روح تازه ای و تفکر جدیدی را بگیرد.


تعداد بازديد : 78
جمعه 18 تير 1395 ساعت: 1:36
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

رومینیگه خطاب به سران رئال مادرید؛ آلابا و لواندوفکسی فروشی نیستند!

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در تازه ترین مصاحبه خدید سرانجام به شایعات انتقال لواندوفسکی و آلابا واکنش سختی نشان داد.

به گزارش goal، دو بازیکن بایرن یعنی روبرت لواندوفسکی و دیوید آلابا در روز های اخیر مدام به باشگاه رئال مادرید لینک شده بوده اند، تا جایی که حتی مدیر برنامه های روبرت لواندوفکسی یعنی سزار کوچارسکی هم با مادریدی ها مذاکراتی داشته است، اما حالا کارل هاینتس رومینیگه نسبت به این شایعات واکنش نشان داده است و بسیار مصمم است هرجور شده این دوبازیکن ارزشمند بایرن را در آلیانز آرنا نگه دارد و تحت هیچ شرایطی این دوبازیکن را به فروش نرساند.

رومینیگه در مصاحبه جدید با بیلد گفت:

درهای خروجی بر روی آن ها بسته شده است. تا زمانی که ما نخواهیم هیچ بازیکنی اجازه ترک باشگاه را ندارد. ما رابطه خوبی با مادرید داریم درست مثل بارسلونا.

گفتنی است لواندوفسکی با بایرن تا ژوئن سال 2019 قرارداد دارد و دیوید آلابا که به تازگی قراردادش را باشگاه بایرن تمدید کرده تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد.


تعداد بازديد : 69
سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 15:6
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

شایعه روز؛ امتناع میخیتاریان از عقد قرارداد جدید با دورتموند؛ میکی خرید جدید توپچی ها؟

هنریک میخیتاریان ستاره ارمنی شماره 10 زنبور ها که این روزها شایعه جدایی اش از وستفالن زیاد به گوش می رسد، حالا برخی از منابع خبر از جدایی این بازیکن در این فصل تابستان می دهند. گفته می شود مقصد میخیتاریان لندن و آرسنال خواهد بود.

به گزارش دیلی میرر، و به نقل از 90min، در جدیدترین خبرها از ستاره شماره 10 دورتموندی ها گزارش شده که این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد زنبورها را رد کرده است و منتظر پیشنهادات آرسنالی ها است. اگر چنین چیزی صحت داشته باشد مطمئنا باشگاه دورتموند چاره ای جز فروش این بازیکن نخواهد داشت چرا که این بازیکن خوش تکنیک یکسال تا پایان قراردادش با باشگاه دورتموند نمانده است و اگر باشگاه اجازه خروج به این بازیکن را ندهد، این بازیکن را فصل بعد بصورت رایگان از دست می دهد بنابراین هیچ بعید نیست این بازیکن بزودی به جمع توپچی ها لندن اضافه شود. پس از اینکه این بازیکن 27 ساله جانشین ماریو گوتزه شد دیگر هیچ یک از هواداران دورتموند دوست ندارند این ستاره ارزشمند خود را از دست بدهند، اما آنچه که پیداست با توجه به شرایطی که برای میختیاریان وجود دارد شاید ماندن این بازیکن در باشگاه دورتموند شانس کمتری را نسبت به خروج وی به دنبال داشته باشد.


تعداد بازديد : 74
سه شنبه 18 خرداد 1395 ساعت: 14:44
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

رقابت باشگاه های اروپایی برای جذب نیمار جدید فوتبال برزیل؛ بایرن می تواند موفق شود؟

اریک بیلی هافبک خوش تکنیک 19 ساله ساحل عاجی باشگاه پالمیراس که در این تابستان مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است، این بازیکن لقب نیمار جدید فوتبال برزیل هم به یدک می کشد و مورد توجه مسئولان باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است. در میان مشتریان این بازیکن 19 ساله باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، سویا، یوونتوس، بایرن مونیخ به چشم می خورد که شانس منچستریونایتد به نظر می رسد از همه بیشتر است، چرا که با توجه به خط هافبک و حمله پر ترافیک بایرن شاید این بازیکن مونیخ را انتخاب نکند.

به گزارش دیلی میل و به نقل از sportbild، ژوزه مورینیو سرمربی جدید منچستریونایتد بودجه نقل انتقلاتی مناسبی در اختیارش قرار گرفته است، تا جایی که حتی به ادعای برخی از رسانه های مدعی شده اند که او به دنبال جذب لیونل مسی است. حالا با توجه به این خرج ها به نظر می رسد باشگاه منچستریونایتد هرجور شده و باهر مبلغی این بازیکن را می خواهد به الدترافورد بیاورد. گفته می شود رقم پیشنهادی باشگاه بایرن مونیخ برای این جذب این بازیکن ساحل عاجی 20 میلیون یورو است در حالی که رقم پیشنهادی باشگاه منچستریونایتد برای این بازیکن دوبرابر پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ یعنی 40 میلیون یورو است.


تعداد بازديد : 71
دو شنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 11:8
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

رودریگز از وولفسبورگ جدا می شود؛ مقصد لندن یا مادرید؟

مدافع چپ سوئیسی گرگ ها به نظر می رسد در این تابستان به احتمال قوی از این باشگاه جدا خواهد شد.

با توجه به شایعاتی که در طول فصل پیش برای این بازیکن سوئیسی رقم خورد به احتمال فراوان این مدافع چپ باشگاه وولفسبورگ از این تیم در این تابستان جدا خواهد شد. هنوز مقصد احتمالی رودریگز مشخص نیست اما آنچه که پیداست پیشنهادات برای باشگاه وولفسبورگ از لندن یا مادرید بیشتر می رسد با این حال باید دید در نهایت باشگاه وولفسبورگ با این پیشنهادات و ریکاردو رودریگز چکار خواهد کرد.

به گزارش fussballeuropa، این مدافع 23 ساله در مصاحبه ای با مجله خبری کیکر اعلام کرده که آینده خود را "باز" می بینید. با این حال یکی از نزدیکان به باشگاه وولفسبورگ اعلام کرد " درحال حاضر غیر ممکن است که رودریگز در این تابستان در باشگاه بماند." رودریگز سوئیسی تا سال 2019 با گرگ ها قرارداد دارد و به نظر می رسد مبلغ بند آزاد سازی این بازیکن در حدود 25 میلیون یورو است.

کلوس آلوفس در باره این شایعات هم واکنش نشان داد و در مصاحبه ای گفت:

به روشنی واضح است که چه پیشنهاداتی برای ما می آید، بنابراین رودریگز تصمیم دارد که باشگاه را ترک کند.

گفتنی است باشگاه رئال مادرید به شدت به دنبال جذب این بازیکن سوئیسی است گفته می شود پیشنهادات مادریدی ها حتی تا 50 میلیون یورو هم بالا خواهد رفت.


تعداد بازديد : 71
دو شنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 10:43
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

سورک تایید کرد انتقال توپراک منتفی و انتقال گوئررو ظرف چند روز آینده قطعی می شود!

مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند تایید کرد که عمر توپراک به این باشگاه نخواهد آمد.

عمر توپراک مدافع ترک تبار باشگاه لورکوزن که از زمان خروج هوملس از باشگاه دورتموند مدام به باشگاه دورتموند لینک می شد سرانجام میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند به شایعات انتقال این مدافع ترک تبار به وست فالن پایان داد.

به گزارش sportbild، میشائیل زورک روز یکشنبه در مصاحبه ای با اشپورت بیلد تایید کرد که انتقال گروئرو مدافع چپ باشگاه رن فرانسه بزودی انجام می شود.

سورک در مصاحبه با بیلد گفت:

ما با باشگاه لورکوزن صحبت هایی را داشته ایم که دیدگاهای متفاوتی را داشتیم که براین اساس انتقال توپراک در نقل و انتقالات این فصل تابستانی منتفی خواهد بود.

سورک در این باره هم تایید کرد که گوئررو پرتغالی بزودی راهی وستفالن خواهد شد. گفتنی است انتقال گوئررو برای دورتموندی ها 12 میلیون یورو آب خواهد خورد.


تعداد بازديد : 86
یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 15:35
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

مذاکره باشگاه لیورپول با هکتور؛ ملی پوش آلمانی آنفیلدی می شود؟

برخی از رسانه ها مدعی شده اند که به دلیل این که هکتور در اردوی تیم ملی آلمان است روند مذاکرات به کندی پیش می رود اما با این حال باشگاه کلن به سران لیورپول این اجازه را دادند که با یوناس هکتور مذاکره ای داشته باشند، که به نظر می رسد روند این مذاکرات به خوبی پیش می رود و هکتور ظرف چند روز آینده لیورپولی می شود.

به گزارش thisisanfield، باشگاه کلن پیش از این اعلام کرده بود که برای فروش یوناس هکتور 12 میلیون یورو می خواهد. با این حال این باشگاه برای خروج احتمالی این بازیکن در ماه ژانویه با فیلیپ ملادنوویچ قرارداد امضا کرده بودند. مدیر برنامه های یوناس هکتور هم درباره ی این خرید باشگاه کلن واکنش نشان داد.

مدیربرنامه های هکتور گفت:

به نظر می رسد باشگاه کلن با خرید فیلیپ ملادنوویچ خود را برای فروش یوناس آماده کرده است. ما با باشگاه صحبت کردیم و باشگاه هم به ما این اجازه را داد که بتوانیم با دیگر باشگاه ها مذاکراتی داشته باشیم.

گفتنی است در بین همه ی تیم های خواهان هکتور شانس باشگاه لیورپول بیش از همه ی تیم های دیگر باشد.


تعداد بازديد : 54
یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 14:57
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

خیز دو باشگاه آرسنال و چلسی برای جذب میخیتاریان

به نظر می رسد در لندن دوباشگاه چلسی و آرسنال بصورت جد درصدد انتقال هافبک شماره 10 دورتموندی ها هستند.

هنریک میخیتاریان که فصل پیش درخشش فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت حالا شانس خروج او از باشگاه فعلیش یعنی بروسیا دورتموند بیش از پیش شده است. با این حال از لندن خبر می رسد که دوباشگاه لندی یعنی آرسنال و چلسی باهم رقابت سختی برای جذب هنریک میخیتاریان ارمنی دارند.

به گزارش Sun، باشگاه آرسنال از دیگر رقیب خود برای جذب میخیتاریان مصمم تر است و به نظر می رسد در انتقال این پروسه جلوتر هستند هرچند که دوباشگاه لندنی دیگر یعنی چلسی و تاتنهام هم بیکار ننشته اند. پیش از این باشگاه تاتنهام یک پیشنهاد به این بازیکن ارمنی داده بود که وی این پیشنهاد را رد کرد. با همه ی این ها به نظر می رسد همه چیز برای دورتموندی ها جالب به نظر نمی رسد چرا که فقط یک فصل دیگر از قرارداد میخیتاریان در این باشگاه مانده است اگر آنها این ریسک را برای فروش میخیتاریان انجام دهند شاید مفیدتر به نظر برسد تا شاید فصل بعد که بصورت رایگان از این تیم جدا شود!


تعداد بازديد : 34
یک شنبه 16 خرداد 1395 ساعت: 14:37
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
بخش دوم سفرنامه بوندسلیگافنز؛ سفر به ورزشگاه هامبورگ

ورزشگاه ایمتچ آرنا یا فلکس پارک اشتادیون، یا هامبورگ آرنا

خیابان: سیلوسترای 7

سال بازگشایی: 1953

ظرفیت: 57.000 نفر

در بخش دوم سفر به ورزشگاه های بوندسلیگا اینبار به شهر هامبورگ و به ورزشگاه این تیم سفر کردیم. همانجور که گفتیم شرح جو و تماشاگران بوندسلیگا یکی از مشکل ترین مسائل  است که ما سعی داریم مهم ترین نکات را برای شما شرح دهیم. ورزشگاه فکس پارک اشتادیون با نام مستعار ایمتچ آرنا در شهر هامبورگ در منطقه ای به نام آلتونا به نام ‘hanzestadt’ واقعه شده است. هامبورگی ها همیشه در سطح اول فوتبال آلمان یعنی بوندسلیگا 1 بوده اند و همیشه رقابت سختی با سه تیم وردربرمن، سنت پائولی و کرستون داشته اند. این ورزشگاه در بین سال های 1951 و 1953 ساخته شده است. در 12 ژوئیه سال 1953 این ورزشگاه تحت نام فلکس پارک جدید افتتاح شد. جالب است بدانید بسیاری از مصالح ساختمانی این ورزشگاه از ویرانه های منطقه ی نابود شده هامبورگ در جنگ جهانی دوم یعنی منطقه Eimsbuttel ساخته شده است، در آن زمان اعلام می شد که این ورزشگاه می تواند تا سقف 75.000 نفر هم ظرفیت داشته باشد و برای رویدادهای مختلف دیگری استفاده شود. از این ورزشگاه در طول جام جهانی 1974، مسابقات اروپایی یورو 88 در آلمان استفاده شد. این ورزشگاه در طول 1998 تا 200 یعنی بمدت 2 سال تخریب شد در آن زمان قید شد که چرخش 90 درجه ای برای ساخت دوباره این ورزشگاه خواهند داشت.  ظرفیت این ورزشگاه بنا به محدودیت هایی در سال 2000 به 57 هزار نفر کاهش یافت که اولین میزبانی بین المللی این ورزشگاه در جام جهانی 2006 آلمان بود در عرصه ی ملی بود. نام محبوب این ورزشگاه هنوز فلکس پارک اشتادیون نام دارد به دلیلی که درست در وسط منطقه ای به نام فکلس پارک واقعه شده است. در حال حاضر نام اصلی این ورزشگاه از سال 2010 به ایمتچ آرنا شهره گرفته است.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/imtech-arena-stadium-34286.jpg

محصولات غذایی و آشامیدنی

زمانی که شما وارد یکی از ورزشگاه های آلمان می شوید چیزی که زن و شوهر در آنجا از هم انتظار دارند این است که آبجو را منع کنند و نخورند، این چیزی است که بر تمام آلمانی ها شناخته شده است. اما آبجو تنها چیزی در آنجا نیست که وجود دارد شما می توانید برتزل، سیب زمینی سرخ کرده و غذاهای دیگر را بیابید. قیمت در ایمتچ آرنا معقول است. قیمت آبجو حدود 4 یورو است و اگر شما آبجو خریدید غیر ممکن است که شما نتوانید آبجو را به داخل ورزشگاه نیاورید!

فضای اطراف ورزشگاه

هامبورگ یک شهر بندری است که با راحتی با هواپیما و قطار ماشین در دسترس است. شما می توانید پیاده روی و یا با اتوبوس به ورزشگاه بروید که توصیه می شود با پیاده روی به ورزشگاه بروید هرچند که همه امکانات حمل نقلی در اینجا وجود دارد. ورزشگاه در جایی که وجود داردبه دور از شهر نیست و اگر شما در یک نقشه کنید می بینید که هرچیزی اطراف این ورزشگاه وجود دارد. اما واقعا جای تعجب دارد زمانی که شما از ایستگای متروی آلتونا راه می روید اولین چیزی که شما به آن برخورد می کنید یک باغ آبجو است کل پارک به عنوان یک منطقه آشامیدنی تعیین شده و تفریبا در هرگوشه ای از هر شهر یک پارک این گونه وجود دارد که همین ویژگی پاعث می شود اگر شما پیاده یا با اتوبوس می روید زمان را برایتان دلپذیر کند. منطقه کنار ورزشگاه بسیار زیبا است با یک نگاه دوستانه و هوای پاک طبیعت زیبا می توانید لذت ببرید. اگر شما با فوتبال فقط در شهر هامبورگ سرگرم می شوید فراموش نکنید که سخت در اشتباهید زیرا در این شهر سرگرمی های زیادی وجود دارد. حتما اگر به هامبورگ سفر می کنید بازار فیش مارکت را فراموش نکنید، این بازار یک مکان شگفت انگیز از تمام ماهی های جهان است که قرار است بزودی افتتاح شود.

http://www.stadiumguide.com/wp-content/gallery/imtecharena/imtecharena5.JPG

http://www.varzesh11.com/images/gallery/-imtech-arena-stadium-34282.jpg

جو ورزشگاه

بسیاری از طرفداران هامبورگ همان کسایی هستند که بیشتر اعتقاد مذهبی دارند یا بهتر بگوییم بیشتر مومنان هستند که همین ها هستند جو را در ورزشگاه داغ می کنند. در طول سفر اخیر من به عنوان یک میزبان به ورزشگاه ها این صحنه را ندیده بودم که طرفداران هامبورگ حاضر نیستند برای هرکسی بلند شوند و دست بزنند بلکه بیشتر نشسته این کار را انجام می دهند اما با این حال می توانیم به خوبی در کنار آن ها به اهمیت بازی پی ببریم. آنچه که معمولا در آنجا مشهور است این است که گوینده ورزشگاه بلند می گوید: "هامبورگ مروارید من است" و تماشاگران هم در پاسخ به او همین را باهم تکرار می کنند و می خوانند. با وجود رتبه بندی نه چندان خوب این تیم از فصل 2012 اما بازهم تمام بلیط بازی های هامبورگ کاملا به فروش می رسد و واقعیت امر هم همین است با توجه به این که در اینجا فضای بسیار خوب و مرفعی دارد باید هم همیشه بلیط های این ورزشگاه به فروش برسد.

http://www.stadiumguide.com/wp-content/gallery/imtecharena/imtecharena2.JPG

http://www.stadiumguide.com/wp-content/gallery/imtecharena/imtecharena6.JPG

سرمایه گذاری

ورزشگاه ایمتچ آرنا در حال فراهم کردن خود برای بازگشت به یک سرمایه گذاری بزرگ است. شما می توانید یک صندلی اختصاصی برای بازی با قیمت حدود 30 یورو تهیه کنید یا برخی از فوتبال دوستان برای لذت بردن یک آبجو خوب آلمانی یا آبجو کم الکل را ترجیح می دهند. در اینجا واقعا جو خوب است این طرفداران همیشه در سطح اول فوتبال آلمان بوده اند من بشدت سفر به هامبورگ را توصیه می کنم.

پیشنهاد های افزودنی

باشگاه این امکان را می خواهد فراهم کند که یک تور استادیوم را برای علاقه مندان اضافه کند یک موزه جالب در مورد تاریخ ورزشگاه و البته بهتر از آن تاریخ باشگاه هامبورگ اما با این ها من فکر می کنم در اینجا این باغ آبجو اضافی است با اینکه یک ملک شخصی است.

امیدوارم سفر من به شما خوش گذشته باشد.


تعداد بازديد : 81
یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:31
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
سفرنامه جدید بوندسلیگافنز (بخش یک)؛ سفر به ورزشگاه کوفیس آرنای شهر ماینز

سفرنامه جدید بوندسلیگافنز (بخش یک)؛ سفر به ورزشگاه کوفیس آرنای شهر ماینز

ورزشگاه کوفیس آرنای شهر ماینتس

خیابان: اگوئن سالمون استریتس

سال بازگشایی: 2011

گنجایش: 34.000 نفر

نگاه کلی

اینکه شما بخواهید ورزشگاه و مهمتر از همه طرفداران بوندسلیگایی را توصیف کنید بک امر بسیار مشکل است، در این قسمت ما به شهر ماینز رفتیم و نکات کلیدی حال هوای استادیوم تیم مانیتز را برای شما شرح دهیم. شهر ماینز یک شهر قدیمی همراه با سنت ها و جشن های خاص بزرگی در آلمان است، که به نظر می رسد همین سنت به فوتبال این شهر و باشگاه و هواداران این تیم سرایت کرده است. علاوه بر این نگرش این باشگاه در درون زمین به تیمی معروف به بازی جذاب و تاکتیکی در فوتبال آلمان شناخته شده است. که کلوپ و بسیاری از مربیان و بازیکن های اسطوره ای فوتبال آلمان در اینجا توپ زده اند. در این باشگاه یورگن کلوپ از اهمیت خاصی برخوردار است، اگرچه کلوپ سال 2008 ماینتس را به مقصد دورتموند ترک کرد اما بازهم سبک بازی این تیم با توماس توخل یعنی جانشین کلوپ تفاوتی نکرد و بازهم این باشگاه به ادامه موفقیت های خود با توماس توخل ادامه داد. درواقع بهتر می توان گفت یورگن کلوپ بخشی از هویت این باشگاه به شمار می رود چرا که بذر بازی این تیم را تا الان او در باشگاه ماینتس ساخته است.

کوفیس آرنا یک ورزشگاه با نام تجاری است که در جولای سال 2011 افتتاح شد، این ورزشگاه جایگزین ورزشگاه کوچک و قدیمی Bruchwegstadion شد. جالب است که بیش از یک سوم (13000) ظرفیت کلی ورزشگاه کوفیس آرنا مناطق ایستاده خالص است.

محصولات غذایی و آشامیدنی

خیلی چیزها در ورزشگاه ماینتس با قمیتی متوسط ارائه می شود. شما می توانید در اینجا قهوه، آبجو، سوسیس، چوب شور و دو نوع پیتزا پیدا کنید، هرچند که بازهم قیمت متوسط است. در بالا و پشت طرفداران اصلی ورزشگاه یک باغ کوچک آبجو وجود دارد. به یاد داشته باشید شما نمی توانید با پول نقد چیزی بخرید، بلکه باید یک کارت خاص یعنی فن کارت یا کارت نقد آلمانی داشته باشید که آن را می توانید در فاصله 800 متری ورزشگاه تهیه کنید.

http://image1.stadiumjourney.com/images/stadiums/1013_d0d991c1b142746788382b47a44f389026508953.jpg

http://image1.stadiumjourney.com/images/stadiums/1013_38ade6c0daa776b66f1b09a71b719262b19cc4a2.jpg

بلیط

قیمت بلیط ها در کوفیس آرنا در کمترین حالت 10 یورو و دربالاترین قیمت 42 یورو است این به این معنی است که این ورزشگاه یکی از ارزانترین قیمت های بلیط بوندسلیگا را دارد. اما با این جو بسیار خوب و بی نظیری که این ورزشگاه دارد با خرج کردن پول های خود مطمئنا هیچ ضرری نخواهید کرد.

فضای ورزشگاه

حتی اگر کوفیس آرنا یکی از کوچکترین ورزشگاه های بوندسلیگا باشد اما با داشتن تراس های شیب دار و سفت با کمک یک زمین خوب یک فضای خوب فوتبالی مناسب و معقول برای فوتبال دوستان ایجاد می کند. هواداران ماینتس عادت دارند بعد از زدن هرگل سرود کارناوالی سنتی این تیم یعنی  Narhallamarsch' را باهم و یکصدا سر دهند.

http://image2.stadiumjourney.com/images/stadiums/1013_84219cea67033b497f0c4319c86d358735c46499.jpg

http://image1.stadiumjourney.com/images/stadiums/1013_dc3ae5751cad4008f69c377bc22ff94b0d335c8b.jpg

مناطق اطراف ورزشگاه

خب در اطراف ورزشگاه مناطق زیادی وجود دارد در کنار ورزشگاه چند مجتمع مسکونی و املاک قرار دارد. دانشگاه ماینتز هم از ورزشگاه زیاد دور نیست اما واقعیت این است شما در این شهر کاملا یک هوای تمیز و بهاری را هر روز تنفس می کنید.

 

طرفداران این تیم

طرفداران ماینتس مردمی شاد و نشاط هستند که بیشتر تحت تاثیر سنت قدیمی خود یعنی کارناوال هستند. اما یک ویژگی ساده که بسیار جالب است این است که فضای اطراف ورزشگاه اصلا صلح آمیز و دوستانه نیست چرا که معمولا طرفداران تیم بجای کف زدن تیم میهمان صدای گربه در می آورند و حتی زمانی که گوینده ورزشگاه معمول بوندسلیگا اسم کوچک بازیکن تیم میهمان را صدا می زند طرفداران افراطی این تیم در جواب به گوینده ورزشگاه می گویند "هیچ کسی اینجا وجود ندارد". در حالی که طرفداران تیم میهمان در پاسخ به هواداران افراطی تیم ماینتس می گویند: "شما فقط یک باشگاه کارناوال هستید" و طرفداران ماینتس چگونه پاسخ آن ها را می دهند؟ جالب است طرفداران ماینتس با سر دادن سرود معروف خود پاسخ آن ها را می دهند.

http://image2.stadiumjourney.com/images/stadiums/1013_f3fcf1c11c658ecbc5b45e70d02778cd13bec78e.jpg

پس از پایان بازی و فضای اطراف

بخاطر اینکه ورزشگاه به دور از حومه شهر است شما می توانید فرض کنید که آن ها دارای پارکینگ بزرگی هستند. اما متاسفانه آنها پارکینگ بزرگی ندارند و فقط پارکینگ وی آی پی دارند که آن هم مخصوص بعضی از ماشین ها است. شما زودتر باید سعی کنید در یکی از نقاط نزدیک ورزشگاه جا پیدا کنید و یا می توانید با قدم زدن و در نزدیکی یک نمایشگاه سوار اتوبوس سریع شوید. باشگاه ماینتس ادعا می کند که برای اولین بار در بوندسلیگا حمل نقلی سالم را ارائه می کند. یک سرویس شاتل رایگان و دیگر وسایل حمل نقل. زمانی که شما بلیط بازی را تهیه می کنید شما تنها 5 ساعت قبل از بازی فرصت دارید از تمامی این امکانات رایگان استفاده کنید.

http://image2.stadiumjourney.com/images/stadiums/1013_9c3a3d5aea9a3b31451cfbdb2d7b488bab799d0e.jpg

http://image2.stadiumjourney.com/images/stadiums/1013_f115a3eaf7c29fe682c1fdbf25d4fa4d87359b0b.jpg

http://image1.stadiumjourney.com/images/stadiums/1013_97c8edc4c9155e23315a301d5ede45673afef570.jpg

پیشنهاد های افزودنی جدید به ورزشگاه

کوفیس آرنا چند پیشنهاد ارائه داده است که چند راهروی جدید به ورزشگاه اضافه کند تا تعداد بیشتری بتوانند تماشاگر مسابقه باشند، علاوه بر این، این نوید را به مربیان داده است که سالن کنفرانس مطبوعاتی را مجهز تر و بزرگتر کند که امروزه این حداقل کاری است که یک ورزشگاه باید داشته باشد.

نتیجه نهایی

همه چیز در اینجا منظم و تمیز است به همین دلیل ممکن است شما در اینجا احساس راحتی کند. در اینجا همه چیز ارزان است، طرفداران بی نظیر و جو فوق العاده ای دارد اما با این حال شما می دانید که اینجا چیزی بیشتر از تر فوتبال وجود دارد.

امیدوارم سفر ما به شما خوش گذشته باشه


تعداد بازديد : 67
جمعه 10 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:6
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

یادداشت اختصاصی؛ زور نویل به چولو نرسید

هفته 28 م لیگای اسپانیا پر از نکات خاص و عجیب و در عین حال جذابیت بود از بازی مادرید برابر ویگو تا بارسلونا برابر ایبار و از همه مهمتر بازی حساس روخی بلانکوس و لوس چه در ورزشگاه مستایا ی شهر والنسیا.

پیتر لیم و دوستانش منتظر این بودند تا نویل با یک برد شیرین قرارداد نویل را تمدید کنند اما بازی از اوضاع دیگری بود. طبق پیشبینی کمتر کسی برد والنسیا برابر اتلتیکو را پیشبینی می کرد که در واقع همین پیشبینی هم شد.

اتلتیکویی ها برای برد به میدان می آمدند و خیلی زود توسط آنتوان گریزمان دروازه دیگو آلوز را باز کردند این برای چندمین بار است که والنسیا تحت هدایت نویل عقب میوفتد جالب است بدانید که بیش از 60% بازی هایی که والنسیا تحت هدایت نویل بوده است با گل عقب افتاده است. والنسیا درنیمه اول بازی بازی بسیار خوب و شناوری را از خود به نمایش گذاشت چینش متفاوت نویل در این بازی کار دست این تیم هم داد و آن هم جانشین کردن فوئگو بجای دنی پارخو بود که با اشتباه فوئگو گل اتلتیکومادرید به ثمر رسید. دنی پارخو در این فصل از لحاظ آماری بهترین هافبک والنسیا به شمار می رود که با دوندگی بی امان خود جور خط دفاعی والنسیا را به دوش می کشد. والنسیا در این فصل هر وقت گل می خورد تازه موتورش داغ می شود و به خودش می آید درست 4 دقیقه بعد بود که دنیس چریشف جوان روی پاس زیبای پاکو آلکاسر دروازه یان اوبالاک را باز کرد. چریشف در این چندبازی برای نویل نعمتی بوده است این بازیکن روس آمار فوق العاده ای را در چند بازی برای والنسیا داشته است به طوری که اگر چریشف برای نویل نبود اوضاع بدتر ازین برای نویل و یارانش می شد. از خط دفاع و البته دروازه پر نوسان والنسیا در این بازی نباید گذشت خط دفاعی که بسیار نامنظم و آشفته به نظر می رسید به طوری که آنتوان گریزمان خیلی راحت بازی می کرد و توپ را به یاران خود می رساند. کلمه "نوسان" کلمه ای است که این فصل زیاد در تیم والنسیا صرف می شود. والنسیا در نیمه اول بازی در حد بزاعت خود خیلی خوب بازی کرد و حتی می توانست برنده از بازی خارج شود اما در نیمه دوم اوضاع از قرار دیگری برای والنسیایی ها بود. اتلتیکویی ها برای برد میدان آمده بودند تا فاصله را با مدعیان حفظ کنند، نویل در این نیمه بسیار ضعیف کار کرد درست در همانجایی که باید توانایی های خود را نشان می داد این چولو بود که بازی را در نیمه دوم از آن خود کرد به طور خلاصه بازی در نیمه دوم را در یک جمله می توان که "زور والنسیا به اتلتکیومادرید نرسید" دیگو سیمئونه در نیمه دوم خیلی خوب مربیگری را به نویل آموزش داد و با در درست گرفتن بازی و تعویض های به موقع خود کلاس خود را در زمین نشان داد اگرچه اگرچه نویل نکات مثبتی هم در والنسیا داشته است اما قطعا به طور یقین نمی توان گفت اشکال از سرمربی است چرا که هر مربی در والنسیا آمده بیشتر از یک سال دوام نیاورده است و طبیعی است نویل چنین وضعیتی را به دنبال داشته باشد.


تعداد بازديد : 25
دو شنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 21:56
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

مارکینیوش به جمع خریدهای احتمالی آنجلوتی برای فصل بعد اضافه شد

مدافع برزیلی باشگاه پاریس سنت ژرمن به نظر می رسد مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ و کارلو آنجلوتی قرار گرفته است.

به گزارش Le10Sport، بایرن علاقمند است مارکنیوش برزیلی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد و گفته می شد در حال حاضر در تماس با مسئولان باشگاه پی اس جی است. با توجه به گزارش یک فرد نزدیک به باشگاه بایرن انتقال این بازیکن از پی اس جی به بایرن کمتر از 45 میلیون یورو برای بایرنی ها آب نخواهد خورد!


تعداد بازديد : 32
دو شنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 20:22
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

توصیه بالاک به گوتزه: از استعدادت برای ساکت کردن منتقدینت استفاده کن!

میشائیل بالاک کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در جدیدترین مصاحبه خود از ماریو گوتزه حمایت کرده است.

به گزارش fussballeuropa، هافبک سابق باشگاه چلسی و لورکوزن از همتای جوان آلمانی خود حمایت کرده است و معتقد است او باید تسلیم نشود و از استعدادش استفاده کند.

بالاک در مصاحبه sky90 گفت:

ماریو درحال حاضر موفق نشده خود را نشان دهد خب این یک چیز طبیعی است چرا که هنوز خیلی جوان است و چهره ی منفی او در بزرگترین باشگاه آلمان جلب توجه می کند ماریو خیلی زود در بهترین باشگاه های آلمان بازی کرد و 98 بار در این سن پیراهن تیم ملی را برتن کرده است. ماریو برای بزرگ شدن باید دائم مبارزه کند تا استعداد خود را به سهولت ایجاد شده تحمیل کند.


تعداد بازديد : 27
دو شنبه 17 اسفند 1394 ساعت: 19:47
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

توخل نسخه پپ را پیچاند، پپ نسخه توخل را گرداند

در این مقاله سعی داریم بازی روز شنبه درکلاسیکر را از نگاه دیگر تحلیل کنیم.

سرانجام روز شنبه سرنوشت ساز بوندسلیگا فرا رسید، شبی که به قیمت قهرمانی برای دوتیم وجود داشت دورتموند بعد از فرصت مناسبی که هفته پیش از باخت بایرن عایدش شده بود به مصاف باوارایی ها می آمد با امیدی که فاصله را با بایرنی ها به عدد 2 برساند تا مانع چهارمین قهرمانی بایرن و در پی آن مانع تاریخ سازی این باشگاه در بوندسلیگا شود.

توخل پس از باخت پرگل تیمش در بازی دور رفت مقابل بایرن به نظر می رسید برای این درکلاسیکر دیگر آب دیده شده باشد از همین رو پیشبینی می شد توخل بازهم با چینش های خاص خود اینبار از بایرن میهمان استقبال کند. همان جور که انتظار می رفت توخل تیمش را با ترکیبی خاص در مقابل یاران پپ ارنج کرد ترکیبی با دو سه تفاوت کلیدی برای زنبورها که در نهایت بازی به کار تیم توخل آمد. ترجیح دادن بندر بجای سوبوتیچ در غیاب سوکراتیس و از همه مهتر حضور دورم در پست هافبک از نکات کلیدی توخل برای ترکیب تیمش بود. حضور دورم در پست هافبک این را می گفت که دورتموند برخلاف بازی همیشگی خود یعنی انتحاری بازی نخواهد کرد چرا که اندیشه توخل از دورم چیزی فراتر از یک چیز است، دورم در این فصل مهره کلیدی توخل بوده است چرا که این بازیکن هر وقت تیمش در بازی هایی که تحت فشار بوده با دوندگی بی امان در فاز دفاع و حمله به طور آزاد کار می کند این تاکتیک توخل بارها به بار نشسته است از بازی برابر اشتوتگارت در پوکال تا هانوفر، لورکوزن و حالا هم بایرن که در نهایت این تاکتیک به سود توخل به پایان رسید. در واقع دورم صرفا در یک پست کار نمی کند و مانند مهره ای وزیر در شطرنج برای توماس توخل حساب می رود.

اما کار از 20 دقیقه بعد از بازی شروع شد دورم در اوایل بازی روبروی روبن تقابل می کرد که عملا روبن از کار افتاده بود 20 دقیقه بعد پپ که می دانست هدف توخل از حضور دورم در زمین چه است بازی تیمش را به سمت داگلاس کاستای برزیلی برد. پس از 10 دقیقه و در اواخر نیمه اول توخل هم تاکتیک پپ را بی جواب نگذاشت اینبار دورم از سمت چپ که عملا روبن از کار افتاده بود به سمت راست و به سمت کاستا آمد تا دوباره موج حملات بایرنی ها را خنثی کند اما توخل بسیار با هوشیار کار کرد و روبن هم در سمت چپ آزاد نگذاشت چرا که بعد از رفتن دورم به سمت کاستا هوملز به لب خط آمد تا روبن را بسته نگه دارد. در نیمه اول بازی به خوبی توماس توخل نسخه پپ گواردیولا را پیچاند و عملا بایرن را در نیمه اول اسیر خود کرده بود.

در نیمه دوم بازی اوضاع از قرار دیگری بود، کادر فنی دورتموند می دانستند هرچه از دقایق بازی در نیمه دوم بگذرد به ضرر تیم خود و به سود بایرن خواهد بود و پپ گواردیولا هم به خوبی می دانست که این نیمه با توجه به بازی دورتموند نیمه ی تیمش خواهد بود. در نیمه اول بازی اشاره شد که دورتموندی ها عملا مرکز حملات بایرنی ها را یعنی از سمت چپ و راست بسته بودند اما در این نیمه پپ گواردیولا خیلی خوب توانست توخل را تسلیم کند، پپ با حفظ توپ و عدم عجله کردن بی مهبا به خوبی ریتم بازی تیمش را همانطور که انتظار و پیشبینی می شد بدست آورد، اینبار پپ مرکز حملات تیمش را به قلب دفاع دورتموند و از فضاهای بین هوملز بندر و دو دفاع کناری این تیم قرار گذاشت که بارها بایرنی ها در نیمه دوم بازی از همین تاکتیک استفاده کردن و به خوبی هم موفق شدند اما اگر دقت را چاشنی کار خود را هم می کردند می توانست به گل هم برسند.

هرچه از بازی می گذشت دورتموندی ها تحت فشار و خسته می شدند و پپ فکر تساوی را به سر توماس توخل می آورد، توخل که می دید تیمش تحت فشار است مساوی را ارزشمند می شمرد. چرا که

با این حال به نظر می رسید سناریوی بازی عوض شده بود و دورتموند هم به این تساوی راضی بود.

توخل پس از پایان بازی گفت:

خب همین که بازی منظمی را ارائه کردیم بسیار راضی ام در برابر تیمی مثل بایرن چنین بازی کنید مطمئنا باید راضی باشید هنوز ما امید داریم و به خودمان ایمان داریم.

نگاه کلی از روی تصاویر:

 


تعداد بازديد : 32
یک شنبه 16 اسفند 1394 ساعت: 14:58
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

توخل: از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم؛ بازی بسیار منظمی را ارائه کردیم

سرمربی باشگاه بروسیا دورتموند پس از تساوی بدون گل تیمش برابر بایرن در جمع خبرنگاران حاضر شد و به مصاحبه پرداخت.

به گزارش fourfourtwo، توماس توخل پس از پایان بازی از نحوه بازی شاگردانش تمجید کرد و معتقد است تیمش هنوز هم به قهرمانی در لیگ امیدوار است با این حال این مربی بازی های آینده تیمش را هم مهم خطاب کرد.

توماس توخل پس از پایان بازی گفت:

من می خواهم از تمامی بازی های که در پیش داریم امتیاز لازم کسب کنیم چه تاتنهام و چه ماینتز در ادامه کار. حتی ما اگر بایرن هم شکست می دادیم بازهم پشت سر آن ها بودیم و هنوز هم پشت سر آن ها هستیم. امروز تشنه پیروزی بودیم اما نتیجه تساوی بدون گل ما را نا امید نکرد. بازی بسیار خوبی در نیمه اول ارائه کردیم به خصوص در 30 دقیقه ابتدای بازی من لذت بردم از نحوه بازی تیمم. زدن گل مطمئنا می توانست به ما کمک زیادی کند اما بازهم من از نمایش تیمم راضی هستم. این بسیار حائز اهمیت است که در مقابل فشار سخت بایرن با منظم دفاع کنید، بایرنی ها خیلی خوب بازی می کردند و ماهم به خوبی دفاع می کردیم ما هرگز شکل منظم خود را از دست ندادیم با این نتیجه هنوز رقابت می ماند و ما هنوز ایمان داریم.


تعداد بازديد : 54
یک شنبه 16 اسفند 1394 ساعت: 6:55
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

شوبرت: نتیجه مساوی عادلانه تر بود؛ ولفسبورگ باهوش تر از ما بود

سرمربی باشگاه گلادباخ پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به مصاحبه پرداخت.

این نتیجه ای نبود که ما به دنبال آن بودیم، بازی را خوب آغاز کردیم اما در انتها ریتم کار را از دست دادیم که روی صحنه خطا و اشتباه از خودمان گل را دریافت کردیم، که متاسفانه چند دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کردیم، پس از آن به دنبال برگشت به بازی بودیم که توانستیم در نیمه اول موفق شویم. در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و موقعیت های بسیار خوبی داشتیم، نتیجه ی این بازی به نظر من تساوی بود.


تعداد بازديد : 30
یک شنبه 16 اسفند 1394 ساعت: 6:51
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

1- هانوفر در 7 بازی گذشته خانگی خود 6 تا را واگذار کرده است.

2- هانوفر در 4 بازی گذشته خانگی خودش با اختلاف 1 گل بازی ها را واگذار کرده است.

3- ولفسبورگ در 3 بازی اخیر خود در بوندسلیگا میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.

4- ولفسبورگ در 6 بازی اخیر خارج از خانه خود موفق به کسب پیروزی نشده است.


تعداد بازديد : 39
دو شنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 22:32
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

http://aat.cdn.vizplay.org/v/9940496588cbb3d4f53833e6cd86d052.mp4?st=pJ2o0UU9ZiuEj5BA7dqGOA&hash=hxjBm1b9ut3WuEnq31th4w


تعداد بازديد : 21
دو شنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 19:39
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

سامر: گوتزه هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است.

ماتیاس سامر از پپ گواردیولا حمایت کرده است و بیان کرده که گوتزه هنوز هم جای بیشتری برای آمادگی دارد.

به گزارش espnfc، ماریو گوتزه پس از مصدومیت طولانی کشاله ران حدود سه هفته است که به تیم بایرن مونیخ اضافه شده است با این حال این بازیکن در 3 بازی گذشته روی نیمکت کار را ادامه داده است. ماتیاس سامر درباره این حواشی واکنش نشان داده است و از پپ گواردیولا حمایت کرده است.

ماتیاس سامر دراین باره می گوید:

ماریو به خوبی آماده شده است اما هنوز فاقد ریتم است. بازیکن های دیگری هم مانند تیاگو، کومان، ریبری فقط یک قدم جلو هستن اما ماریو هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.


تعداد بازديد : 29
دو شنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 18:0
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

باشگاه اینتر به دنبال جذب کریم بلعربی

به نظر می رسد باشگاه اینتر میلان در این تابستان می خواهد کریم بلعربی وینگر ملی پوش باشگاه بایر لورکوزن را به خدمت بگیرد.

به گزارش fussballeuropa، باشگاه اینتر قصد دارد کریم بلعربی در این تابستان به خدمت بگیرد. بر اساس گزارش رسانه های ایتالیایی بلعربی تا سال 2020 با باشگاه لورکوزن قرار دارد و شایعات درمورد بند جدایی در قرارداد او بیش از 15 میلیون یورو قلمداد شده است. هرچند رئیس باشگاه لورکوزن یعنی رودی فولر تایید کرده است که او هیچ بند قراردادی ندارد. با این حال به نظر می رسد باشگاه اینتر عزم خود را برای به خدمت گرفتن بلعربی جذب کرده است.


تعداد بازديد : 27
دو شنبه 10 اسفند 1394 ساعت: 17:53
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

1- دورتموند 6 بازی آخر خود در خانه و در بوندسلیگا را با برد پشت سر گذاشته است.

2- دورتموند در 3 بازی آخر خود در خانه نیمه اول بدون گل زده تمام کرده و سپس بازی را در نیمه دوم به سود خود تمام کرده است.

3- دورتموند 3 بازی آخر خود مقابل هوفنهایم در تمام رقابتها مسای کرده است.

4- هوفنهایم در 6 بازی آخر خارج از خانه خود میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.

5- دورتموند در 4 بازی آخر خود در بوندسلیگا 4 کلین شیت کرده است.

6- دورتموند در 4 بازی آخر خود در بوندسلیگا میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.

7- هوفنهایم در 7 بازی اخیر خود در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی نشده است.


تعداد بازديد : 47
شنبه 8 اسفند 1394 ساعت: 23:46
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

بورکی: قطعا از کسانی که انتظار داشتیم بازی خوبی را ندیدیم؛ در نیمه دوم دائم تحت فشار بودیم

رومن بورکی گلر باشگاه بروسیا دورتموند عملکرد یارانش را از آن چیزی که همه انتظار داشتند نا امید کننده خواند و معتقد است صعود تیمش به مرحله ی بعد را مهمترین چیز خواند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، رومن بورکی گلر دورتموند بازی تیمش را جالب خطاب نکرد و انتظار بازی بهتری را از تیمش برابر پورتو می کرد با این حال این دروازبان سوئیسی صعود تیمش به مرحله ی بعد را مهمترین چیز برای تیمش خواند.

رومن بورکی پس از پایان بازی گفت:

در حاضر مهمترین پیام این است که ما صعود کرده ایم، قطعا از کسانی که انتظار داشتیم بازی خوبی را ارائه نکردند. در بسیاری از موارد در پاس دادن بد کار می کردیم و پورتو دائم ما را تحت فشار می گذاشت، بنابراین ما در مقابل این مشکلات خوب کار کردیم و نتیجه ی یک هیچ هم می تواند کاملا معقول باشد. من تا به حال چنین برتری را پس از یک برد احساس نکرده بودم، قطعا ممکن است حتی دوباره چنین چیزی برای ما رخ دهد.


تعداد بازديد : 26
جمعه 7 اسفند 1394 ساعت: 13:41
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

به گزارش fourfourtwo، توماس توخل صرف نظر از نتیجه نهایی از عملکرد شاگردانش راضی نیست. بعد از گل به خودی  ایکر کاسیاس این مربی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پورتو تحت تاثیر بازی تیمش قرار نگرفت.

توماس توخل پس از پایان بازی گفت:

من از عملکرد تیمم راضی نیستم حتی با اینکه پیروز شدیم. ما فاقد دقت در بسیاری از موارد بودیم، بیش از حد درون زمین بی نظم کار کردیم. ما در شرایط جالبی قرار نداشتیم که اینجور مرتکب اشتباه می شدیم اما به وضوح از این نتیجه بدست آمده راضی هستم. اگر آن گل آفساید ما قبول می شد عملکرد ما می توانست قابل توجیه باشد اما ما در طول بازی خیلی کار را برای خودمان پیچیده کردیم. در پایان همه چیز خیلی خوب برای ما پیش رفت و ما انتظار نداشتیم برابر حریف قدرتمندی مانند پورتو موفق کار کنیم، من فکر می کنم کاملا سزاوار این بودیم که به مرحله ی بعدی صعود کنیم.


تعداد بازديد : 27
جمعه 7 اسفند 1394 ساعت: 13:16
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

اختصاصی بوندسلیگافنز؛ عشق در برابر قدرت جرئت در برابر باور!

در این یادداشت به اتفاقات بازی جذاب و حساس روز یکشنبه از نگاهی دیگر خواهیم پرداخت.

هفته 22 م بوندسلیگا 1 آلمان پر از بازی های جذاب و زیبا بود از بازی روز شنبه بایرن برابر دارمشتات که مونیخی ها یک نیمه را واگذار کرده بودند تا پیروزی عجیب غریب آنها در نیمه دوم کار را برای سایر تیم ها حداقل برای نزدیک ترین تعقیب کننده یعنی بروسیا دورتموند سخت کرده بود. اما روز یکشنبه اوضاع از یک قرار دیگری بود چرا که دوتیم لورکوزن و دورتموندی به مصاف هم می رفتند که نتیجه ی مساوی برای آنها معنایی در بر نداشت از همین رو دیدار نفس گیر و جذاب در پیش روی دوتیم در بای آرنا بود دیداری که 4 کلام در آن خلاصه می شد، 4 کلامی هر لحظه به انتهای بازی نزدیک می شد پر رنگ تر و نمایان تر می شد.

عشق، قدرت، جرئت، باور

برخلاف همه ی بازی ها شاگردان توماس توخل بازی همیشگی خود را نتوانستند آن طور و شاید جلوی لورکوزن ارائه کنند حداقل آمار چنین می گفت که دورتموند برای اولین بار در این فصل غیر از بازی با بایرن در برابر تیم دیگری مالکیت توپ کمتری را به دنبال داشته است. درست دو هفته ی پیش در همین زمین بود که صدرنشین بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ در برابر همین لورکوزن صفارایی می کرد حتی بایرن هم نتوانست در برابر این لورکوزن تاب بیاورد و در ادامه ناکام این بازی بزرگ هفته نام گرفت. اما درست دوهفته بعد سناریویی همین شکلی برای تیم دوم جدول برابر شیرها شکل گرفت همان جایی که دورتموند نتوانست مانند همیشه بازی خوب خود را به حریف خود تحمیل کند و این تیم میزبان بود که رفته رفته بازی و فشار خود را بر حریف خودش دیکته می کرد، دیکتهی که هرلحظه سرعت خواندش برای لورکوزن بیشتر و نوشتنش برای دورتموند سخت می شد. هوادارن انبوه بروسیا دورتموند که به ورزشگاه آمده بودند می دانستند این بازی حکم مرگ یا زندگی در این فصل برای تیمشان دارد بنابراین هرچه به پایان بازی نزدیک می شد عشق و حمایت های هوادارن زرد وستفالن بیشتر بیشتر پشت بازیکنان خود جای می گرفت. سرانجام این عشق و شور و در پی آن انرژی مثبت برای زنبورها به بار نشست و در نهایت پیره امریک اوبامیانگ توانست پاسخ محبت های هوادارن را دهد. با این گل قدرت جو و شرایط بازی برای لورکوزنی ها بیش از پیش شد و هرلحظه بوی گل را این تیم برای هوادران ورکسلف وا می داشت شاگردان روگر اشمیت نمی خواستند پس از 6 بازی بدون باخت طعم شکست را بچشند بنابراین هرچه از بازی می گذشت فشار وقدرت لورکوزن برای دورتموندی ها سر سام آور تلقی می شد. در این بین بالاخره هنر چیدمان های عجیب توماس توخل به کمک دورتموند آمد، توخل جوان پس از اینکه ابتدای بازی پولشیچ و لیتنر جوان را فیکس به میدان فرستاده بود، اریک دورم جوان هم را راهی میدان کرد اما اینبار نه به عنوان صرفا یک مدافع چپ بلکه به عنوان یک وینگر چپ چرا که این بازیکن بتواند ضرب حملات لورکوزنی ها را از سمت چپ بگیرید و در پی آن با حملات سریع کار ساز باشد جرئت توخل بالاخره به بار نشست و اینبار مهم تر از همه در یک بازی حساس و نفس گیر به کمک آنها آمد، دل و جرئتی که حالا هوادارن بروسیا دورتموند باید مدیون آن باشند چرا که رو همین تاکتیک دورم توانست با فرار خودش پاس ارزشمندی را به اوبامیانگ دهد. اما بازهم این هوادارن بایر لورکوزن بودند که تسلیم نمی شدند و بازهم به دنبال گل تساوی خود می گشتند باور این تیم به یک بازی انتحاری و نفس گیر، نفس را در سینه ی هوادارن دورتموند تا پایان بازی گرفته بود همان باوری که اگر دقت چاشنی آن بود می توانست به بار بشیند و لورکوزن مزد بازی خوب خود را بگیرد. با این برد مردان روگر اشمیت همچنان در یک دهه اخیر در حسرت پیروزی خانگی برابر دورتموند ماندند چرا که آنها از سال 2007 نتوانسته اند برابر دورتموند در خانه پیروز شوند آنها در یک دهه اخیر در برابر دورتموند در خانه بیش از هرتیمی امتیاز از دست داده اند و در این فصل به لیست تیم های دبل شده زنبورها اضافه شدند تا نیش زنبورها در خانه برای آنها تبدیل به کابوسی شده باشد دیگر دستاورد این بازی حداقل برای دورتموندی در آمار های دیدارکننده دوتیم بود جایی که تا پیش از این بازی دوتیم 26 بار روبه روی هم پیروز شده بودند اما با این پیروزی شیرین و ارزشمند حالا کفه ی ترازو ناگهانی به نفع دورتموندی ها سنگینی می کند. در این بین نباید از واژه ی حاشیه بگذریم چرا که شاید می توانست در این بازی پر رنگ باشد اما آنچه که در نهایت پا بر جا ماند 4 کلمه عشق، قدرت، جرئت، و باور بود.

به قلم فربد ورزنده


تعداد بازديد : 53
دو شنبه 2 اسفند 1394 ساعت: 23:18
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

1- هوفنهایم در 7 بازی گذشته خود میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.

2- ماینتس در 3 بازی اخیر خود در هردونیمه اول و دوم پیروز مسابقه بوده است.

3- ماینتس 3 بازی آخر خود در بوندسلیگا را با برد پشت سر گذاشته است.

4- هوفنهایم در 14 بازی اخیر خود در بوندسلیگا موفق به کسب پیروزی نشده است.

5- ماینتس در 3 بازی اخیر خارج از خانه خود میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.


تعداد بازديد : 40
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:5
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

ستایش پوگبا از مولر؛ مولر مرد لحظه های سرنوشت ساز است!

ستاره فرانسوی باشگاه یوونتوس در جدیدترین مصاحبه خود به ستایش از توماس مولر پرداخته است.

به گزارش fussballeuropa، پل پوگبا ستاره فرانسوی باشگاه یوونتوس از همتای آلمانی خود تمجید کرده است و او را بازیکن سرنوشت سازی خوانده است.

پل پوگبا در جدیدترین مصاحبه خود گفت:

او فوق العاده در لحظه های حساس سرنوشت ساز است، شاید گاهی اوقات درخششی نداشته باشد اما بازهم او به طور ناگهانی کارهای خارق العاده ای انجام می دهد هم در تیم ملی آلمان و هم بایرن. او همیشه موجب می شود که بین یک یا دوچیز تفاوت ایجاد کند، مولر واقعا بازیکن خطرناکی است.


تعداد بازديد : 42
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:42
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

واکنش باکا به علاقمندی آنجلوتی به وی؛ در میلان خوشحالم!

مهاجم کلمبیایی باشگاه آث میلان در جدیدترین مصاحبه خود از شایعات علاقمندی آنجلوتی به وی واکنش نشان داد.

به گزارش Espn، کارلوس باکا مهاجم گلزن باشگاه آث میلان در مورد شایعه علاقمندی آنجلوتی به وی واکنش نشان داد و بودن در میلان را ترجیح داد. این مهاجم کلمبیایی هفته ی پیش در لیست علاقمندی های کارلو آنجلوتی برای فصل بعد قرار گرفت اما حالا خود این بازیکن به شایعات واکنش نشان داد.

کارلوس باکا گفت:

من و خانواده ام خوشحالیم که اینجا در میلان هستیم، ما هیچ مشکلی و نگرانی در اینجا نداریم. هوادارن در اینجا به من خیلی محبت می کنند و من مشتاقم که تجربه ی جدیدی را با این هواداران سپری کنم.


تعداد بازديد : 29
جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:28
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

هکینگ: کار صعود ما هنوز به پایان نرسیده؛ درکسلر هنوز هم جای درخشش بیشتری در ولفسبورگ دارد

سرمربی تیم فوتبال وولفسبورگ پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل خنت بلژیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد بازی سخن گفت.

به گزارش سایت یوفا، دیترهکینگ سرمربی باشگاه وولفسبورگ هنوز کار صعود تیمش را به دور بعد تمام شده نمی بیند با این حال این مربی بازی تیمش را در این بازی ستود و از بازیکن کلیدی تیمش هم یعنی درکسلر تمجید به عمل آورد.

دیتر هکینگ:

پیروزی بسیار شیرینی را کسب کردیم، یک نتیجه بسیار خوب با عملکری فوق العاده حداقل در 80 دقیقه از طول بازی. متاسفانه مکس کروزه در زدن گل چهارم ناکام ماند که در پی آن بازی را از دست دادیم و بصورت پایدار کار نکردیم. دیروز من گفتم که می خواهیم به یک نتیجه معقول و مناسب کسب کنیم چرا که هر وقت شما در زمین حریف پیروز می شود در مرحله حذفی نباید در خانه ی خودتان مرتکب اشتباهی شوید بنابراین باید در طول 3 هفته باقی مانده تمرکز کنیم تا بازی را هرجور شده به نفع خودمان تمام کنیم.

همچنین هکینگ در مورد جولین درکسلر گفت:

درکسلر امشب فوق العاده بود، جولین دو گل کلاس بالا به ثمر رساند که یکی از آن ها یعنی گل اول همراه با ویرینیا بود که خیلی زیبا کار کرد. و در گل دوم هم بسیار هوشیار و باکیفیت نشان داد. خوشحالم که این درخشش او می تواند برای اعتماد به نفسش مفید باشد، جولین حالا هر بازی می تواند خودش بیشتر بیشتر در زمین اثبات کند.


تعداد بازديد : 31
پنج شنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 10:33
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

باشگاه لیورپول هم به جمع مشتریان جدی نوردوایت پیوست

هافبک باشگاه گلادباخ در پایان فصل قراردادش به پایان می رسد و حالا بسیاری از باشگاه ها برای جذب این بازیکن از همین الان دست به کار شده اند.

به گزارش soccernews، هاوارد نوردوایت هافبک باشگاه گلادباخ در پایان فصل قرارداش به پایان می رسد و در این بین باشگاه هایی نظیر دورتموند و چند باشگاه لیگ برتری از جمله لیورپول هم که امروز به جمع مشتریان این بازیکن پیوست اضافه شدند.

گفته می شود یورگن کلوپ این بازیکن نروژی را خوب می شناسد و او مصمم است که این بازیکن را در تابستان به آنفیلد بیاورد. نوردوایت اخیرا اعتراف کرد که درباره ی آیندش بزودی تصمیم گیری خواهد کرد اما او به احتمال زیاد با پیشنهادات وسوسه انگیز باشگاهای انگلیسی به لیگ برتر انگلیس خواهد رفت.


تعداد بازديد : 38
دو شنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 18:38
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

فوری و رسمی؛ جوئل ماتیپ به لیورپول پیوست

مدافع جوان باشگاه شالکه به قراردادی آزاد به باشگاه لیورپول پیوست.

به گزارش Goal، جوئل ماتیپ 24 ساله سرانجام با قراردای آزاد در این تابستان به بندر لیورپول خواهد رفت تا به تیم لیورپول بپیوندد. ماتیپ جزو بازیکنان آکادمی شالکه است که از سال 2009 در این باشگاه است و در این مدت 200 بازی برای این تیم انجام داده است اما حالا این بازیکن پس از 7 سال گلزن کرشن را ترک می کند.

مدیر ورزشی شالکه هورست هلدت به وبسایت رسمی باشگاه شالکه گفت:

ما از سال گذشته مذاکرات فشرده ای با جوئل داشتیم اما خیلی زود بعضی از عوامل باعث شد که ماتیپ قرارداد خود را با باشگاه تمدید نکنند و بدین ترتیب با ما خداحافظی خواهد کرد.

جوئل ماتیپ هم پس از ترک باشگاه شالکه گفت:

من همیشه گفته ام فقط به یک دلیل باشگاه شالکه را ترک می کنم آن هم به دلیل یک تجربه ی جدید، شالکه یک خانواده ی بزرگ برای من باقی می ماند و برای من همیشه یک افتخار بوده که در این باشگاه توپ زده ام.


تعداد بازديد : 30
دو شنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 18:12
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

هکینگ: خوشحالم به آن چیزی که مدت ها در انتظارش بودیم دست پیدا کردیم

سرمربی تیم فوتبال ولفسبورگ پس از اینکه تیمش بعد از یک ماه پیروزی بدست آورد خرسند است و همچنین این پیروزی را نوید یک ادامه ی بهتر می داند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه ولفسبورگ، دیتر هکینگ سرمربی تیم فوتبال ولفسبورگ اولین پیروزی اش را در سال 2016 توانست بعد از مدت ها بدست آورد با این حال او این برد به امید یک ادامه ی بهتر برای تیمش خواند.

دیتر هکینگ پس از پایان بازی گفت:

اگر شما هفت بازی را نبرید همه بلافاصله یک ریشه ی کار را مقصر می بینند. در 20 دقیقه اول بازی، بازی همیشگی خود را ارائه ندادیم که به طور معمول چنین بازی از ما رخ می دهد اما پس از آن رفته رفته باهم هماهنگ شدیم که در پی آن توانستیم یک گل هم به اینگولشتات بزنیم بعد از آن این گل به ما کمک کرد دو سه کلاس بهتر بازی کنیم. نیمه دوم بازی در کل زیاد جالب نبود اما من واقعا لذت بردم که بازیکنانم دستورات تاکتیکی من را بر حریف خود غالب کردند، با این حال بسیار این مهم است که نمایش ما در انتها بصورت یک نمایش منفی به پایان رسید اما بازهم به اون چیزی که می خواستیم دست پیدا کردیم با این پیروزی ما می توانیم در ادامه بهتر کار کنیم.


تعداد بازديد : 30
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 22:36
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

شاف: اگر از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار بودیم حتی می توانستیم دورتموند را تسلیم کنیم

سرمربی تیم فوتبال هانوفر پس از شکست تیمش مقابل دورتموند در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون بازی سخت گفت.

به نقل از سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، توماس شاف سرمربی هانوفر پس از شکست یک هیچ تیمش از نحوه بازی شاگردانش تمجید کرد و حتی بیان کرد که تیمش هم می توانست در این بازی پیروز شود.

توماس شاف پس از پایان بازی گفت:

ما یک عملکرد بسیار خوب ارائه دادیم، یک بازی منظم و هماهنگ که متاسفانه در نهایت مزد این بازی خوب خود را نگرفتیم. زمانی که گل را هم خوردیم به هیچ وج هدف ما این نبود که به عقب بازگردیم. بدیهی است که با این بازی ما شانس کمتری داشته باشیم اما با این حال شانس های بسیار خوبی هم داشتیم، اگر امروز از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار بودیم حتی می توانستیم دورتموند را تسلیم کنیم.


تعداد بازديد : 56
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 22:3
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

توخل: بازی برخلاف تصورات دشوار از آب درآمد؛ مهم کسب این 3 امتیاز بود

سرمربی باشگاه بروسیا دورتموند پس از پیروزی دشوار تیمش برابر هانوفر در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون بازی سخت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند، توماس توخل سرمربی دورتموند که تیمش با نتیجه ی یک بر صفر از سد هانوفر گذشت از کسب 3 امتیاز بازی خرسند است و این بازی را برخلاف تصوراتی که می شد توصیف کرد.

توماس توخل پس از پایان بازی گفت:

در ذهن اغلب ما اینطور به نظر می رسید که این بازی ساده به نظر برسد اما امروز در واقع این طور برای ما نبود، به همین منظور برای این بازی بسیار تلاش کردیم و 20 دقیقه اول بازی را خیلی خوب شروع کردیم که حتی شانس هایی هم برای گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از شانس هایی که بدست آوردیم استفاده کنیم، پس از آن ما بازی سخت و سختر شد، در پایان من فکر می کنم قطعا عملکرد ما می توانست بهتر از این هم باشد با این حال من خیلی خوشحالم که به هرقیمتی این 3 امتیاز را توانستیم بدست آوردیم


تعداد بازديد : 45
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت: 21:45
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

1- ولفسبورگ در 31 بازی خانگی اخیر خود در بوندسلیگا فقط یک شکست خورده است.

2- اینگولشتات در 9 بازی آخر خود در بوندسلیگا میانگین گل کمتر از 2.5 در هربازی را داشته است.

3- اینگولشتات در 4 بازی اخیر خارج از خانه موفق به گلزنی نشده است.

4- اینگولشتات 3 بازی آخر خارج از خانه خود را با شکست پیش برده است.


تعداد بازديد : 45
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 21:41
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

وانتسیرل: برای موفقیت برابر بایرن نیاز به یک انگیزه مضاعف داریم

مارکوس وانتسیرل سرمربی تیم فوتبال آگسبورگ در آستانه حساس بازی تیمش مقابل بایرن در مورد این بازی در جمع خبرنگاران سخن گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه آگسبورگ، مارکوس وانتسیرل پیش از بازی حساس تیمش برابر بایرن در جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد شرایط بازی و تیمش سخن گفت.

وانتسیرل در کنفرانس خبری گفت:

بایرن مونیخ تیمی است که غالب بر لیگ است برای موفقیت برابر این تیم نیاز به یک روحیه مضاعف داریم. ما می خواهیم از بازی در برابر بایرن لذت ببریم و سعی می کنیم همه چیز را به قیمت امتیاز نبینیم، ما از این هفته با آغاز رقابتهای لیگ اروپا برنامه ی فشرده ای داریم اگر می خواهیم برابر لیورپول موفق شویم باید از همینجا یعنی در برابر بایرن خود را آماده کنیم، چند بازیکن مصدوم برای این بازی داریم اما واقعیت این است که ما هم این شانس را داریم برابر بایرن مونیخ پیروز شویم.


تعداد بازديد : 37
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 19:8
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

پپ گواردیولا تایید کرد گوتزه و ریبری این هفته می توانند برای بایرن به میدان بروند

پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن خبر داد که دوبازیکن مصدوم این تیم یعنی ریبری و گوتزه قادر هستند به میدان بروند اما در مورد آنها ریسکی نمی کند.

به گزارش Spox، دوبازیکن کلیدی باشگاه بایرن ماه هاست که در بند مصدومیت قرار دارند و  در این روزها در مرز آمادگی برای ورود به میادین قرار گرفته اند با این حال پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ تایید کرده است که درمورد این دوبازیکن باید صبور بود.

گواردیولا درباره این دوبازیکن گفت:

این دوبازیکن با ما تمرین کرده اند اما برای بازی روز شنبه صبرکنید!


تعداد بازديد : 26
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 18:42
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم

باشگاه هرتابرلین تایید کرد وداد ایبشویچ تا سال 2017 در برلین خواهد ماند

باشگاه هرتابرلین خبر داد مهاجم بوسنیایی این تیم تا سال 2017 در این باشگاه خواهد ماند.

به گزارش Kicker، ایبشویچ تابستان فصل گذشته از اشتوتگارت به هرتابرلین پیوست، در قرارداد این بازیکن یک بند وجود دارد که باشگاه اشتوتگارت می تواند ایبشویچ را با توافق دو طرفین برگرداند اما حالا باشگاه هرتابرلین خبر از توافق دوباشگاه مبنی بر ماندن ایبشویچ در برلین به مدت یک سال دیگر خبر دادند.

ایبشویچ بعد از توافق گفت:

من در همان ابتدا در برلین احساس شادمانی می کردم و خوشحالم یک سال دیگر در اینجا هستم.

 


تعداد بازديد : 29
جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 18:30
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
ليست صفحات
تعداد صفحات : 23
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 23 صفحه بعد
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران